ساختمان و مسکن

ویلا کاستا بلانکا – سنومار – مکان مناسبی برای گشت و گذار در این منطقه است

Costa Blanca طیف گسترده ای از ساحل در اسپانیا است. سواحل شنی زیبا وجود دارد که می توانید با خانواده یا دوستان خود از یک تعطیلات عالی لذت ببرید. ویلا در نزدیکی ساحل بهترین راه برای لذت بردن از تعطیلات شما است. می توانید یک روز را در ساحل یا استراحت در استخر اختصاص دهید و می توانید با پیاده روی در این منطقه اکتشاف کنید. Costa Blanca زیبا چیزی را برای همه ارائه می دهد. می توانید از فضای آرام و آرام لذت ببرید. اگر به دنبال ویلا مناسب برای تعطیلات خود و گشت و گذار در این منطقه هستید ، می توانید ویلا سنومار را رزرو کنید. این یک ویلای خانوادگی است و می توانید در کنار خانواده در لوکس و آسایش بمانید.

ویلا سنومار در بنیسا ، در منطقه جامعه والنسیا واقع شده است. ساحل Cala Advocaat به راحتی در دسترس است. ساحل تنها 1 کیلومتر با ویلا فاصله دارد. ویلا کلیه امکانات مدرن مانند Wi-Fi ، امکانات باربیکیو ، استخر روباز و پارکینگ اختصاصی را در اختیار شما قرار می دهد.

کلیه اتاق های این ویلا دارای تلویزیون صفحه تخت ، دی وی دی پلیر و حمام اختصاصی با دوش و بالکن می باشد تا از مناظر دیدنی دریا لذت ببرید. این ویلا دارای تهویه مطبوع است و همچنین دارای یک فضای صندلی و غذاخوری است. همچنین می توانید از پیاده روی و دوچرخه سواری در این نزدیکی لذت ببرید یا در باغ بنشینید تا از مناظر زیبا لذت ببرید. این ویلا دارای یک اتاق نشیمن بزرگ و یک آشپزخانه بزرگ مجهز به کلیه امکانات مدرن مانند یخچال ، اجاق گاز ، میز قهوه و ماشین ظرفشویی است. دو اتاق خواب بزرگ با یک تخت دونفره راحت در هر اتاق خواب ، کمد های جادار و حمام با دوش وجود دارد.

شما می توانید از منظره زیبایی از دره ، باغ و دریا لذت ببرید. هر اتاق یک تراس اختصاصی دارد که می توانید در آن بنشینید ، آفتاب بگیرید و از مناظر شگفت انگیز لذت ببرید. یک پارکینگ اختصاصی وجود دارد که می توانید ماشین خود را پارک کنید. باغ پر از نخل و میوه است و می توانید در سایه درختان بنشینید و استراحت کنید. در اطراف استخر یک تراس مشترک خورشید وجود دارد که مجهز به تختخواب راحت خورشید است. نزدیکترین فرودگاه به ویلا ، فرودگاه آلیکانته در ساحل بنیسا است.

این ویلا در فاصله کمی از امکانات لازم مانند مغازه ها ، رستوران ها و مراکز خرید قرار گرفته است. شما می توانید از غذاهای خوشمزه و تازه اسپانیایی در رستورانهای اطراف لذت ببرید. همچنین می توانید منطقه زیبا و ساحلی Costa Blanca را در ویلا کشف کنید. شما زیبایی های زیبا را در بیرون دوست خواهید داشت ، می توانید در خیابان ها سرگردان شوید و فرهنگ واقعی اسپانیا را بدانید.

همچنین می توانید در یک سفر روزانه از شهرهای اطراف بازدید کنید و تعطیلات خود را با آرامش سپری کنید. اقامت در ویلا باعث می شود تعطیلات شما لذت بخش و فراموش نشدنی شود. این ویلا به خوبی از امکانات لازم و مقرون به صرفه برخوردار است. شما باید ویلا را زود رزرو کنید زیرا هنوز هم در ماه های تابستان شلوغ است که بسیاری از گردشگران برای لذت بردن از تعطیلات ساحلی به این منطقه ساحلی اسپانیا سفر می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا