ساختمان و مسکن

ویلاهای Koh Samui – Chaweng Sila Development ، جزیره Koh Samui ، تایلند

سللا یک کلمه باستانی سانسکریت برای متون بودایی به معنای تقوا ، رفتار خوب و نظم اخلاقی است که بخشی از هشت راه بودایی به روشنگری را تشکیل می دهد. توسعه ویلاهای مجلل در Chaweng Sila ، واقع در Chaweng Hills در جزیره Koh Samui ، تایلند ، مطمئناً شما را با ترکیبی روشنگرانه از معماری سنتی ، مدرن و معاصر تایلند ، به سطوح بالاتر می برد.

پروژه Chaweng Sila شامل بسیاری از ویلاهای لوکس سامویی با 3 اتاق ، 4 و 5 اتاق خواب و تعداد مساوی از واحدهای دوبلکس با دو اتاق خواب برای فروش و اجاره تعطیلات است. این ویلاها به راحتی و در ارتفاعات بالای تپه Chaweng واقع شده اند ، با چشم اندازهای پانوراما واقعاً خیره کننده از چاونگ به دریاها ، جزایر و افق. این ویلاها با طراحی مدرن امروزی و لمسهایی از معماری سنتی تایلندی از جمله سقف های خمیده با کاشی های چوبی چوبی و سقف های بلند گنبدی ساخته شده است.

این ویلاها در کل لوکس هستند و دارای ویژگی های معماری بسیار مرتب مانند سلاطین غرق شده توسط استخر (بالهای پوشیده شده) ، استخرهای کپور ، و استفاده شگفت انگیز از مواد طبیعی و رنگهای خاکی است که باعث می شود ویلاها با محیط طبیعی خود مخلوط شوند.

طراحی کلی ویلاها شامل یک اتاق ناهار خوری و صندلی کنار استخر با یک آشپزخانه کاملا مجهز مدرن ، یک میز ناهار خوری سرپوشیده و یک فضای تفریحی با یک مبل بزرگ بزرگ و راحت به سبک L در جلوی صفحه نمایش ال سی دی بزرگ و بالاترین سطح سیستم صدا است. این منطقه زندگی لوکس بر روی تراس یک استخر بی نهایت بی نهایت با مبلمان مدرن راحت در فضای باز و یک منطقه سال سایه دار و سایه دار که در آن می توانید از نوشیدنی یا میان وعده لذت ببرید و یا فقط استراحت کنید و از مناظر شگفت انگیز لذت ببرید.

منظره خیره کننده دریا و جزیره پانوراما خیره کننده را می توان 180 درجه از هر زاویه در هر ویلا مشاهده کرد. منظره پانوراما شامل شهر Chaweng ، کل ساحل شرقی از چوئن مون تا لامای ، آبهای شفاف آبی و جزایر سبز زمرد است. در شب ، چراغ های درخشان و روشن ساحل چاونگ را می توان در زیر مشاهده کرد که یک منظره شگفت انگیز برای نگاه به سمت آرام و ساکت Chaweng Sila است.

کلیه اتاق های خواب ویلا دارای چشم انداز دریا شگفت انگیز است ، کلیه امکانات لوکس و مجهز به امکانات مجلل خصوصی و اتاق خصوصی با سینک دو نفره ، باران مدرن و حمام. هر اتاق خواب همچنین دارای یک مرکز تفریحی مخصوص به خود با تلویزیون LCD ، سیستم ماهواره ای مجزا و پخش کننده CD / DVD است.

اگر به دنبال یک تجربه عالی در اجاره ویلا در Koh Samui هستید ، Chaweng Sila همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا