دنیای وب

پست های بسیار به اشتراک گذاشته شده کلید بازاریابی اجتماعی در سال 2014 است!

همه ما می دانیم که بازاریابی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی در ساخت و به اشتراک گذاری برند همان چیزها هستند. ایجاد یک وب سایت ، ایجاد یک نام تجاری و ایجاد حساب های شبکه های اجتماعی برای ارتباط با مخاطبان بیشتر ، همه مهم بازاریابی هستند ، مهم نیست که شما آن را چه بنامید. در اینجا نگاهی می اندازیم به برخی از نکات نه تنها به اشتراک گذاری اجتماعی ، بلکه نحوه انجام صحیح آن و ایجاد بینندگان برای به اشتراک گذاشتن پست ها ، فیلم ها و مقالات شما.

فیس بوک پربازدیدترین شبکه اجتماعی است:

بیشتر پست ها یا تبلیغات جالب فیس بوک که روزانه بر روی دیوارهای ما ظاهر می شوند ، فقط در ایجاد دو نوع واکنش بسیار عالی هستند. می خواهید روی تبلیغ کلیک کنید یا آن را نادیده بگیرید. این که آیا فقط برای تبلیغ کتاب یا CD تبلیغات فیس بوک برای خود ایجاد می کنید یا به نمایندگی از شرکتی کار می کنید که می خواهد مخاطبان بیشتری را هدف قرار داده و بازدید بیشتری را به وب سایت تبدیل کند ، ایده همان است.

ساده نگه دارید:

این کار را ساده انجام دهید و با هر تبلیغ یا پست جدید فیس بوک به یک نوع واکنش اصلی بروید. اگر تعداد زیادی کلیک دریافت کنید ، این یک امتیاز است. حتی اگر صدها بار منتشر کرده اید یا تبلیغات فیس بوک زیادی را جمع آوری کرده اید ، این به این معنی نیست که تبلیغ بعدی موفقیت آمیز خواهد بود ، زیرا گاهی اوقات به نظر می رسد هرچه بیشتر تلاش کنید ، تعداد بازدید یا کلیک کمتر است. علمی پشت تبلیغات فیس بوک یا Google Adsense تبلیغات برای این موضوع ، اما بدون شک اقبال و آزمایش زیادی در این زمینه وجود دارد.

هیچ معجون جادویی وجود ندارد که باعث شود بینندگان فیس بوک روی تبلیغ شما کلیک کنند. یک چیز مطمئناً است ، هرچه بیشتر منتشر کنید ، تجربه بیشتری نیز خواهید داشت. در نهایت این کار آسان تر خواهد شد و شما شاهد افزایش میزان موفقیت خود خواهید بود.

پست های قابل اشتراک:

آنچه مردم واقعاً می خواهند درگیر شدن است! اگر یک پست ، شوخی یا ویدئو به روشی خنده دار یا خصوصی ارسال شود ، آنها آن را می خواهند آن را در فیس بوک به اشتراک بگذارید.

پست های قابل اشتراک و اغلب ویروسی یکی از موارد زیر را انجام می دهند:

  1. اعطای حاشیه: آنها نوع تخفیف ، پیشنهاد ، کوپن ، کتاب الکترونیکی یا مسابقه ای را ارائه می دهند که همه می خواهند در آن شرکت کنند.
  2. مشاوره مشورتی: تبلیغات ، پست های مربوط به مشاوره ، اسرار تجاری یا موضوعاتی که همه ما می توانیم در مورد آنها به اشتراک بگذاریم ، مانند مکان برنده شدن یک ماشین رایگان یا گرفتن طرفداران رایگان فیس بوک ، می توانند به اشتراک گذاشته شوند.
  3. هشدارها: معمولاً هر چیزی که حواس ما را بالا ببرد و خطر را هشدار دهد در فیس بوک بسیار رایج است.
  4. سرگرمی: برخی از فیلم ها ، تصاویر یا نقل قول های خنده دار به شرطی که خوش ذوق باشند و برای هیچ مذهب ، فرقه یا کسی توهین آمیز نباشند ، قابل اشتراک هستند. اطمینان حاصل کنید که مخاطبان زیادی را به خود جلب می کند و از جذابیت گسترده ای برخوردار است ، بنابراین آن را خنده دار اما سبک نگه دارید.
  5. الهام بخش: نقل قول های الهام بخش می تواند بهترین راه برای احساس خوب مردم در درون باشد. آنها احتمالاً می خواهند هر پستی را که دارای دید شخصی ، استعاره یا معنای واقعی است ، به اشتراک بگذارند.
  6. شگفت انگیز: عکس ها ، فیلم ها و حقایق شگفت انگیز بسیار قابل اشتراک هستند. وقتی یک ویدیوی عالی دیدید و متوجه فاکتور “WOW” شد ، یعنی دکمه اشتراک گذاری چقدر فاصله دارد.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا