دنیای وب

ویدئو در فیس بوک: چگونه می توان افراد بیشتری را به خرید وادار کرد

چرا مردم از اینترنت استفاده می کنند؟ بعد از شبکه های اجتماعی و ایمیل ، افراد ساعت های زیادی در هفته را به تماشای فیلم آنلاین می گذرانند. شرکت ها متوجه این روند شده اند و انتشار محتوای ویدیویی خود را شروع کرده اند. این امر همچنین منجر به ظهور شرکت های بازاریابی شبکه های اجتماعی و آژانس های بازاریابی اینترنتی شده است که خدمات بازاریابی ویدئویی را ارائه می دهند. ترکیبی از بازاریابی شبکه های اجتماعی با فیلم می تواند در افزایش بازدید و جذب کاربر بسیار مفید باشد.

به این روش فکر کنید – اگر بیشتر مردم هر روز ساعت ها در شبکه های اجتماعی می گذرانند و می خواهند ویدیو را به صورت آنلاین تماشا کنند ، آیا ارسال این فیلم ها به پروفایل های شبکه های اجتماعی منطقی است؟

فیس بوک ویژگی های ویدئویی را معرفی می کند

شما همیشه قادر به بارگذاری محتوای ویدئویی در دیوار فیس بوک خود بودید ، اما فیس بوک اخیراً تعدادی ابزار را برای بهبود این ویژگی به کار گرفته است. اول ، پخش خودکار وجود دارد ، که یک حرکت نبوغ آمیز از طرف آنها بود. همچنین شامل معیارها و ابزارهای دیگری است که می توانید برای سهولت در توزیع محتوای ویدئویی استفاده کنید.

با کمال تعجب ، تعداد کمی از صاحبان مشاغل کوچک از ویدئو فیس بوک برای اهداف بازاریابی استفاده کرده اند. اگر قبلاً نمی دانید ، این فیلم بیشترین توجه را در فیس بوک به خود جلب خواهد کرد. چرا؟ از آنجا که فیس بوک یک کار هوشمندانه انجام داد – آنها الگوریتم اخبار خود را تغییر داده و به این ترتیب ویدیوها بیشتر نمایش داده می شوند. این چه کاری انجام داد؟ فیس بوک اکنون به طور متوسط ​​بیش از چهار میلیارد بازدید ویدیویی در روز دارد.

اگر این موسیقی به گوش شما نمی خورد ، پس کاملاً هدف را از دست می دهید. هرگز زمانی نبوده است که تولید و توزیع ویدئو به این راحتی و مقرون به صرفه باشد.

ویژگی پخش خودکار فیس بوک در سال 2013 منتشر شد و از آن زمان بازدید ، پسندیدن ، اشتراک گذاری و نظرات 58 درصد افزایش یافته است. اگر شخصی حداقل سه ثانیه آن را تماشا کند ، شمارش می شود. بنابراین ، اگر بتوانید حداقل به مدت سه ثانیه توجه مخاطب خود را جلب کنید ، به احتمال زیاد وی دور هم جمع می شود. و اگر می توانید افراد را وادار کنید ویدیوهای خود را تکمیل کنند ، به احتمال زیاد آنها را به خریدار تبدیل خواهید کرد.

مشاوره زیر اغلب توسط شرکت های ارائه دهنده خدمات بازاریابی و مدیریت شبکه های اجتماعی استفاده می شود:

  • فیلم های شما باید بتوانند پیام یا داستان را با صدا و بدون صدا بیان کنند

  • اولین فریم ویدیو باید توجه بینندگان شما را جلب کند

  • محتوا باید مرتبط و متن باشد

  • محتوای عالی برای استفاده شامل توصیفات مشتری ، بررسی محصولات ، کلیپ های پشت صحنه و محتوای تولید شده توسط کاربر است

  • باید یک فراخوان برای اقدام وجود داشته باشد تا به بینندگان اجازه دهد دقیقاً بدانند شما می خواهید در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند – خرید ، کلیک و اشتراک!

با کمک شرکت های بازاریابی شبکه های اجتماعی می توانید کمپین های ویدیویی آنلاین را در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی بهینه و تبلیغ کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا