هنگامی که از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید، نظارت یک مزیت است

شکی نیست که بازاریابی رسانه های اجتماعی مزایای زیادی را در ارتباط با بازار تخصصی شما ارائه می دهد. با این حال، گوش دادن به آنچه مردم می گویند نیز بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد. نظارت بر نظرات و روابط موجود در آنجا به شما کمک می کند تجارت بهتری داشته باشید. این ساده‌ترین و مؤثرترین راه برای دادن آنچه می‌خواهند است.

هدف شما اجبار کردن فیدهای جدید برای آنها نیست، بلکه تشویق آنها به دنبال کردن شما و منتظر مطالب بعدی شما است. ایجاد این رابطه می تواند باعث فروش شود و اغلب مشتریان را برگرداند.

یادداشت ها را بخوانید

مجبور نباشید بیشتر بازاریابی رسانه های اجتماعی را در آنجا به کار ببرید، شما به دو مسیر نیاز دارید. چرا می‌خواهید مشتریانتان به حرف‌های شما گوش کنند، وقتی تصمیم می‌گیرید به آنها گوش ندهید؟ اگر آنچه را که آنها به اشتراک می گذارند انجام دهید، شرکت شما در حال خرابکاری است و برای شما کارساز نخواهد بود. برای خواندن این نظرات وقت بگذارید و بفهمید از کجا آمده اند.

منطقی جواب دهید نه احساسی

اگرچه ممکن است از برخی از نظراتی که می بینید آزرده خاطر شوید، اجازه ندهید که برای شما خوب باشد. هر کسی که نماینده کسب و کار شما در بازاریابی رسانه های اجتماعی است، باید به جای احساسی، منطقی پاسخ دهد. برای مسائل خاص، مشتریان باید به خدمات مشتری ارجاع داده شوند نه اینکه نیازهای آنها عمومی شود.

از نظرات آنها تشکر کنید، به سوالات پاسخ دهید و محترمانه رفتار کنید. پاسخ باید شخصی اما همیشه حرفه ای باشد. اجازه ندهید کسی به پرونده ای که شرکت شما را تحت نظارت قرار می دهد پاسخ دهد. چنین پاسخ هایی می توانند در عرض چند ساعت به صورت آنلاین پخش شوند و به اعتباری که برای ایجاد آن زحمت کشیده اید آسیب بزنند.

تایید و تایید

وقتی برای پاسخ دادن و گوش دادن وقت می گذارید، مشتریان شما احساس ارزشمندی و قدردانی می کنند. آنها آن رابطه خاص را دوست دارند و احساس می کنند مهم هستند. آنها احساس نمی کنند که یک شخصیت ناشناس فقط پول خود را به شما می دهد. هنگامی که در بازاریابی رسانه های اجتماعی گنجانده شود، می تواند به آنها کمک کند تا به جای مشتری یکباره، برای مادام العمر مشتری شوند.

روندهای جدید

همچنین موضوعاتی را خواهید دید که به طور منظم در مواردی که مشتریان شما به اشتراک می گذارند ظاهر می شوند. این می تواند برای کمک به بازاریابی در رسانه های اجتماعی در آینده مورد استفاده قرار گیرد. به شناسایی روندها و تغییرات جدید در افق کمک می کند. برای جمع آوری این اطلاعات لازم نیست پول زیادی خرج کنید. در عوض، شما باید یک رویکرد قابل اعتماد و به موقع داشته باشید.

هیچ چیز این اطلاعات را سریعتر و با نتایج بهتری نسبت به مخاطبان خود در اختیار شما قرار نمی دهد. به آنها اعتماد کنید تا با شما به اشتراک بگذارند، اما آنها باید از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز تشویق شوند. سوالات باز بپرسید و ببینید به زودی چه پاسخ هایی دریافت می کنید. پاسخ ممکن است شما را شگفت زده کند!

خواسته های نادرست یا ضروری

این نیز یکی از ساده‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای یافتن آنچه بازار تخصصی شما می‌خواهد یا نیاز دارد است. هنگامی که آنها را پیدا کردید، می توانید از آن اطلاعات برای بهبود محصول یا خدمات خود استفاده کنید. همچنین می توانید از این اطلاعات برای معرفی محصولات یا خدمات جدیدی استفاده کنید که نیازهای نامناسب یا دلخواه آنها را برطرف می کند.

اولین کسی بودن که این کار را انجام می دهد، شما را از مشتریان خود جلوتر نگه می دارد. شما نمی خواهید توسط رقبای خود خریداری شوید. آنها را با احترام بپذیرید، به آنها گوش دهید و اجازه دهید به شما کمک کنند فروش خود را از طریق رسانه های اجتماعی به گونه ای شکل دهید که نتایج خوبی کسب کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا