دنیای وب

واژگان رسانه های اجتماعی – زبان و فساد عمومی

توسط رسانه های اجتماعی عامیانه خراب نشوید

رسانه های اجتماعی بومی چیست؟ عامیانه کلمات و زبان غیر رسمی هستند که مربوط به زبان استاندارد / مشترکی نیستند که ما در جامعه استفاده می کنیم.

رسانه های اجتماعی بومی عمدتا از طریق ارتباطات رسانه های اجتماعی انتخاب می شوند. هنگام برقراری ارتباط در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر ، غالباً فضای کوتاهی به شما پیشنهاد می شود تا اطلاعات را به دیگران منتقل کنید.

اختصارات ، اختصارات و L337 Speak اغلب روشهای تماس سریع و کوتاه هستند.

زبان عامیانه اولیه رسانه های اجتماعی

قبل از ارسال دیواری و به روزرسانی وضعیت توییتر و فیس بوک ، اتاق های گفتگو و اتاق های گفتگو با پیام های فوری وجود داشت.

AOL به خاطر پدر بزرگش در ایجاد عامیانه اینترنتی معروف است و آغازگر میانبرهای ارتباطی کوتاه بود. L33t Speak and Acronyms در روزهای AOL زیاد استفاده می شد.

L337 صحبت کردن کاربران AOL کلماتی مانند:

/ / 0 n3 p = پول

MiCrOsoFt = مایکروسافت

4 جایگزین A می شود ، 3 جایگزین E می شود ، 7 جایگزین T می شود ، 1 جایگزین T می شود ، و 1 جایگزین S می شود ، و $ جایگزین S می شود ، 13 جایگزین B می شود ، فقط چند مثال دیگر است. L337 Speech هنوز هم به طور گسترده در بازی های ویدیویی استفاده می شود.

اختصارات یا “متن گفتگو” هنوز هم بسیار محبوب است. چند نمونه در زیر

U = شما 2 = بیش از حد TTYL = بعداً با شما صحبت خواهیم کرد LOL = با صدای بلند بخندید 4 = برای R = آیا O = OH

فساد زبان انگلیسی

با چت روم ها و پیام رسانی فوری ، سرعت ترافیک را کاهش می دهد و کاربران بیشتری پیام می دهند و اکنون از شبکه های اجتماعی برای برقراری ارتباط استفاده می کنند ، زبان عامیانه اینترنتی اکنون به اصطلاح عامیانه رسانه های اجتماعی تبدیل شده است.

این بدترین کابوس معلم انگلیسی است. این کلمات عامیانه کوتاه شده می توانند تجارت و تحصیلات شما را خراب کنند.

فقط به این دلیل که انجام یک “سخنرانی عمومی” یا “سخنرانی متنی” آسان است ، سعی کنید به برقراری ارتباط خوب ادامه دهید و قربانی شبکه های عامیانه اجتماعی نشوید. نمی خواهید پیشنهادی برای مشتری که این مطلب را در زیر دارد بنویسید:

“سلام اوت ، آیا امروز می خواهید 2 کار انجام دهید؟ لطفاً به من اطلاع دهید ، k ، ttyl”

این البته بسیار غیرحرفه ای است و می تواند برای آداب و معاشرت شما مضر باشد. اگرچه این یک احساس مشترک به نظر می رسد ، اما بیشتر و بیشتر متخصصان درگیر “عامیانه رسانه های اجتماعی” می شوند

درست مثل پروفایل های شخصی ، رفتارهای حرفه ای خود را به صورت آنلاین نیز حفظ کنید و در معرض فساد اختصارات و اصطلاحات عامیانه قرار نگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا