ساختمان و مسکن

هنگام اقامت در تایلند ، ویلاهای استخر لوکس را برای هتل ها انتخاب کنید

اگر تصمیم بگیرید که امسال تایلند را به مقصد تعطیلات بعدی خود تبدیل کنید ، برای یافتن محل اقامت خود به کمی کمک نیاز خواهید داشت. اشتباه نکنید ، مطمئن باشید کمبود مکان های شگفت انگیز برای ماندن وجود ندارد ، اگرچه باورنکردنی است ، اما کمال است. چرا خود را با دومی رفتار نکنید و در عوض تعطیلات خود را به یک تجربه زندگی فراموش نشدنی ارتقا دهید.

در این مقاله ، به دلایل مختلفی که چرا شما باید برای اقامت در این استراحتگاه ویلایی لوکس با استخر اختصاصی امسال انتخاب کنید ، به جای اینکه به یک هتل بروید ، تصمیم خواهیم گرفت. حال این نکته را باید در نظر داشته باشید که تایلند برخی از شگفت انگیز ترین هتل های جهان را دارد. من نمی گویم اگر می خواهید یک هتل اقامت کنید ، وقت خوبی نخواهید داشت. تمام آنچه که من می گویم این است که یک استراحتگاه ویلایی استخر خصوصی کاملا دیگر.

آن را از كسی كه واقعاً در آنجا بود ، بگیرید و آن را انجام داد و یك ژاكت چنگ بیر را گرفت. من بهترین دوره 3 سال در تایلند زندگی کردم و قصد بازگشت قبل از پایان سال را دارم. او در انواع مختلفی از اقامتگاه ها اقامت دارد ، باور کنید – من می دانم در مورد چه صحبت می کنم وقتی می گویم ویلاهای لوکس در تایلند به راحتی می میرند.

من در یک کلبه کوچک ساحل خوابیدم اما هیچ فوتون در کف وجود ندارد ، با یک مشبک پاره شده خشن و یک فن کف پوشیده برای آرامش من. تا آن زمان ، من زمان زندگی خود را داشتم! بنابراین ، می توانید لحظه ای که پا در یکی از زیباترین و آرام ترین استراحتگاه هایی که تا به حال دیده ام ، شاد شوید …

شما احساس خیلی خاصی می کنید

این که آیا شما در یک کلبه خراب ، هتلی 3 ستاره یا بهترین اقامتگاه تایلند اقامت دارید. شما خدمات عالی دریافت خواهید کرد ، بدون شک در این مورد – به همین دلیل آنها آنرا سرزمین لبخندها می نامند. به دلیل سطح خدمات بی نظیری که تایلز ارائه می دهد – دلیل دیگری برای انتخاب تایلند برای مقصد تعطیلات بعدی شما.

اما هنگام اقامت در یک استراحتگاه لوکس ، چیز دیگری متفاوت است … شما احساس خاص تری می کنید. این چند مورد درمانی اضافی که دریافت می کنید زیاد نیست ، اما این طور نیست که در یک ساختمان شلوغ باشید. شما باید جایی برای نفس کشیدن و آرامش و سؤال از خود بپرسید ، این چیزی است که اگر در امثال بانکوک بمانید قادر به تلاش زیادی نخواهید بود.

شما واقعاً می توانید در آرامش طبیعت غوطه ور شوید

بله ، من می دانم که این کلیشه به نظر می رسد ، اما حقیقت زیادی برای آن وجود دارد. هنگامی که توسط چیزی به غیر از پر زرق و برق زمرد شاخ و برگ سبز، درختان نخل دم دم خیره کننده و نسیم دریا آرام آلیاژها بیش از اقیانوس آندامان احاطه … شما نمی تواند کمک کند اما افراط در همه چیز.

تقریباً 20٪ تایلند پوشیده از کوه و تپه است. عدد شگفت انگیزی وقتی اندازه کشور را در نظر می گیرید. این احساس بزرگ با وجود اینکه توسط غول سبز زرق و برق دار به مراتب بیشتر. من خودم را پیدا کردم که بیشتر اوقات مثل یک احمق در حال لبخند زدن هستم ، زیرا شما همیشه از این که تایلند واقعاً زیباست چقدر خوشحال هستید!

باز هم ، هتل های شگفت انگیز بسیاری برای انتخاب وجود دارد ، گرچه معدودی می توانند مانند یکی از استراحتگاه های اختصاصی ویلای لوکس تایلند ، شما را به طبیعت نزدیک کنند.

آیا کسی نعمت خاصی گفته است؟

فراموش نکنید که هنگام اقامت در هتل باید استخر را با میهمانان دیگر به اشتراک بگذارید. این چندان بد نیست زیرا فرصتی عالی برای دوست داشتن است. اگرچه اگر از من سؤال كنید ، ترجیح می دهم كه در نوار دوستی كنم ، و آنها را نمی شناسم در حالی كه احتمالاً آنها نیز در ادرار خود شناور می شوند!

نه ، استخر من را ترجیح می دهم ، درست است؟ با شاخ و برگهای سبز خیره کننده ای که بی سکوت در اطراف شما جاسوسی می کند. وقتی فکر می کنید تایلند در تابستان 34 درجه دارد ، به آن احتیاج دارید!

حتی اگر در ماه های می و نوامبر بروید که به آن “فصل باران” گفته می شود ، باز هم بعد از اینکه گفتید ، پس از ورود به طوفان ، دمای حدود 29 درجه (با رطوبت بالاتر) را مشاهده خواهید کرد. با این حال ، در همان زمان ، منظره از ویلا شما بسیار چشمگیر خواهد بود. من نشسته ام و چندین طوفان در تایلند را نشان دادم و این یکی از شگفت انگیزترین و شگفت انگیزترین رویدادهایی است که می توان شاهد آن بود. (تا زمانی که شما ملایم و خشک هستید)

سکوت …

هنگام اقامت در یک هتل ، هیچ تضمینی وجود ندارد که چه کسی در اتاق کنار شما باشد. بیشتر اوقات ، حال شما خوب خواهد بود ، اگرچه وقتی در جهنم به سر می آیید و سعی می کنید مریم خونین را با آرامش به خرج دهید ، اردوهایی از کودکان وجود دارد که فریاد می زنند و در داخل استخر و اطراف استخر می پرند … خوب ، شما این ایده را گرفتید.

بار دیگر ، تایلند به خاطر آرامش و آرامش مشهور نیست ، اینطور نیست؟ اگرچه آن را باور کنید یا نه ، برای لذت بردن از آن چیزهای زیادی وجود دارد ، همه کاری که باید انجام دهید پیدا کردن مکان مناسب است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا