دنیای وب

وضعیت ابزار – خوب است؟

بنابراین چرا 95٪ از مردم نمی توانند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند؟ آیا این به دلیل نعمت زیاد از همه محصولات بازاریابی آنلاین در بازار است؟ برای فهمیدن اینکه باید عمق بیشتری پیدا کنیم و در بررسی جعبه ابزار Niche بدانیم که خوب است یا خیر!

Niche Toolbox توسط پت لاول در Clickbank منتشر شد. این یک سایت عضویت است و در ماه 47 دلار هزینه دارد. در عوض ، مزایای زیر را دریافت می کنید:

1) سیستم بازاریابی AZ را تکمیل کنید – کلیپ های ویدیویی و نقشه های ذهنی که استراتژی دقیقی را که هنگام راه اندازی هر وب سایت تخصصی استفاده می کنم ، نشان می دهد که می تواند در هر مکان یا وب سایت استفاده شود.

2) ابزارهای SEO جاسازی شده – برخی از ابزارهای بسیار مفید SEO برای کمک به شما در کارهای تخصصی بازاریابی. بسیاری از ابزارها اکنون اضافه شده اند و با افزایش عضویت ، موارد بیشتری را اضافه خواهیم کرد.

3) منابع بازاریابی تخصصی تکمیل شده – فیلم ها و ابزارهای انتقادی که سالها برای کمک به بازاریابی تخصصی و سئو استفاده کرده ام و از آنها استفاده می کنم. اینها قطعات پازلی هستند که برای تکمیل تجارت تخصصی بازاریابی خود باید از آنها استفاده کنید ، بنابراین چرا یاد نمی گیرید که چگونه از آنها به درستی استفاده کنید.

4) نقشه های مارکتینگ تخصصی – سیستم کامل ، بازاریابی قیف ، سیستم ترافیک و موارد دیگر. نقشه های شخصی من با فیلم هایی که نحوه گردش و کار آنها را توضیح می دهد.

5) فقط اعضای انجمن – یک انجمن بسته برای عموم ، فقط انجمن اعضا. جایی که می توانید با همکاران کار کنید ، آن را دریافت کنید

و خیلی بیشتر …..

نکته جالب این است که Niche Toolbox به عنوان یک سایت عضویت ، پشتیبانی مداوم را از طریق تالار گفتگو و آموزش اعضای دیگر انجام می دهد. داشتن پشتیبانی مداوم بسیار مهم است زیرا این امر به شما در غلبه بر هرگونه موانع جاده ای ، ایده های جدید بازاریابی کمک می کند و شما را متمرکز و با انگیزه می کند. این یک مزیت بارز فقط خرید بارگیری دیجیتالی است زیرا معمولاً کار خود را با پشتیبانی کم یا کم پشت سر می گذارد.

هدف اصلی Niche Toolbox کمک به هرکسی از مبتدی تا پیشرفته ترین بازاریاب اینترنتی است که چگونه با تهیه نقشه راه و راهنمای گام به گام به شما بصورت آنلاین پول بدست آورند. وابستگان موفق فقط کارهای صحیح را انجام می دهند ، در زمان مناسب ، راه درست. آنها طرحی کسب و کار را یافته اند که درآمد ناچیزی را به وجود می آورد یا تشکیل داده اند و این روند موفقیت آمیز را بارها و بارها تکرار کرده اند. “

با این حال ، از آنجا که Niche Toolbox یک سایت عضویت جدید است ، مشخص نیست که چه تعداد عضو دارد و چقدر حمایت ارزشمندی می تواند دریافت کند. تنها راه برای پیدا کردن این است که آن را امتحان کنید و ببینید و یا برخی از نظرات را از برخی از انجمن های بازاریابی آنلاین دریافت کنید.

همچنین ، به عنوان یک سایت عضویت جدید ، این بدان معنی است که جعبه ابزار Niche هنوز در مراحل اولیه توسعه خود است. به همین ترتیب ، این ابزارها هنوز در حال پیشرفت و توسعه هستند و باید دید که چقدر موفق هستند.

Niche Toolbox انگیزه های بسیار خوبی را ارائه می دهد که به شما در شروع کار و ایجاد مشاغل کمک می کند. این مشوق ها ممکن است برای یک شخص جدید در بازاریابی اینترنتی جذاب باشد!

به نظر می رسد جعبه ابزار جعبه کلی به طور کلی رویکرد بازاریابی خوبی در اینترنت دارد. این شواهد خوبی دارد اما به عنوان یک سایت عضویت جدید هنوز آزمایش نشده است. اگرچه به نظر می رسد که نوید دستیابی به فرمول موفقیت را به صورت آنلاین می دهد ، ممکن است بخواهید به نیازهای خود توجه کنید و به سایت های مستقر تری بروید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا