دنیای وب

وقت ندارید، پول ندارید و خیلی از بازار خسته شده اید؟ مشکلی نیست!

موفقیت یک تجارت خدماتی به توانایی شما در فروش راه حل خود به طور مداوم و موثر بستگی دارد. پس چرا تعداد کمی از افراد انفرادی زمان و انرژی لازم را برای تجارت صرف می کنند؟ در کار مربیگری، بهانه‌هایی که اغلب می‌شنوم عبارتند از:

  1. “وقت ندارم بفروشم”
  2. “من پولی برای فروش تجارتم ندارم”
  3. “من خیلی درگیر بازار هستم”

اگر متوجه شدید که افکار مشابهی دارید، یک خبر خوب برای شما دارم! استراتژی های ساده ای وجود دارد که می توانید با این بهانه ها از آنها استفاده کنید و زمان، پول و سازمان مورد نیاز خود را برای فروش منظم پیدا کنید. هنگامی که این بهانه ها را در جای خود قرار دادید، می توانید تجارت موفقی را که همیشه می خواستید ایجاد کنید.

  • “وقت ندارم بفروشم” – هنگامی که شرکت خود را دارید، معمولاً هر روز “کلاه” های مختلفی می پوشید. از دنبال کردن مشتری گرفته تا طراحی یک برنامه جدید، تا انجام کارهای واقعی شرکت خدماتی شما، روز شما مملو از فعالیت های مختلف است. اما بازاریابی یک فعالیت ضروری است که باید هر ماه، هر هفته و هر روز برای آن وقت داشته باشید. . با تعیین ضرب‌الاجل‌های مشخص برای کار بر روی کسب‌وکارتان، می‌توانید به راحتی کار خود را تنها در چند ساعت در هفته مشاهده کنید. فقط با یک برنامه ریزی کوچک، می توانید بدون توجه به اینکه برنامه شما چقدر شلوغ باشد، خود را با بازاریابی وفق دهید.
  • من پولی برای فروش کسب و کارم ندارم. -اگر به بازاریابی از طریق ارسال مستقیم، خرید فضای تبلیغاتی یا چاپ بروشور فکر می کنید، ممکن است فکر کنید که پولی برای فروش ندارید. در حالی که درست است که بسیاری از فعالیت های بازاریابی وجود دارد که هزینه زیادی دارند، ده ها روش رایگان و مقرون به صرفه برای فروش خدمات وجود دارد. به عنوان مثال، استفاده از رسانه های اجتماعی و میزبانی سمینارهای تلفنی نه تنها بسیار مؤثر است، بلکه کاملاً رایگان است. سعی نکنید هفته را دوباره بسازید و روند را سخت تر از آنچه باید باشد کنید! با اتخاذ یک روش بازاریابی مقرون به صرفه، می توانید اهداف خود را حتی با بودجه به حداکثر برسانید.
  • “من خیلی درگیر بازار هستم.” – اگر این شعار شماست، اکنون زمان آن است که دیدگاه خود را نسبت به تجارت خود تغییر دهید. مهم نیست که چقدر برای مشتریان فعلی خود تلاش می کنید، باید به طور منظم بفروشید تا کانال خود را پر نگه دارید و درآمد خود را بدون تغییر نگه دارید. راه حل بستگی به ایجاد یک طرح تجاری خاص برای رسیدن به اهداف خود و سپس کار بر روی آن برنامه دارد. اگر این کار را انجام دهید، از حواس پرتی توسط فرصت های نامرتبط و احساس خستگی جلوگیری می کنید، زیرا هر هفته مسئولیت فعالیت های صحیح را بر عهده خواهید گرفت. این به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید، کنترل داشته باشید و خیلی خسته نباشید – در حالی که ثبت نام منظم مشتریان برای تمرین شما عالی است.

“یا فکر می کنی می توانی یا فکر می کنی نمی توانی، حق با توست.” – هنری فورد. به همه ما هر روز به یک اندازه زمان داده می شود. انتخاب شما در آن زمان کاملاً به شما بستگی دارد. اما این را بدانید، اگر راه حل خود را نفروشید، کسب و کار خود را رشد نخواهید داد و به اهداف خود نخواهید رسید. بنابراین نمی توانید زمان و منابع خود را صرف ارتباط با افرادی کنید که به آنچه شما ارائه می دهید نیاز دارند. اجازه ندهید بهانه ها مانع توانایی شما برای ایجاد کسب و کار سودآور و موفقی شود که شایسته آن هستید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا