ساختمان و مسکن

ویلای تعطیلات در Finca Can Cavana در مایورکا

اگر به دنبال تعطیلات در آفتاب برای دیدار با دوستان یا خانواده هستید ، ممکن است بخواهید نگاهی بیندازید به “Finca Can Cavana” در مایورکا. این ویلا می تواند 14 نفر را در خود جای دهد و با استخر مخصوص خود کامل است. تعطیلات ویلا می تواند راهی مناسب برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده باشد.

ویلا فینکا کان کاوانا یک مزرعه قدیمی زیبا است که در حومه آرام ساکن جنوب شرقی مایورکا واقع شده است. این ملک به صورت ایده آل برای اجتماعات خانوادگی یا دوستان طراحی شده است و دارای 7 اتاق خواب جداگانه. دو ورودی به Finca Can Cavana وجود دارد که هرکدام به قسمت های جداگانه ای از خانه منتهی می شوند.

Finca Can Cavana به هر آنچه را که از ویلا لوکس انتظار دارید ، مجهز شده است. تلویزیون و DVD وجود دارد – بنابراین جوانان می توانند DVD های خود را تهیه کنند. ملک دارای تهویه هوا است ، بنابراین مشکلی در خوابیدن در یک اتاق خواب گرم وجود ندارد. همچنین ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی پیدا خواهید کرد تا در کارهای خود به شما کمک کند.

هم خانه و هم باغ در یک مکان خصوصی قرار دارند که تعداد زیادی از درختان میوه در باغ وجود دارد. کودکان همچنین می توانند از Finca Can Cavana به همراه استخر منزل شخصی لذت ببرند.همچنین می توانند از زمین بازی با سورتمه و نوسان که در باغها نشسته اند استفاده کنند.

اگرچه این ویلا در حومه شهر واقع شده است ، اما هنوز از نزدیکترین فروشگاه ها فقط 5 دقیقه با ماشین فاصله دارید. این مزیت را به شما می دهد که می توانید در آرامش آفتاب اسپانیا استراحت کنید ، بلکه توانایی رفتن به فروشگاه محلی خود را برای تهیه یک پیمانه شیر نیز دارید.

اگرچه ممکن است هرگز بخواهید ویلا را ترک نکنید ، اگر تصمیم دارید که می خواهید منطقه را گشت و گذار کنید ، ساحل را تنها 15 دقیقه با ماشین فاصله خواهید یافت. با داشتن ساحل در آستان شما ، استخر اختصاصی و تراس آفتاب برای استراحت در ویلای خود و امکان خوابیدن 14 نفر در 7 اتاق خواب ، Finca Can Cavana می تواند مکان ایده آل برای ویلای تعطیل باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا