دنیای وب

وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی ترافیک وب سایت شما را افزایش می دهند

در زیر سه کمپین وجود دارد که می تواند برای همه بازاریابان به عنوان بخشی از استراتژی و جزئیات استفاده از وبلاگ نویسی، رسانه های اجتماعی و سئو در هر مرحله اعمال شود.

یک پست به عنوان یک پست وبلاگ ارسال کنید. شروع به ایجاد مقالاتی کنید که برای خوانندگان و مشتریان شما ارزش قائل هستند. آن را تا حد امکان گیرا، تحسین برانگیز و ارزشمند کنید. آن را در توییتر خود ارسال کنید، آن را در فیس بوک خود ارسال کنید و در صورت امکان در Digg ارسال کنید. اگر در مورد پست خود بازخورد بخواهید عالی است. مطمئن شوید که مقاله شما دارای کلمات کلیدی مرتبط است که در سراسر صفحات مقاله مربوطه قرار داده شده است. دارای تعدادی پیوند مرتبط برای اطلاعات بیشتر. علاوه بر این، تا جایی که می توانید مقاله ایجاد کنید تا توسط موتورهای جستجو نمایه شوند.

منتظر نظرات در مورد پست های خود باشید. برای وبلاگ های دیگر دوباره بررسی کنید. با افرادی که در وبلاگ شما نظر داده اند ارتباط برقرار کنید. برای نظارت سریعتر و آسان تر، فیدهای RSS ایجاد کنید. از سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر دیدن کنید تا ببینید چه کسی در مورد شما صحبت می کند. پاسخ دهید و با افرادی که در مورد کسب و کار شما صحبت می کنند ارتباط برقرار کنید. به این ترتیب، می توانید اتصالات و اتصالات جدید ایجاد کنید. برای شناسایی افرادی که به سایت شما بک لینک می دهند، هشدارهای گوگل را زیر نظر بگیرید.

درون خود و همچنین نظرات خود را در مورد خود تبلیغ کنید. هر زمان که یک پست وبلاگی پیدا کردید که نظرات مثبتی در مورد وبلاگ شما به اشتراک می گذارد، ممکن است بخواهید مقالات مرتبط با وبلاگ خود ایجاد کنید و زمانی که همان پیام را در Digg یا StumbleUpon پست می کنید به آنها پیوند دهید. همچنین می توانید در توییتر خود در مورد آن توییت کنید. اگر کسی مقاله ای را پست می کند که شرکت یا یکی از محصولات شما را توصیه می کند، آن را از طریق سایت های رسانه های اجتماعی نیز گزارش دهید! تایید شخص ثالث بسیار مفید است. بنابراین، زمانی را صرف تبلیغات برای افراد زیادی کنید. با تبلیغ یک وبلاگ مرتبط با شما، مطمئناً ترافیک آن مقاله را افزایش می دهید، به علاوه احتمال اینکه مردم با آن ارتباط برقرار کنند. این باعث تقویت لینک های ورودی به وب سایت شما می شود و سئو بهتری به شما می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا