دنیای وب

پله موفقیت – چگونه تأثیرگذاران می توانند به کسب و کار شما کمک کنند

در ده سال گذشته، مدیریت شهرت به طور چشمگیری تغییر کرده است. از زمانی که متخصصان روابط عمومی مستقیماً برای ایجاد شهرت یک برند با رسانه ها صحبت می کردند، اکنون از اینفلوئنسرها نیز برای این کار استفاده می شود. فرصت های زیادی با مخاطبان زیادی وجود دارد که از قبل وجود داشته و شهرت خوبی دارد. شرکت های مدیریت محبوب اکنون از استفاده از اینفلوئنسرها برای دستیابی به مخاطبان خود حمایت می کنند.

اینفلوئنسرها افرادی هستند که قدرت تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید دیگران را دارند که به قدرت، دانش یا قدرت آنها اعتقاد دارند. اینفلوئنسرها می توانند وبلاگ نویسان، کاربران توییتر، روزنامه نگاران دیجیتال و حتی یوتیوبرها باشند. دلیل اینکه برندها به دنبال این تأثیرگذاران هستند این است که مخاطبان آنها برای گوش دادن به نظرات آنها وقت می گذارند. اینفلوئنسرها احتمالاً بیشتر از یک برند یا شرکت مرتبط هستند.

برخی از دلایلی که چرا خدمات مدیریت شهرت باعث ترویج اینفلوئنسر مارکتینگ می شود عبارتند از:

قوی

یکی از موثرترین راه هایی که مردم می توانند برند خود را تبلیغ کنند، تبلیغات شفاهی است. بیشتر انواع تبلیغات مشتریان را محتاط می کند زیرا آنها پول می گیرند. تبلیغات چه در رادیو، تلویزیون، روزنامه ها یا آنلاین اغلب به مشتری دیکته می کنند که در مورد تأثیرگذاران، مشتری مایل به گوش دادن به آنها است.

اجتماعی

امروزه رسانه های اجتماعی شکل اصلی تبلیغات هستند و اکثر برندها از آن استفاده می کنند. تقریباً همه برندها در حال حاضر تلاش می کنند تا اینترنت را در دسترس تر کنند. اکثر اینفلوئنسرها در اینترنت یا از طریق وبلاگ ها، فیلم ها یا عکس ها فعال هستند. رسانه های اجتماعی شکل بعدی تبلیغاتی است که در اینجا باقی خواهد ماند. هر شرکت مدیریتی مشهور معتقد است که رسانه های اجتماعی اینجا هستند و باید توسط برندها استفاده شوند.

تبلیغات بومی

تبلیغات سنتی اغلب تجربه مشتری را مختل می کند در حالی که در مورد تبلیغات بومی محصولات، خدمات و برندها را با محتوای ارگانیک قرار می دهد که تجربه ای خوشایند ایجاد می کند و اطمینان می دهد که در جای خود باقی می ماند. مشتری به برند فکر می کند.

قابل هدفمند و قابل بهره برداری

بهترین چیز در مورد استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی این است که در مقایسه با تبلیغات سنتی، هدف گذاری آسان است. چندین وب سایت وجود دارد که در آن خدمات مدیریت شهرت می توانند تبلیغات خود را نظارت کنند و میزان تأثیرگذاری آنها را ببینند. تبلیغات در رسانه های اجتماعی می تواند به طور خاص برای مشتریان خاص مورد هدف قرار گیرد که باعث می شود تبلیغات آنها موثرتر باشد.

اینفلوئنسرها نقش مهمی در کمک به برندها برای شکل دادن به مسیر موفقیت دارند. برخلاف تبلیغات سنتی، آنها فرصت موثرتری را برای دستیابی به مشتریان خود فراهم می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا