ساختمان و مسکن

ویلا کاستا براوا – Cabo San Lucas – ویلا خانوادگی با دید اقیانوس

Costa Brava بخش زیبایی از سواحل اسپانیا است. از مرز فرانسه امتداد دارد و در قسمت شمالی اسپانیا واقع شده است. این منطقه دارای مناظر زیبایی با طیف وسیعی از دامنه های ناهموار و خلیج های منزوی است. بسیاری از روستاهای ماهیگیری و شهرهای ساحلی در این نزدیکی هست. Costa Brava همچنین به دلیل جاذبه های فرهنگی فراوان ، برخی از استراحتگاه های سرسبز و سواحل شنی گسترده ای که گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جلب می کند ، مشهور است.

این مقصد تعطیلات مورد علاقه مردم در هر سنی است زیرا شامل طیف گسترده ای از مناظر جذاب ساحلی ، سواحل زیبا ، علایق تاریخی و هنری و شهرهای زیبای گوتیک جیرونا و بارسلونا در این نزدیکی هست. این بهترین مقصد تعطیلات در اسپانیا است. Costa Brava منطقه ای است که از کوهپایه های سبز پیرنه ها تا ساحل آفتابی امتداد یافته است. در کنار شهر قرون وسطایی جیرونا ، ویلاهای باشکوه در قسمت داخلی منطقه فراموش نشدنی وجود دارد. برای لذت بردن از بهترین زمان با خانواده و گروه دوستان خود می توانید یک ویلا منظره دریا را انتخاب کنید.

چه احساسی دارید اگر صبح از خواب بیدار شوید تا منظره پانوراما از دریای کورتز ببینید. از هر اتاق ویلایی می توانید از چنین مناظر لذت ببرید. این مکان ویلا است زیرا در یک محیط زیبا قرار گرفته است. همچنین می توانید طلوع آفتاب را از اتاق خواب خود تماشا کنید و از صبحانه در تراس بزرگ بیرون اتاق خواب خود لذت ببرید. همچنین می توانید یک صبح زیبا را در حالی که تماشای دریا استراحت می کنید در خارج از استخر و یا پیاده روی مایل در ساحل شنی ، تنها چند قدم از ویلای خود بگذرانید.

در نزدیکی ویلا یک زمین گلف مشهور دنیا نیز وجود دارد که می توانید بعد از ظهرها را سپری کنید. در ویلا نیز می توانید از امکانات یک آشپز لذیذ استفاده کنید که می تواند غذاهای خوشمزه ای را برای خانواده شما آماده کند. در عصر ، می توانید از غذاهای خوشمزه با میهمانان خود در پاسیوی بزرگ لذت ببرید. همچنین می توانید یک سیستم سرگرمی خانگی تنظیم کنید تا روحیه خود را با موسیقی مورد علاقه خود تنظیم کنید.

این ویلا در نیمه راه بین کابو سان لوکاس و سان خوزه دل کابو قرار دارد. این ویلا ایده آل برای گشت و گذار در منطقه است. اگر می خواهید از مناظر لوکس ، حریم خصوصی و شگفت انگیز لذت ببرید ، این بهترین گزینه است.

این ویلا دارای سه اتاق خواب و دو حمام است و یک ویلا ایده آل برای خانواده ها است. اتاق خواب مستر دارای اتاق خواب به اندازه شاه ، نمای اقیانوس از تراس و حمام اختصاصی با دوش است. اتاق خواب دوم همچنین دارای یک تخت دونفره به اندازه ملکه با نمای اقیانوس از تراس و یک حمام مشترک با دوش. در خارج از ویلا ، یک استخر بزرگ خصوصی وجود دارد ، کباب با لباسشویی در فضای باز. صندلی های عرشه در کنار استخر نگهداری می شوند و در آنجا می توانید در آفتاب استراحت کنید. همچنین یک پاسیوی سایه دار با یک مبل سه نفره ، دو صندلی و یک میز قهوه در یک پاسیون سایه دار وجود دارد تا از چای عصرانه با خانواده خود لذت ببرید. پارکینگ نیز موجود است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا