دنیای وب

پاک کننده ضبط جلو خط 2.0

پاک کننده ضبط جلو خط 2.0 این آخرین نسخه از برنامه محبوب “Frontline Registry Cleaner” است – پاک کننده رجیستری که توسط شرکت نرم افزاری “Frontline PC Utilities” در انگلیس ایجاد شده است. اگرچه ابزارهای تعمیر رجیستری زیادی در دسترس است ، اما Frontline Registry Cleaner یکی از معدود برنامه های طراحی شده حرفه ای است که به نظر می رسد آنچه را که در واقع ادعا می کنند انجام می دهد (یعنی پیدا کردن خطاها در رایانه شما ، سپس آنها را برای شما رفع کند).

این نسخه جدید Frontline Cleaner 2.0 این برنامه با رابط کاربری برنامه و همچنین با عملکرد داخلی برنامه به روزرسانی های خوبی را به همراه داشت. بعد از اینکه مشتری اصلی ابزار تمیزکننده اصلی Frontline Registry Cleaner بودم ، متوجه شدیم که در تعداد خطاهایی که این نسخه جدید می تواند پیدا کند ، و همچنین سرعت و قابلیت اطمینان از ویژگی اسکن پیشرفت خوبی داریم. بسته به سرعت رایانه شما ، به طور کلی پاک کننده فقط 10 تا 30 ثانیه طول می کشد تا خطاهای رجیستری را که ممکن است در داخل داشته باشید برطرف کنید ، در حالی که سایر ابزارهای رجیستری (نسخه میراث Frontline Cleaner) برای انجام یک اسکن 5 دقیقه زمان خواهد برد. این ابزار قدرتمند اسکن به ما نشان داد که توسعه دهندگان نرم افزار زمان لازم را برای اطمینان از تمرکز بر روی کیفیت – که باعث می شود قابلیت اطمینان کامپیوتر شما به بهترین وجه ممکن تقویت شود ، انجام داد.

بزرگترین نکته در مورد Frontline Reg Cleaner 2.0 که می خواهم بیان کنم روش است این ابزار در واقع خطاهایی را که می یابید برطرف می کند. ما با تعداد زیادی از پاک کننده های رجیستری بی کیفیت روبرو شده ایم که ادعا می کنند 1000 خطا پیدا می کنند ، اما تنها 10 درصد از آنها را برطرف خواهیم کرد. برای برخی از افراد ، به نظر می رسد که نسخه قدیمی Frontline Cleaner این کار را انجام داده است ، و ما دریافتیم که بسیاری از برنامه های تبلیغاتی نیز این کار را انجام می دهند. خوشبختانه Frontline Registry Cleaner 2.0 قادر به رفع تعداد زیادی از خطاها و 98٪ از خطاهای موجود است. در رایانه آزمایش ما فهمیدیم که این ابزار قادر به شناسایی حدود 1500 خطا بود و بعد از معاینه فقط 6-10 خطا پیدا کردم که نتیجه ای شگفت انگیز است.

علاوه بر ویژگی اسکن پیشرفته ، متوجه شدیم که این ابزار حاوی یک میزبان از ابزارهای پیشرفته دیگر است که باعث افزایش اثربخشی آن می شود. این شامل امثال “حذف پرونده ناخواسته” است ، که می تواند از بین همه پرونده ها / تنظیماتی که ویندوز دیگر از آن استفاده نمی کند ، خلاص شوید ، همراه با یک برنامه defragmenter رجیستری که می تواند رجیستری را به ساختار اصلی خود بازگرداند – سرعت رایانه خود را تقویت کنید.

به طور کلی ، پیشرفت های Frontline Cleaner 2.0 عمیق است و نشانه ای از یک محصول با کیفیت بالا است. تنها مشکلات این برنامه این است که به نظر می رسد هنگام اجرای آن ، حافظه مصرف می کند ، و بارگیری آن نیز حدود 10-15 ثانیه طول می کشد. اگر به دنبال استفاده از Registry Cleaner یا برای افزایش سرعت رایانه خود هستید و یا برای جلوگیری از بروز خطا در سیستم خود ، به شما توصیه می شود از سیستم Frontline Registry Cleaner 2.0 استفاده کنید تا در رفع هرگونه مشکل سیستم شما روبرو شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا