ساختمان و مسکن

ویلا رویای بالی

بالی همیشه جزیره ای بوده است که هذیان معماری ساکنان مهاجران مجاز به مدیریت شورش ها بودند. برخی از آنها هیولا های وحشتناکی با نسبت های عجیب و غریب ساخته اند اما بیشتر آنها گشت و گذارهای شگفت انگیز و لذت بخش را ایجاد کرده اند. ویلاهای شیک و راحت با فضای تنفس. بسیاری از این آپارتمان ها برای اجاره در دسترس هستند و لوکس نهایی را برای تعطیلات بالی اعم از شما تنها و یا با گروهی 20 نفره فراهم می کنند!

ویلای رویایی شما در بالی ممکن است اکنون منتظر شما باشد. این که آیا این یک ملک لوکس با منظره کوه های برنج و کوهستان ، یک قلعه صخره ای شیک و زیبا یا زمینه ای از چوب های “ کلبه ای »درست در ساحل بالی است ، چیزی برای ویلا رویای شما وجود دارد.

ویلا بالی با طعم عالی تزئین شده است ، یک فضای مدرن و با سبک قدیمی است. برخی از آنها با میز کار فولادی و لوازم خانگی ، کف جلا و کف ساج و سرگرمی با تکنولوژی بالا بسیار ساده هستند. در حالی که دیگران مستعمره های فاکس با کف کاشی های عتیقه ، مبلمان ، دیوارهای حک شده و گیاهان گلدان هستند. بسیاری از ویلا ها از خانه های سنتی اندونزی ساخته شده اند. در جزایر دیگر خریداری شده و در بالی بازسازی شده که طرفهای باز آن روبرو استخر با مهارت است. فضاهای زندگی در فضای باز یا نیمه باز در بالی یک معیار است. آب و هوا عالی است و وقتی نسیم می وزد ، تهویه مطبوع را فراهم می کند و همراهی کامل یک لیوان مرلو با شخص مورد علاقه شما است.

خانه ای در اوبود وجود دارد که مرتفع ترین نقطه سیانان ریج است که از رویکرد به سختی دیده می شود. از درون یک درب کوچک کوچک عتیقه وارد می شود ، فضای داخلی کاملاً خیره کننده است. بیش از 25 سال پیش ، در چوب چوب ساج کشف شده ، جنگلی از اتاقهای کوچک با فضاهای لانه دار پنهان است که در یک فضای استودیوی بزرگ پر از تکه هایی از مبلمان حرفه ای صاحب هنرمند باز می شود. یکی از نکات برجسته توالت ، بدون دیوار ، به طور مستقیم در لبه دامنه ها با منظره خیره کننده ای از تراس های باشکوه برنج که در دامنه های شیب دار دره رودخانه ایونگ فرو می ریزند ، شناور است.

این ویلا برای اجاره در دسترس است اما اکثر ویلا های اجاره ای در بالی با حمام در فضای باز چنین منظره شگفت انگیز از کشت برنج را ارائه نمی دهند یا منظره ای از نشستن شما در گلدان را به کشاورزان برنج ارائه می دهند! حمام هوای آزاد یکی از لذت های ویلا بالی است – رفتار شگفت آور این است که دوش گرفتن در هنگام طوفان باران درمانی لذت بخش با قطره های خنک است که با یک دوش داغ مخلوط می شوند و باعث احیای پوست شما می شوند.

از نظر برخی ، ویلای رویایی با اتصالات ژاپنی ، ایتالیا و آلمان ، تلویزیونهای بزرگ با صفحه تخت ، یک استاد اسپرسو و یک گلخانه شراب روی زمین بسیار مدرن است که مستقیماً از مجله House & Garden متناسب است. برای دیگران ، این مجموعه ای از ظرافت های استعماری است – اماکنی که قهرمان جین آستین در آن راحت باشد – مجموعه ای از توری و صدف پنبه ، سفال های عتیقه و مجسمه های ظریف سرامیکی. بیشتر ویلاها هر دو حد را با هم ترکیب می کنند ، اما به سمت یک انتها یا طرف دیگر از مقیاس تمایل دارند. هنگام انتخاب محل اقامت در بالی ، می توانید هر آنچه را می خواهید دریافت کنید. اگر از قبل می دانید چه می خواهید ، نماینده محل اقامت شما قادر به پیشنهاد ویلا ها با توجه به سلیقه شما خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا