ساختمان و مسکن

ویلا و اجاره ساحل کوه ساموئی در جزیره گرمسیری Premium تایلند: Ban Tawan Chai

Baan Chawan تای واقع در ساحل جنوبی غربی غربی کوه ساموئی ، زیباترین جزیره گرمسیری تایلند ، یک ویلای مجلل ساحلی است که برای اجاره تعطیلات کوتاه مدت در دسترس است و باعث آرامش و آرامش کامل خانواده های در تعطیلات یا گروهی از دوستان می شود. این ویلا که در ساحل ایده آل Laem Set ساخته شده است ، دارای خواص اطراف آن با شن و ماسه ای گسترده و مسطح با روبرو به مکانی که احساس می کند همه شما تنها هستید ، انگار که در یک جزیره گرمسیری از راه دور رانده شده اید.

ویلای ساحلی با سه سوئیت مجزا تنظیم شده است که شامل یک کانتینر بزرگ جادار است که شامل یک استخر اختصاصی با صندوق های آفتاب در کف چوبی ، چمنزارهای چمن خالص ، ناهار خوری در فضای باز ، یک ویژگی آب و یک مجموعه جلوی ساحل در موقعیتی چشمگیر – منظره الهام بخش از شن و ماسه سفید دریای زمرد پشت آن سبز و لاجوردی دارد. یک باغ بزرگ در جلوی ملک با گیاهان بامبو وجود دارد که ویلا را از ساحل ایده آل Laem Set با یک خلیج صخره ای در یک طرف ملک جدا می کند و احساس آرامش و آرامش را از ویلا برطرف می کند.

مجموعه اول دارای یک فضای نشیمن باز با یک اتاق غذاخوری داخلی و یک آشپزخانه مدرن و کاملاً مجهز است. محوطه سالن نشیمن صندلی های راحتی را در مقابل سیستم سرگرمی متشکل از یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و یک دستگاه پخش دی وی دی احاطه شده با مبلمان زیبا از چوب جامد و آثار هنری با الهام از آسیا با سقف طاق بلند فراهم می کند که اجازه می دهد تا هوا در اطراف بال بال گردش کند. میز ناهار خوری تا شش مهمان را سرو می کند و فضای آشپزخانه کلیه وسایل مدرن را برای پاسخگویی به تمام نیازهای غذا فراهم می کند.

سوئیت دوم دو اتاق خواب دو نفره دارد که هرکدام دارای امکانات داخلی خود هستند که شامل دوش داخلی و خارجی می باشد و یک اتاق استراحت اضافی در قسمت جلوی سوئیت با چشم اندازهای باشکوه.

بال آخر جایی است که بال اصلی در آن قرار دارد و یک اتاق خواب دو نفره اضافی نیز در قسمت پشتی این منطقه واقع شده است. مجموعه اصلی شامل یک اتاق استراحت اختصاصی و امکانات داخلی مجلل است که شامل دوش داخلی و فضای بیرون و یک وان حمام در فضای باز می باشد که در آن میهمانان می توانند از منظره گرمسیری استراحت کرده و از آن لذت ببرند.

Baan Chawan Tai یک ویلای ساحلی مناسب در سامویی است برای گروههایی تا هشت مهمان که به دنبال حفظ حریم خصوصی و آرامش کامل هستند و می خواهند یک زندگی شیک و مجلل در آسیا را تجربه کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا