ساختمان و مسکن

پرفروش ترین طراحی داخلی

هالی بیکر تزئین می نویسد: 1000 ایده طراحی حرفه ای برای هر اتاق خانه شما. در این کتاب ، طراحان برتر برای به اشتراک گذاشتن بیش از 1000 نکته در مورد تغییر اتاق خود و انجام این کار برای تأمین بودجه خود ، ملاقات می کنند. می توانید از نمونه های رنگارنگ زیبا در کتاب ، عکس حمام ، اتاق خواب ، آشپزخانه و سالن و همچنین لیست های چک ، میانبرها و راه های کاهش هزینه ها الهام بگیرید ، تا زمانی که مطمئن نیستید در آنجا چیزی را پیدا کنید که چشمان شما را برآورده کند و همچنین توضیحی در مورد چگونگی ساختن آن در خانه خود ارائه دهید.

او كریستن لیمو Undecorate را می نویسد ، كتابی كه نوعی از سبك جدید را نشان می دهد كه می خواهد به سبک های حرفه ای آتشین امروز فشار بیاورد و شخصیت خودش را به خانه خود بیاورد. این کتاب حاوی اطلاعاتی در مورد بیست خانه در سراسر کشور است و توضیح می دهد که چگونه با پیوند دادن آن به شخصیت خود مالک ، راهی بدست آمد. پس از علاقه مندی های متعصبان خودرو ، اتاق خواب اصلی خود را به یک تریلر جریان هوا به زوجی که خانه خود را خانه ای چوبی می کند ، به شخصی که نوآوری و کوتاه کردن زبان انگلیسی است ، به انواع دیگر خلاقیت های عجیب و غریب که شخصیت مبدأ را فاش می کند ، نشان می دهد. .

دومینو: کتاب تزیین ، نوشته دبورا سوزنمن کتابی است که راهنماهای مرحله به مرحله برای تزئین اتاق های شما ارائه می دهد. مهم نیست که کدام سبک را ترجیح می دهید ، کتاب حاوی چیزی در این زمینه و همچنین نکاتی درباره نحوه آمیختگی و مطابقت با الگوهای نیز خواهد بود. تیم دومینو در تلاش های طراحی شخصی خود سهیم است ، بنابراین می توانید ببینید که چگونه آنها اتاق های خود را تغییر می دهند و انواع سبک هایی که تصمیم می گیرند روی آن کار کنند. اگر به طراحی مجدد اتاقی در خانه خود علاقه دارید ، این کتاب عالی است.

My Passion for Design توسط Barbara Streisand یک تور عکس شخصی زیبا در خانه ها و گروه های این ستاره بزرگ است. از برادوی ، تلویزیون و ستارگان سینمایی ، کار به عنوان کارگردان و کار در استودیوی ضبط ، باربارا شخصیتی برجسته و دارای صدای استثنایی و استعداد بیکران بود. اکنون ، در اولین کتاب خود ، باربارا نگاهی اجمالی به سلیقه ای که خانه زیبای او را القا می کند ، به خوانندگان می بخشد. این کتاب به بایگانی و ساخت خانه وی می پردازد و شامل عکس های زیادی از اتاق هایی است که وی خود را تزئین کرده است. تصاویر دیگر شامل باغهایی است که او در زمین ساحلی خود در کالیفرنیا کاشته است. به ما نگاهی می اندازد به دنیای محبوب ترین فوق ستاره.

تزئینات Charlotte Moss: هنر ایجاد اتاق های زیبا با الهام از شارلوت ماس ​​که از طریق مجموعه ای زیبا از اتاق های معروف وی ، چشم اندازی بی نظیر ارائه می دهد. ماس رهبری یک حرفه مشهور در دنیای طراحی داخلی داشت. کتاب او نگاهی اجمالی به روشهای جادوی وی در اختیار خوانندگان می گذارد. برای هر اتاق مشخص ، ماس مراحل بسیاری از مراحل طراحی را طی می کند و صفحه های داستانی و گرافیک های توسعه یافته برای هر پروژه را فاش می کند. هر فصل یک دوز توصیه ای در مورد دکوراسیون ارائه می دهد و توصیه هایی را برای گل و رایحه های مورد علاقه وی ارائه می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا