دنیای وب

وب سایت های دستیار مجازی می توانند در ارزیابی دستیارهای مجازی به شما کمک کنند


هنگام جستجوی VA مناسب برای استخدام ، معمولاً به وب سایت دستیار مجازی مراجعه می کنید. از آنجا که دستیارها و نمایندگان مجازی زیادی در بازار وجود دارد ، می توانید به وب سایت های زیادی مراجعه کنید. برخی از این سایت ها ابزار ارزنده ای برای ارزیابی داوطلبان شغلی خواهند بود ، در حالی که برخی دیگر مشکوک تر هستند. در آن می توانید اطلاعات مربوط به کلیه خدمات ارائه شده توسط دستیار مجازی را پیدا کنید. صفحاتی با لیست های گلوله ای و محتوای برجسته نشان دهنده صلاحیت های یک دستیار مجازی است و معمولاً بهتر نشان می دهد که شما یک دستیار مجازی استخدام می کنید.
صفحه دیگری که سایت باید داشته باشد صفحه “درباره من” است که باید حاوی تصاویر VA با کیفیت بالا ، اطلاعات تماس کار و حتی رزومه ای باشد که تجربه شخص را نشان می دهد. اگرچه افرادی که در مورد خانواده و سرگرمی ها اطلاعاتی را ارائه می دهند ، مطالب جالب مطالعه ای ارائه می دهند ، اما همیشه بهترین انتخاب برای تجارت شما نیستند.
فراموش نکنید که صفحه نرخ ها را در وب سایت پیدا کنید ، که به وضوح نرخ و هزینه VA را نشان می دهد. اگر گزینه نرخ ماندگاری ارائه شود ، باید نرخ ساعت آن وارد شود. بررسی کنید که آیا آنها از طریق این پروژه حقوق دریافت می کنند ، آیا استاندارد شارژ جداگانه ای برای پروژه شتاب وجود دارد یا خیر و معنی “پروژه سریع” را روشن کنید. این صفحه همچنین باید شامل تمام استراتژی های پرداختی باشد که توسط دستیار مجازی دنبال می شود ، مانند پیش پرداخت خدمات آن.
صفحه “اطلاعات تماس” اطلاعاتی در مورد نحوه برقراری ارتباط با دستیار مجازی ارائه می دهد. این باید نه تنها شماره تلفن آنها ، بلکه ایمیل مشاغل ، فرم تماس و آدرس ایمیل مشاغل ، اطلاعات سایت و اعتبار VA باشد. در حقیقت ، هرچه گزینه های ارتباطی VA بیشتر فراهم کند ، کارآیی و جدی تری نیز دارند.
مهمترین صفحه برای یافتن در سایت دستیار مجازی ، صفحه مجوزها است. این صفحه باید نه تنها توصیف مشتری قبلی ، بلکه نام کامل آن را نیز شامل شود. نام کامل اعتبار شهادت را افزایش می دهد. تصویر گواهینامه بهترین نشانه قانونی بودن آن است. اما با پیشرفت روند استخدام ، هنوز باید بپرسید با چه کسی می توانید تماس بگیرید.
اگر به دنبال VA برای کمک به شما در طراحی وب سایت یا آرم هستید ، وب سایت باید دارای یک صفحه نمونه کارها نیز باشد. به این ترتیب می توانید دانش و عملکردهای حرفه ای طراحی وب VA را درک کنید.
بر اساس اطلاعاتی که هنگام بازدید از سایت دستیار مجازی از همه این صفحات دریافت می کنید ، می توانید بهترین فرد یا شرکتی را که برای استخدام استخدام شده اید مقایسه و انتخاب کنید.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا