ویلاهای تفریحی گلف شمال گرجستان

بسیاری از افراد احساس می کنند که بازی گلف یکی از جالبترین راه ها برای گذراندن تعطیلات است. چه شما یک آماتور باشید و چه یک گلف باز حرفه ای ، گلف سخت اشتیاق و علاقه شما را از بین نمی برد. و اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که در تعطیلات گلف آرزو می کنید اما یکی را به دلیل محدودیت هزینه نمی گیرید ، می توانیم رویای شما را عملی کنیم! برای کسانی که خواب تعطیلات گلف را می بینند ، ویلاهای Cooswattee در کوههای جورجیا شمالی محلی برای تحقق رویاهای شما هستند! در شمال جورجیا برخی از زیباترین زمین های گلف وجود دارد و انواع فعالیت های دیگری را برای شما و خانواده تان ارائه می دهد.

ویلاهای Coosawattee در Coosawattee River Resort اقامتگاههای جادار ، مقرون به صرفه و جادار را در کوههای جورجیا شمالی ارائه می دهند و به شما آزادی بازی برای گلف را در دوره هایی مانند Butternut Creek در Blairsville ، Whitepath در Ellijay یا دره Brasstown ارائه می دهند. اقامتگاه ها از یک اتاق ، سه اتاق A فریم و ویلا گرفته تا کابین دو و سه خوابه متفاوت است. امکانات جادار و متنوع دلایل دلپذیری است که میهمانان ویلا را در Coosawattee انتخاب می کنند. در سراسر این ملک از استخرهای سرپوشیده و روباز ، مکانهای اردوگاه ، باغهای رودخانه ، اتاق ورزش و وزنه برداری ، اتاق بازی ها ، مینی گلف ، چاله های نعل اسب ، زمین تنیس و زمین بسکتبال به راحتی قابل دسترسی است.

ویلای خود را با ویلا در Coosawattee رزرو کنید و در حالی که یک مسیر کوتاه از دوره های معتبر و دیدنی گلف هستید ، از نامحدودی از کلیه امکانات موجود در سایت لذت ببرید. اگر هدف اصلی شما بازی گلف هنگام تعطیلات در جورجیا شمالی است ، پس دیگر نباید نگران سایر فعالیتهای موجود باشید. اما ممکن است شما وسوسه شوید تا در تمام فرصت های خود درگیر شوید. از همه اینها ، جورجیا شمالی محل برگزاری جشنواره اپل ، کوه های زیبا و پرنور کوه های آبی و برگهای بهاری خیره کننده است.

بهار در کوههای جورجیا شمالی آغاز می شود و زندگی جدیدی در ماه مارس و اوایل فوریه به ارمغان می آورد. از پیشنهاد چشمگیر چوب چوب ، آزالیا ، گل های وحشی و برگهای کوهی لذت ببرید ، جایی که پروانه ها و گیاهان زردچوبه از گلهای رنگارنگ و معطر بازدید می کنند. سیب های عظیم الیگای با شکوفایی سیب های معطر و زیبا شکوفا می شوند و روزها گرم تر و طولانی تر می شوند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که برای برنامه ریزی برای هر نوع فعالیتی که ممکن است در نظر بگیرید ، زمان بگذارید.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، Butternut Creek ، Whitepath و Brasstown Valley برای بازی های عمومی در دسترس هستند. زمین گلف Butternut Creek یکی از بهترین زمین های گلف عمومی در منطقه است. احاطه شده توسط زیبایی با شکوه در کوههای جورجیا شمالی ، Butternut Creek دارای 6،536 حیاط مسیرهای دراماتیک است. هیجان بازی این مسیر کنار کوه را با 18 تا از بهترین سوراخ های شمال غربی جورجیا تجربه کنید. White Bath دارای زمین گلف 18 سوراخی در زمین گلف کوهستانی زیبا و چالش برانگیز است که دارای ترکیبات ورزشی رانندگی و ورزش در دسترس است. زمین گلف برای عموم آزاد است. با این حال ، عضویت برای ساکنان شهرستان گیلمر و خارج از برج ها نیز موجود است. Brasstown Valley Golf Club تجربه ای عالی از گلف کوه را با منظره های خیره کننده ارائه می دهد زیرا بازی چالش برانگیز است. این باشگاه هر دو از پیشروترین و برجسته ترین رشته های گلف آمریکایی ، به عنوان یکی از بهترین زمین های گلف در جورجیا شناخته شده است. زمین گلف از طریق حیوانات وحشی محافظت شده ، حوضچه ها و جویبارهایی احاطه شده توسط کوه ها می گذرد. با داشتن چهار مجموعه سه سطح ، تمام سطح مهارت ها قادر خواهند بود از طرح حفظ شده مطابق با استاندارد هایی که از یک دوره بسیار معتبر انتظار دارید لذت ببرید. این مرکز همچنین دارای امکانات کامل تمرین ، یک فروشگاه حرفه ای و درس / کلینیک است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا