دنیای وب

وبلاگ خود را سرمایه گذاری کنید و اکنون درآمد کسب کنید

امروزه ، وبلاگ نویسی دیگر منبع علاقه نیست ، بلکه یک حرفه است. بسیاری از وبلاگ نویسان تجارت خود را بصورت آنلاین آغاز می کنند و از طریق وبلاگ خود درآمد کسب می کنند. فکر می کنید یک وبلاگ می تواند منبع مالی شما باشد؟ در اینجا برخی از راه ها و روش های کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی آنلاین را به شما می گویم.

1. Google AdSense

Google AdSense بهترین شبکه تبلیغاتی است که برای کلیک و نمایش دریافت می کنید. ارائه تبلیغ با پیگیری محتوای وبلاگ شما. اگر شما یک وبلاگ در مورد مراقبت های بهداشتی هستید ، تبلیغی برای غذای سگ نشان نمی دهد. علاوه بر این ، AdSense بالاترین بازده را در هر کلیک نسبت به سایر شبکه های تبلیغاتی ارائه می دهد. حتی کارشناسان از AdSense برای کسب درآمد آنلاین استفاده می کنند حتی اگر درآمد منفعل دیگری دارند که سودآوری بیشتری دارد. از این رو ، پیوستن به AdSense اشکالی ندارد و مطمئن هستم که از آن بهره مند خواهید شد!

2. پیشنهاد دهنده پیشنهاد

من این شبکه تبلیغاتی را به شدت توصیه می کنم. این شبکه تبلیغاتی CPC است که ممکن است با Google AdSense رقابت کند. مزیت اصلی نسبت به AdSense این است که پرداخت کم 10 دلار را امکان پذیر می کند و این بدان معناست که برای پرداخت پول باید 10 دلار درآمد کسب کنید. همچنین سهم خوبی از درآمد را فراهم می کند. اگر شخصی که شما را معرفی می کند 10 دلار درآمد کسب کند ، 10 دلار اضافی از Bidvertiser دریافت می کنید. اگر فردی که شما را معرفی می کند 50 دلار درآمد کسب کند ، می توانید 40 دلار دیگر در Bidvertiser دریافت کنید. تصور کنید بیش از 10 یا 20 مراجعه دارید که می تواند درآمد کسب کند =)

3. Clickbank

آنچه باید انجام دهید بعدی این است که شروع به کسب درآمد با یک برنامه وابسته کنید. من ClickBank را بسیار توصیه می کنم. در هر فروش حداکثر 75٪ حق کمیسیون را ارائه می دهد که بسیار سودآور است. علاوه بر این ، بیش از 10،000 محصول وجود دارد که می توانید در سایت های خود تبلیغ کنید! محصولی متناسب با جایگاه وبلاگ خود را با کمیسیون بالا انتخاب کنید و تبلیغ آن را شروع کنید و در مقایسه با شبکه های تبلیغاتی درآمد بیشتری کسب کنید

4. محصولات PLR

همچنین می توانید محصولات خود را که به محصولات Private Label Rights (PLR) معروف هستند بفروشید. محصولات PLR محصولاتی هستند که می توانید خود را به عنوان نویسنده توصیف کنید. این روش بسیار سودآور است. می توانید محصولات خود را مانند کتاب های الکترونیکی ایجاد کنید و آنها را بفروشید. شما باید آن را از طریق وبلاگ خود تبلیغ کنید تا خوانندگان شما جزئیات بیشتری در مورد محصولات بدانند. مارک خود به عنوان یک متخصص می تواند خریداران بیشتری را تشویق کند =)

این چهار روش محبوب برای کسب درآمد آنلاین از طریق وبلاگ نویسی است. این چهار روش واقعاً سودآور هستند. البته ترافیک بسیار مهم است زیرا در صورت نداشتن ترافیک هیچ کلیک یا فروشی نخواهید داشت. از این رو ، صرف زمان بیشتر برای افزایش بازدید به وبلاگ یا سایت خود مهمترین است. ورود هیچ کس به فروشگاه شما به این معنی است که شما فرصتی برای فروش اقلام خود و درآمدزایی ندارید =)

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا