دنیای وب

واقعیت بازاریابی مدرن

آیا به یاد دارید در زمان های قدیمی که تبلیغات تلویزیونی نشان می داد افراد نابینا که مشروبات الکلی مختلفی را شستشو می دهند یا لباس های کثیف را شستشو می دهند ، فقط به این نتیجه می رسیدند که یک محصول از محصول دیگری بهتر است؟ آیا شما به یاد دارید که وقتی ادعاهای محصول فاحش توسط بیننده روبرو شد؟ به یاد دارید وقتی واقعاً به ادعاهای مطرح شده از طریق تبلیغات اعتقاد داشتیم؟ خوب ، آن روزها خیلی طولانی است.

در طی چند دهه گذشته ، تبلیغات به طور پیوسته افزایش یافته است به گونه ای که یک فرد متوسط ​​به معنای واقعی کلمه هر روز هزاران پیام بازاریابی را می بیند. و این تأثیر داشت امروزه ، مصرف کننده متوسط ​​دیگر به ادعاهایی که از طریق بازاریابی به آنها ابلاغ شده و به طور کلی مشکوک و شک و تردید شده است اعتقاد ندارد. مصرف کننده متوسط ​​چندین بار فریب خورده است تا به یک ترفند دیگر اجازه دهد که پشم را روی چشم خود بکشد.

در حقیقت دلایل خاصی وجود دارد که این تحول رخ داده است و ما اولین موارد را ذکر کردیم. حقیقت این است که بازاریابی بیش از حد زیادی در آنجا وجود دارد. بین تبلیغات تلویزیونی و رادیویی ، تبلیغات مجله ، بیلبوردهای تبلیغاتی ، قرار دادن محصولات ، تأیید افراد مشهور و اینترنت ، دنیای ما به سادگی با پیام های بازاریابی روبرو شده است.

نکته دوم این است که تبلیغات اخیر فریب خورده شده است. مدتهاست که شناخته شده است که ساده ترین راه دروغ ، استفاده از آمار است. روش های مختلف زیادی برای تفسیر داده ها وجود دارد که کسی می تواند شما را از هر چیزی متقاعد کند و آمار دقیقی از استدلال آنها داشته باشد. بازاریابان از این واقعیت استفاده کردند و ادعاهای باورنکردنی کردند که به نظر می رسد از طریق تحقیقات پزشکی قانونی تأیید شده اند. هنگامی که مصرف کننده تشخیص داد که اعداد صحیح اما گمراه کننده بودند ، سطح اطمینان از هم جدا می شود. این اتفاقی است که در چند سال گذشته افتاد. مصرف کنندگان دیگر بر این باور نیستند که بازاریابان تحقیقاتی وجود دارند.

سومین چیزی که اتفاق افتاده این است که پیام های بازاریابی دیگر قابل توجه نیستند. مصرف کنندگان نسبت به پیام های بازاریابی بی حس می شوند ، بنابراین مصرف کنندگان متوجه آنها نمی شوند. اکنون واقعیت این است که ناخودآگاه هنوز تحت تأثیر این پیامها قرار دارد حتی اگر ذهن آگاه درگیر نشود ، اما تأثیر پیام بازاریابی بر ذهن آگاه مصرف کننده بطور چشمگیری کاهش یافته است.

بازاریابانی که در دوره جدید موفق خواهند شد ، کسانی هستند که قبل از خرید ، نمونه ای از محصول را به مصرف کنندگان می دهند. این پدیده با سیاست بازگشت بی قید و شرط خرده فروشان آغاز شد. مدتها قبل ، از آستانه خرید فراتر رفت تا مشتریان بالقوه بتوانند محصول را قبل از خرید تست کنند.

این هیچ تفاوتی با سیستم عامل های نمونه برداری شما در Costco ندارد. افراد برای تهیه محصولات استخدام می شوند و به خریداران نمونه رایگان می دهند تا بتوانند تصمیم آگاهانه ای بگیرند. در حقیقت ، در دسته بندی محصولات بیشتر و بیشتر ، مصرف کنندگان ابتدا به نمونه نیاز دارند ، ارزش اول؛ ابتدا از این مزیت استفاده کنید. و اگر محصول انتظارات خود را برآورده کند ، می توانند بعد از آن خرید را در نظر بگیرند.

نکته منفی این است که بازاریابی گرانتر می شود. شرکت ها قبل از پیش بینی درآمد باید ارزش بیشتری را ارائه دهند. اما صعود این است که وفاداری مشتری زنده و خوب است. شما فقط باید مستقیم این اعتماد را بدست آورید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید ، بقیه پیشنهاد فروش بسیار ساده تر می شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا