دنیای وب

وان پلاس 2 قاتل اصلی وان پلاس است

سال گذشته شاهد ظهور انبوهی از نام های تجاری جدید در عرصه گوشی های هوشمند بود. در حالی که به نظر می رسد بیشتر صاحبان شرکت ها مانند HTC در سودآوری در تجارت تلفن های هوشمند به طور فزاینده ای تهاجمی مشکل دارند ، تعداد کمی از شرکت ها از سرزمین اصلی چین در حال ظهور هستند که معتقدند می توانند کار بهتری انجام دهند. شرکت هایی مانند اوپو ، شیائومی و اکنون وان پلاس در حال تولید مجدد دیوید و جولیات در بازار گوشی های هوشمند آندروید هستند. وان پلاس آخرین شرکت کننده در این حلقه است و اولین عکس آن در یک گوشی هوشمند اندرویدی است که عنوان وان پلاس وان ساختگی است. این گوشی دارای برخی لبه های ناهموار بود اما به طور کلی این یک محصول کاملاً تکان دهنده خوب از یک مارک تجاری بود که هیچ کس حتی در آغاز سال 2014 از آن چیزی نشنیده بود.

امسال وان پلاس با راه اندازی OnePlus Two نقش های دوم خود را آغاز کرد. به نظر می رسد آنچه در نام های جالب این شرکت وجود ندارد ، توانایی طراحی و ساخت یک گوشی هوشمند اندرویدی میان رده و بالا را جبران کرده است. لیست قیمت و مشخصات گوشی جدید به این معنی است که OnePlus 2 طیف گسترده ای از بازار تلفن های Android را پوشش می دهد و میان رده پریمیوم تقریباً همه گوشی های پرچمدار سایر تولیدکنندگان را هدف قرار می دهد.

OnePlus حتی با تماس با Two the “Major Killer 2016” این کار را انجام می دهد ، این بدان معناست که مشخصات آن برابر یا بهتر از تلفن هایی است که طی چند ماه آینده عرضه می شوند. بنابراین آیا واقعیتی در مورد انفجار وان پلاس وجود دارد؟ خوب بله و نه OnePlus در حال استفاده از یک مدل تجاری منحصر به فرد است که در آنجا حجم های باورنکردنی کم را در دسته های کوچک می فروشند ، که گاهی اوقات به چند هزار تلفن می رسد. آنها این کار را از طریق سیستم رزرواسیون انجام می دهند که در آن خریداران بالقوه در آن ثبت نام می کنند و منتظر دریافت دعوت نامه برای خرید تلفن های شرکت هستند. اگرچه بسیاری ممکن است این روند تا حدودی غیر متعارف را رد کنند ، اما برای افرادی که به صورت فیزیکی صف می کشند که روزها بیرون و فروشگاه اپل صف می کشند و منتظر آخرین iDevice هستند ، تفاوتی ندارد.

آنچه که این فرآیند به OnePlus اجازه می دهد فروش تلفن هایی با قطعاتی است که هنوز در استانداردهای لازم برای غول هایی مانند سامسونگ و اپل برای قرار دادن تلفن هایی که چند میلیون دستگاه در یک ماه فروخته اند ، موجود نیست. این بدان معناست که تلفن های OnePlus در ازای قیمتی که شما برای آن پرداخت می کنید ، تقریباً از چند ماه تا یک سال منحنی پیش می رود ، در مقایسه با رقبا.

در حالی که در فضای دسک تاپ ، نوآوری و حتی پیشرفت در سرعت ساعت با سرعت بیشتری کاهش یافته است ، در دستگاه های تلفن هوشمند ، سال پیر است. این بدان معناست که تلفن های وان پلاس از نظر فنی حداقل به اندازه هر چیزی که احتمالاً می توانید در شش ماه آینده از سامسونگ یا HTC بخرید ، خوب هستند. مشکل این است که یک تلفن پیشرفته بسیار بیشتر از آنچه در داخل است وجود دارد. کیفیت ساخت ، تناسب ، پایان و مواد نیز مهم هستند ، اگر نه بیشتر. این همان جایی است که OnePlus وارد می شود ، با بدنه پلاستیکی و پشت پلاستیکی نرم و صاف که چیزی جز یک سطح عالی نیست. این می تواند تا حدی از طریق انتخاب مگا انتخاب شود کاورهای Oneplus 2 اما افرادی که واقعا احساس جالب توجهی از تلفن های هوشمند خود دارند ، باید به جای دیگری نگاه کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا