ساختمان و مسکن

ویلاهای Koh Samui: Plumeria Place Residence – کوه سامویی ، تایلند

جزیره کوه سامویی یک مقصد تعطیلات گرمسیری در خلیج تایلند است که طیف گسترده ای از ویلاها را برای فروش و اجاره تعطیلات ارائه می دهد. توسعه مجلل Plumeria Place Samui به راحتی در ساحل شمال شرقی این جزیره در شهر ساحلی بانگراک واقع شده است ، تنها چند صد متر از گزینه های بزرگ این شهر از فروشگاه ها ، کافه ها و رستوران ها فاصله دارد.

این پروژه در حال حاضر حدود 20 ویلا را ارائه می دهد ، اگرچه تعداد زیادی قطعه رایگان پراکنده در اطراف ملک وجود دارد که امکان ساخت ویلا های بیشتر را برای نیاز خریداران آینده فراهم می کند. این ویلاها که به سبک بالینتی ساخته شده اند ، شامل چندین مجموعه مجزا هستند که در اطراف استخر و تراس آفتاب ساخته شده اند. ساخت و طراحی هر ویلا باعث می شود حریم شخصی کاملاً مهمان باشد زیرا مناطق داخلی و خارجی کاملاً از خارج از دروازه های ملک پنهان شده اند.

توسعه ویلای کوه سامویی دارای دو و سه خوابه و ویلاهای کمی بزرگتر است که سه آپارتمان دو نفره و یک خوابه را ارائه می دهد.

ویلاهای دو خوابه با یک مجموعه بزرگ ساخته شده در دو طبقه حاوی دو اتاق خواب مرتب شده اند. مجموعه دوم که در یک طبقه ساخته شده است ، دارای یک اتاق نشیمن با سیستم سرگرمی مدرن ، آشپزخانه و یک اتاق غذاخوری داخلی است. مجموعه سوم منطقه استخر سایه دار و فضای غذاخوری در فضای باز است. اتاق خواب مستر در طبقه دوم بزرگترین مجموعه با اتاق خواب مهمان در زیر قرار دارد. این دو اتاق با فضای داخلی مجلل و مبلمان لوکس بسیار جادار است. اتاق خواب اصلی دارای چوب جامد ، سقف گنبدی و بالکن اختصاصی است که از طریق راه پله روباز ویلا قابل دسترسی است. مجموعه اتاق نشیمن دارای مبل راحتی است که جلوی یک تلویزیون ماهواره‌ای بزرگ ، صفحه DVD و سیستم سینمای خانگی قرار دارد. در پشت این منطقه تفریحی یک آشپزخانه مدرن با تمام امکانات مدرن وجود دارد. مانند همه ویلاهای این پروژه ، کانون اصلی یک استخر L شکل با جکوزی است که با مبلمان مدرن در فضای باز و باغ های گرمسیری خوش آب و هوا احاطه شده است.

ویلاهای 3 خوابه با طراحی مشابه ویلاهای دو خوابه ساخته شده است ، هرچند سوئیت بزرگتر دارای 2 اتاق خوابه برای مهمانان در طبقه همکف است که هر دو دارای یک حمام بزرگ هستند.

ویلاهای 4 خوابه Plumeria Place مجهز به سه اتاق خواب دو نفره ، یک اتاق دو نفره و یک اتاق خواب یک نفره دیگر است. در اینجا اتاق خواب مستر در مجموعه جداگانه خود قرار دارد و از اتاق نشیمن و مجموعه آشپزخانه می توان به اتاق خواب تکی دسترسی پیدا کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا