ساختمان و مسکن

ویلا پاکسوس در جزایر یونان: زیبایی کشف نشده به کلمات!


یونان با رنگهای طبیعی پر جنب و جوش خود که در همه جا گسترش یافته است زیباست. اگر قصد سفر یک ابرقهرمانان را دارید ، پس چرا جزایر یونان را در نظر نمی گیرید؟

هر جزیره در کنار منحصر به فرد بودن ، گیاهان و جانوران خاص خود را دارد. با این حال ، زیباترین و جذاب ترین جزیره ای که در یونان پیدا خواهید کرد ، جزیره Paxos است. این کوچکترین جزیره اقیانوس یونی است که با آرامش و پاکی در همه جا توجیه می شود.

این جزیره آلوده نیست و می توانید تجربه کنید که به سرزمین قرنها و بدون خیابان های شلوغ و بدون درخشش مصنوعی رسیده اید. هیچ فرودگاهی وجود ندارد که بتواند دلیل هوای بکر آن و نبود گردشگری انبوه باشد. مخاطبان بسیار منتخب بازدید کنندگان برای کشف این جزیره کشف نشده می آیند. اگر می خواهید به اینجا بروید ، یک کرایه تاکسی یا آب را از کرفو رزرو کنید. کشتی شما را به بندر اصلی گایوس خواهد برد.

از لحظه ای که به اینجا رسیدید ، می توانید آنچه را که نامیدید احساس کنید و ببینید – پاکی و آرامش در طبیعت و شهرک سازی. اگر می خواهید شهرک یونان را ببینید ، باید از گایوس دیدن کنید. لاکا و لوگو دو روستای بندری دیگر در این جزیره کوچک هستند تا شما را متحیر کنند. میخانه سنتی ما در نزدیکی بنادر می تواند تجربه ناهار خوری شما را با غذای یونانی فوق العاده کند. وقتی دریا آماده است تا هنگام ناهار ، پای شما را لمس کند بسیار عالی است.

اقیانوس آرام این امکان را برای شما فراهم می کند که از شنا ، غواصی و قایق بادبانی لذت ببرید. سواحل زونا نیز برای استراحت بی سر و صدا در کنار شریک زندگی شما نیز موجود است. می توانید با یک پیاده روی طولانی عاشقانه بروید و این جزیره آماده است تا با مسیرهای شکسته خود که از تقاطع حاشیه باغچه زیتون فاصله دارد ، در پیاده روی عاشقانه خود به شما کمک کند. بنابراین ، می توانید هاله آرام را به همراه پیاده روی سرگرم کننده امتحان کنید.

اگر شما کسی نیستید که می خواهید در تمام طول روز استراحت کنید ، می توانید به سمت ساحل غربی بروید. با یک قایق سفر کنید و در منطقه ساحلی ناهموار پکسوس کاوش کنید. غارهای دریایی و صخره های آهکی وجود خواهد داشت تا سختی این جزیره را به روشی زیبا به شما نشان دهد.

گذشته از این زیبایی زیبا ، می توانید تاریخ و فرهنگ یونان را از نزدیک تجربه کنید. با تشکر از کلیساها ، موزه ها و خانه های ویلایی منزوی که می توانند به شما فرصتی دهند تا از نزدیک فرهنگ ، تاریخ و هنر یونان را ببینید. برخی از ویلاها رها شده اند ، اما برخی از آنها به خوبی توسط صاحبان آنها اداره می شوند و برای گردشگران اجاره داده می شوند.

در اینجا هتل یا مهمانخانه پیدا نخواهید کرد. به سختی دو هتل در دسترس هستند. با این حال ، ویلاها با تعداد بسیار عالی و با امکانات رفاهی لوکس ، اقامتی آرامش بخش تر را برای شما فراهم می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا