دنیای وب

وبلاگ هاتتر 2010 – آلن مگلیوکا و دوناتو اسپاگنولو چه کسانی هستند؟

Alan Magliocca & Donato Spagnolo در صدد است تا یک محصول نرم افزاری جدید با نام “Blog Hatter 2010 Pro” ، یک بستر وبلاگ نویسی نیمه اتوماتیک را آغاز کند که به نظر می رسد واردات ، نوشتن ، فیلم ها و تصاویر با حداقل ورودی از صاحب وبلاگ است.

اما ما درباره آلن مگلوکا و دوناتو اسپاگنولو چه می دانیم؟ آیا می توان به آنها اعتماد کرد؟ آیا شما سابقه محصولات محکم و مطمئن را دارید که آنچه را که وعده داده اید تحویل می دهد؟ بعد از فروش – وقتی خرید Blog Hatter 2010 Pro را انجام می دهید ، پشتیبانی از مشتری چیست؟ آیا در صورت نیاز به آنها در آنجا خواهند بود یا مانند کشتی ها شب ها ناپدید می شوند؟

این سؤالات زیادی است ، اما هنگام خرید یک برنامه ، مهم است که تحقیق خود را قبل از قرار دادن دلار انجام دهید.

آلن مگلیوکا ، که دوست دارد خود را “ایتالیایی واقعی” بنامد ، کار خود را با لیسانس علوم بازاریابی از دانشگاه کارولینای شمالی ، با زادگاهش در ویلمینگتون آغاز کرد. شهادت وی مبانی مورد نیاز وی را برای کشف امکاناتی که در آن زمان در اینترنت ارائه می دادند به وی داد. وی پس از مطالعه سیستم های مختلف و عوامل مؤثر بر همه سیستم های موفق بازاریابی آنلاین ، اولین محصول خود را با نام “The ClickBank درو” منتشر کرد.

این سیستم که در بین همسالان خود بسیار مورد تحسین قرار گرفت ، دانشجویان خود را به طور مستقیم از ابتکار کاملی در بازاریابی آنلاین به دست آوردن اولین دلار آنلاین و فراتر از آن سوق داد. یک زبان واضح و قابل فهم ، آنچه را که برای ایجاد راه اندازی کسب و کار سودآور آنلاین لازم است ، به آنها آموخت. این امر همچنین باعث افزایش شهرت روز افزون وی به عنوان یک متخصص بازاریابی صادق و فروتن شد.

محصول بعدی وی با نام List Wash یاد می گیرد که چگونه یک لیست ایمیل فعال و فعال ایجاد کنید. همه ما اصطلاح “پول در لیست” را شنیدیم ، زیرا آلن چگونگی گرفتن لیست 0 مشترکین و ساختن آنها را در یک مرکز درآمد قوی بیش از 12،000 نام در فقط 3 ماه توضیح داد. بازاریابان اینترنت هنوز هم از روشهایی که وی در این دوره بطور گسترده مطالعه کرده است برای ایجاد لیست های خاص خود استفاده می کنند. بنابراین آلن به وضوح می داند چه می کند.

انتقال از ایتالیایی واقعی به ایتالیایی واقعی. دوناتو اسپاگنولو یک مهندس نرم افزار خبره است و از خانه اش در ویگلی ، جنوب ایتالیا ، وی چند ابزار عالی برای بازاریابی آنلاین ایجاد کرد. شاید شناخته شده ترین میان گروه های این برنامه ها PDF Pop-up Pro و CraigsAgent باشد. PDF Pop-up Pro ، از یک فایل PDF قفل نشده موجود استفاده می کند و جعبه پاپ آپ “تماس با اقدام” را درج می کند. انتخابی وجود دارد که جعبه ها را در کجا قرار دهید و فراخوانی برای عمل باید انجام شود. یا به یک وب سایت تغییر مسیر دهید ، برای پاسخ خودکار یا سایر روش های انتخاب شده توسط کاربر ، ثبت نام کنید.

CraigsAgent یک رابط کاربری شخصی شده ارائه می دهد که به شما امکان می دهد به سرعت از طریق تبلیغات مورد نیاز در Craigslist جستجو کنید ، محصولات تطبیقی ​​را در eBay بیابید ، و به سرعت صدها ایمیل شخصی که حاوی لینک eBay شما هستند را ارسال کنید! دوناتو فرایند را تا جایی ساده کرد که کل مراحل از ابتدا تا انتها کمتر از 10 ثانیه طول بکشد.

هر دوی این بسته ها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفتند و فناوری هایی که دوناتو در هنگام ایجاد آن آموخت ، زمینه ساز توسعه او در وبلاگ هاتر 2010 است. او در بین انجمن پیام رسانی فوری شناخته شده است که یک کد راک را تولید کند که دقیقاً همانطور که باید عمل کند ، و در صورت وجود هرگونه تنظیماتی که به پشتیبانی وی نیاز داشته باشد دوم نیست. یکی از مشتریانش در مورد وی گفت: “شما به دلیل عدم پشتیبانی هرگز با این محصول تنها نخواهید بود … که این یک رویه شگفت انگیز به خودی خود است … من هرگز با چیزی از این پشتیبانی روبرو نشده ام.”

Blog Hatter 2010 Pro به وضوح از پایه و اساس و میراث غنی ای برخوردار است که پشتوانه آن تجربه و حرفه ای بودن دو متعصب در دنیای بازاریابی اینترنتی است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا