دنیای وب

“هیپنوتیزم زیرزمینی” – بررسی دوره آموزشی “هیپنوتیزم زیرزمینی” تیلور استار

دوره آموزشی زیرزمینی هیپنوتیزم اخیراً توجه زیادی را به صورت آنلاین به خود جلب کرده است. من اغلب سعی می‌کنم برنامه‌های مرتبط با دوستیابی و تقلب را مرور کنم، اما احساس می‌کنم اطلاعات کمی در این برنامه وجود دارد که مستقیماً در موفقیت دوستیابی و قراریابی کاربرد دارد، بنابراین می‌خواهم خوانندگانم این را بدانند.

اول از همه می خواهم بگویم که معتقدم این محصول بیش از حد تبلیغاتی است. به عنوان نوعی انجمن مخفی معرفی می شود. مانند زندگی نویسنده، تمام این رازها در خطر فاش شدن هستند. بله، قدرتمند است. نه، چیز زیادی در مورد آن شناخته شده نیست، اما منظور من از “هایپ” این است. اگرچه اطلاعات قدرتمند است، اما آنطور که بازاریابان ادعا می کنند بالغ نیستند. بازاریابی واقعاً در مورد محصول نیست. این موضوع هیپنوتیزم نیست. بله، او از چند اصل و تکنیک هیپنوتیزمی استفاده می کند، اما تمرکز اصلی تدریس او بر کنترل و نفوذ اجتماعی است. این بیشتر به دنبال این است که دیگران شما را دنبال کنند، یعنی بتوانید دیگران را با استفاده از ابزارهای ذهنی خاص متقاعد کنید. من آن را به عنوان یک استراتژی متقاعدسازی پیشرفته تر طبقه بندی می کنم.

همه موارد فوق دارای امتیازات دوره هستند. اگرچه هیپنوتیزم زیرزمینی نامیده می شود، اما در مورد میدانی به نام Black Opps توسط نویسنده، تیلور استار، است. این در واقع ترکیبی از تکنیک های NLP، هیپنوتیزم، مهندسی اجتماعی و اغواگری است. و این ترکیب یک تکنیک متقاعدسازی قدرتمند ارائه می دهد.

نقاط قوت اصلی این برنامه بر اساس سه گروه فنی به نام‌های The Majors است: الگوی مرد آهنی، عملیات آینه سیاه و تکنیک No Cleaver. الگوی مرد آهنین برای به دست آوردن اعتماد به نفس و موقعیت اجتماعی فوری استفاده می شود. آینه سیاه راهی برای وادار کردن مردم به شما در عرض چند دقیقه است. آخرین، اما نه کم‌اهمیت، تکنیک No Cleaver واقعاً فرد را در حالت خلسه قرار می‌دهد و او را برای رسیدن به هدفتان راهنمایی و راهنمایی می‌کند. بسته به نیازهای ارتباطی می توان آنها را به صورت جداگانه یا با هم استفاده کرد. اگرچه برخی از روش ها کمی دور از دیوار هستند، اما کار می کنند و به خوبی کار می کنند. آنچه به نظر من واقعاً مهم است بخشی از تکنیک آینه سیاه به نام طناب بود. این اساساً یک عمل جراحی ذهنی است که در طول مکالمه انجام می دهید و به شما امکان می دهد مکالمه را ادامه دهید و آن را به سمتی که می خواهید هدایت کنید. این یک ابزار ساده، اما بسیار موثر است.

یکی دیگر از قسمت‌های هیپنوتیزم زیرزمینی که من واقعاً آن را دوست دارم و در زندگی روزمره‌ام از آن استفاده می‌کنم، مربوط به بخش «پادشاه مهندسی اجتماعی: تبدیل شدن به یک آلفا» است. من اطلاعات مفید زیادی در آنجا پیدا کردم، و مستقیماً با موفقیت در زنان مرتبط است، بنابراین این چیزی است که می خواهم در اینجا در مورد آن صحبت کنم. نکته مهم در این بخش این است که گروه، نه آلفا، تصمیم می گیرد که چه کسی وضعیت آلفا را دریافت کند. بنابراین، اگر گروه ذهنیت مشترک را تغییر دهد، فرد جدید ممکن است آلفا باشد. بنابراین لازم نیست مستقیماً با آلفا رقابت کنید، باید کاری کنید که گروه شما را بیشتر دوست داشته باشد و شما را دنبال کند. با کمال تعجب، انجام این کار با مراحل ارائه شده در این بخش بسیار آسان است. تیلور استار به تدریج مراحل پیوستن به یک گروه، ایجاد رابطه با گروه و در نهایت رسیدن به وضعیت آلفا را طی می کند. در مورد چیزهایی مانند ذهن آگاهی آلفا یا استفاده از زبان بدن به جزئیات زیادی نمی پردازد، بیشتر آن فقط یک تکنیک ارتباطی است. اگر بخواهم در مورد آن بیشتر بدانم، پیشنهاد می کنم چگونه مرد آلفا شویم اثر جان الکساندر. (برای مشاهده نظرات من در مورد این محصول اینجا را کلیک کنید.)

با چهار ساعت کامل آموزش صوتی، این دوره اطلاعات کمی دارد. و در بیشتر موارد خوب است. با این حال، انتظار نداشته باشید که پاداش زیادی دریافت کنید. در واقع، من فکر می کنم آنها به جای کمک به یادگیری، یادگیری را آسان تر می کنند. انتظار نداشته باشید که هیپنوتیزم واقعی را در این دوره یاد بگیرید. اگر به آموزش هیپنوتیزم واقعی علاقه دارید، استیون هال چگونه هیپنوتیزم کنیم را بررسی کنید. همچنین یک دوره فوق پیشرفته هیپنوتیزم به نام هیپنوتیزم مکالمه وجود دارد. این تکنیک های هیپنوتیزم مخفی را آموزش می دهد، و اگرچه هزینه آن دو برابر هیپنوتیزم زیرزمینی است، اما چهار برابر گران تر از تجهیزات است.

من در اینجا خیلی به هیپنوتیزم زیرزمینی فکر کرده‌ام (زیرا می‌خواهم با خوانندگانم کاملاً صادق باشم)، اما برخی مکان‌ها می‌درخشند. پرهیجان و درجه یک است، اما اعتبار واقعاً این قدرت را دارد که هر رابطه ای را که در طول زندگی دارید تغییر دهد. به نظر من بخش های آلفا و ماجرز در سطح بالایی قرار دارند. اگر به نظر همان چیزی است که دنبالش هستید، نگاهی بیندازید و ببینید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا