طراحی و سئو وب سایت

و Old Book ، یک خرده فروش جدید

اغلب گفته می شود که این کار هنوز انجام نشده است. اما اگر نگرش یک فروشنده بیرحم را دارید ، می توانید کاری انجام دهید. به یاد داشته باشید که همه کتاب ها محصولات هستند. خواه این یک انتشار جدید باشد ، یک کتاب قدیمی ، یک داستان 50 صفحه ای ، یک حماسه ، یک داستان یا 800 داستان. همه آنها مشترکات مشترکی با آمازون دارند. در مورد موتور جستجوی آمازون ، همه این کتاب ها فقط کتاب های دیگری هستند و معرفی آنها – از نظر آنها – یک ASIN بی نظیر است. بدون سن ، بدون جنسیت ، بدون سابقه. تنها چیزی که مهم است خرید برخی از ASIN ها است. بسیاری از نویسندگان کارهای خود را منتشر کرده اند ، امیدوارند که کتاب های آنها در آمازون بتوانند خودشان را بفروشند و احتمالاً در نمودارهای برتر آمازون ظاهر شوند – اوه ، من مطمئن هستم که جالب است! با توجه به اینکه برخی از کتابها بودجه بازاریابی زیادی در پشت خود دارند و برخی از آنها توسط متخصصان بازاریابی جایگزین می شوند ، بسیاری از کتابهایی که منتشر کرده اند بعداً از بین می روند و به سادگی شکست می خورند. کیفیت یک کتاب همیشه مهم است ، اما هیچ کس نمی تواند انکار کند که کیفیت به تنهایی باعث فروش کتاب نمی شود. استراتژی های بازاریابی حرفه ای و بودجه های کلان تبلیغاتی تفاوت زیادی در بازاریابی دیجیتال ایجاد می کنند. اما نویسندگان خود منتشر شده نمی توانند با شرکت هایی که دهه های متمادی وجود داشته اند رقابت کنند. اما مهارت و دانش وی در ساخت یک کتاب فروش تمام عیار دومین دارایی بزرگ وی است. اولین چیز – البته – پول آنهاست. پول بینندگان را می خرد: این یک قانون ساده است و ما نمی توانیم از پس آن بر بیاییم. بدون شک ممکن است در گذشته چند داستان موفقیت خوانده باشید. بله برای من خیلی احمقانه است ، مثل اینکه آل برای من مهم نیست ، مثل اینکه آل برای من مهم نیست. از طرف دیگر ، غم انگیزترین نکته در مورد این سکه این است که هزاران نویسنده دیگر نتوانسته اند درآمد کسب کنند ، حتی اگر مردم این کار را کردند. – مقداری تلاش ، اما به نظر کم می رسد. می توانید تصور کنید که آمازون نه تنها بزرگترین خرده فروش کتاب در جهان است ، بلکه بزرگترین کتابفروشی و خواست نویسنده است! میلیون ها کتاب (جای تعجب نیست ، جای تعجب نیست) بدون تغییر باقی می مانند و به مکالمات مبهم استراحت می کنند ، حتی هفته ای یک بار خوانده نمی شوند یا ماه ها کاملاً فراموش نمی شوند ، که این یک شکست است. متوجه شده و از بین می رود. بسیاری از پرفروش های احتمالی ممکن است شکست بخورند زیرا کارهای چاپ ساده را منتشر نکرده اند ، حتی اگر به نظر می رسد انتشار سیستم عامل هایی مانند Kindle یک دردسر است. فقط چند کتاب شما منتشر شده است! اوت و پس از آن چه؟ با این حال ، کتاب شما می تواند بسیار خوش شانس باشد ، به شرط آنکه توجه بازاریابان را به خود جلب کند و مهارت های مهم بازاریابی را کسب کند – که به نظر من رمز موفقیت در بازاریابی دیجیتال است. بیایید به اصطلاحات فنی بپردازیم و نگاهی بیندازیم به همه چیز. چند مرحله وجود دارد که باید قبل از شروع انتشار در آمازون بردارید. استراتژی بازاریابی بیش از اینکه به دیدگاه ما درباره آنچه ممکن است خوب کار کند وابسته است.این چیزی است که شما باید در طی این فرآیند به خاطر بسپارید. این عشق نیست ، جالب نیست. در واقع این واقعیت فقط یک مجموعه داده نیست. من سه م mainلفه اصلی هر استراتژی بازاریابی را می بینم: داده ها
فن آوری
واردکنندگان کتاب های شما را می فروشند ، اگر نه در میلیون ها کتاب دیگر ، بهتر است اگر شما یک استراتژی مبتنی بر داده داشته باشید. هنگام نوشتن کتاب ، نویسنده قادر به سرمایه گذاری در ویرایش و تصحیح است. برای نویسنده تغییرات لازم است ، من لحظه ای موافق نیستم. با این حال ، چند نویسنده فرصت سریع برای تعامل با یک متخصص بازاریابی / بازاریابی را دارند؟ در واقع تعداد کمی از آنها ارزشمند هستند ، اما این افراد و مهارت های آنها مورد نیاز است. شما به داده نیاز دارید و به متخصصانی نیاز دارید که بتوانند از داده های مناسب استفاده کنند. از چه نوع داده ای استفاده می کنیم؟ البته رقبای ما تمرکز اصلی ما هستند. داده ها باید اثربخشی کتاب را در ژانر خاصی نشان دهند. نتیجه کلی آنها چیست؟ او چند ایده دارد؟ هنگام ایجاد نسخه جذاب بازاریابی ، از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند؟ من می دانم که این هیچ ارتباطی با نوشتن ندارد و نباید “سرگرمی” تولید کتاب برای فروش باشد. با این حال ، این کاری است که باید قبل از ذخیره انجام شود. در غیر این صورت شما ماهی دیگری در دریا هستید. و ماهی که کوسه ها به سرعت او را محاصره می کنند! یک فروشنده ماهر از نظر فنی نیز قدرتمند است. آنها باید با تمام این ابزارها و تکنیک های گران قیمت بازاریابی آشنا باشند و از آخرین تحولات در این زمینه مطلع باشند. برای شناختن آنها ، نویسنده باید دانش خاصی داشته باشد. چگونه یک وبلاگ ایجاد کنیم؟ سئو چیست؟ چگونه از رسانه های اجتماعی برای فروش بیشتر کتاب استفاده می کنید؟ معامله با توییتر چیست؟ آیا تبلیغات وب سایت خوب است؟ اما چرا کتاب ها به فیلم های خوب نیاز دارند؟ ما س manyالات زیادی می دانیم. اگر به انتشارات خود اطمینان دارید ، بهتر است آنها را برای پاسخ خود بگیرید ، زیرا پاسخ به این س questionsالات به شما نشان می دهد که بین رده ها و تعداد تجارت شما تفاوت زیادی وجود دارد. مطمئناً شما می توانید یک متخصص بازاریابی را استخدام کنید ، دقیقاً مانند ویرایشگر خود. نشر کتاب سکویی نیست که بتوانید کتاب های خود را در قفسه آمازون قرار دهید. این یک تجارت است و باید مانند یک تجارت با آن رفتار شود. نکته دیگر: در مورد فروش ورودی چطور؟ آیا می توانید روی نیازها و اهداف مشتریان خود تمرکز کنید؟ چگونه پیش بینی های هواشناسی را بفروشیم؟ باز هم ، اگر آنها می خواهند این محصول به جای دیگری برود ، باید بیش از هر فروشنده آمازون س questionsالات را در نظر بگیرند! بله ، من می دانم که اینجا کمی سخت گیر هستم. اما فروشنده متوجه خواهد شد ، به من اعتماد کنید. مبادله فقط چیزی نیست که مانند پیچ ​​و مهره اتفاق بیفتد. همه چیز شما نیاز به اتفاق می افتد از طریق استفاده از داده ها ، فن آوری و روش های بازاریابی با راهنمایی حرفه ای برای راهنمایی شما. پس برمی گردیم به سوال بزرگی که ما پرسیدیم. آیا یک کتاب قدیمی می تواند کتاب جدیدی برای فروش باشد؟ بله ، آنها آن را درک می کنند ، بدون شک. فقط کافی است مدت زمانی را که کتاب طراحی شما از تمام داده ها و فناوری موجود برای ایجاد تجربه منحصر به فرد مشتری استفاده می کند ، تصور کنید.تصور کنید که کتاب شما از استراتژی بازاریابی مبتنی بر داده پشتیبانی می کند ، حتی اگر بودجه تبلیغاتی زیادی ندارید. در هر صورت غیرممکن است که من چیزی واقعی در مورد کتاب قدیمی داشته باشم. به هر حال ، برخی از کتاب ها با خوانندگان ارتباط برقرار نکرده اند ، اما بسیاری از کتاب ها هنوز وقت برقراری ارتباط ندارند. من همیشه می گویم: این هرگز یک بازی گمشده نیست ، به شرطی که هنوز به کتاب خود اعتقاد داشته باشید. اگر می خواهید کتاب خود را به بازی برگردانید ، ایمان داشته باشید ، زیرا شکی نیست که بسیار ممکن است! چطور؟ این مراحل را دنبال کنید: برای داشتن مجوز ، رقابت ، کلمات کلیدی و دسته بندی خود ، برای یک ابزار حرفه ای مانند KDRocket مجوز بخرید.
در آموزش / آموزش مربوط به بهینه سازی موتور جستجو ، شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها و کانال های دیگری که فروش کتاب اثبات شده است شرکت کنید.
(ممکن است من یکی برای شما داشته باشم – البته این یک خطر بالقوه برای SEO است)
درباره مشتریان خود بیاموزید ، بررسی ها را بخوانید ، گروه ها را تشکیل دهید ، شرکت کنید.
مخاطبان خود را بسازید ، خود را ستایش کنید. با چند دنبال کننده شروع کنید و هرگز تسلیم نشوید. یک سس پنهان وجود دارد که می توانید به تلاش خود اضافه کنید: نابرابری. به یاد داشته باشید این یک مسابقه است و یک مسابقه سریع نیست. کتابهای خود را رها نکنید به آنها عشق ، مراقبت ، توجه و حرفه ای مورد نیاز خود را بدهید و به آنها کمک کنید پیام خود را به خوانندگانی که از قبل بدنبال آنچه شما می خواهید به اشتراک بگذارید برسانند!
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا