دنیای وب

پنج روش ساده برای سخنرانی بهتر در جمع

بیایید این واقعیت را بپذیریم ، اگر شما در صنعت بازاریابی شبکه هستید ، باید بیاموزید که چگونه می توانید برای سودهای بزرگ در جمع سخنرانی کنید. زن یا مرد جلوی اتاق شخصی است که بیشترین درآمد را دارد و همیشه همینطور خواهد بود.

در حالی که لازم نیست شما بهترین سخنران عمومی در جهان باشید ، لازم است که بتوانید پیام خود را با اطمینان بیان کنید. اگر کفش خود را زیر و رو می کنید ، مردم اغلب فکر می کنند چه چیزی را باید پنهان کنید و آیا می توانند به شما اعتماد کنند. در اینجا پنج روش ساده برای سخنرانی بهتر در جمع ارائه شده است.

شماره 1 – مطالب خود را مطالعه کنید

من نمی توانم به شما بگویم که چند نفر فقط مجموعه را دوست دارند و امیدوارم که خوب پیش بیاید. این گاهی اعتماد به نفس بیش از حد است و گاهی تنبلی است. به هر دلیلی که باشد ، انجام این کار ایده خوبی نیست. شما می خواهید مطمئن شوید که مطالب را خوب مطالعه کرده اید و می دانید تا هنگام ارسال مطالب خود اطمینان داشته باشید.

شماره 2 – مخاطبان خود را بشناسید

با کی حرف میزنی؟ آیا آنها از شوخی لذت می برند؟ آیا آنها بیش از جمعیت جدی هستند؟ وقتی می دانید با چه کسی باید صحبت کنید ، می توانید پیام را طوری تنظیم کنید که انگار فقط مربوط به شخصی است که با او صحبت می کنید. وقتی مردم احساس می کنند با آنها شخصی صحبت می شود ، دوست دارند گوش دهند!

شماره 3 – ورزش کنید

اگر شماره 1 را دنبال کنید و موضوع خود را مطالعه کنید بسیار عالی است اما می خواهید تمرین کنید. یک دوست ، عضو خانواده ، حیوان خانگی یا حتی برخی حیوانات شکم پر پیدا کنید و هسته اصلی خود را تمرین کنید.

شماره 4 – عذرخواهی نکنید

متاسفم ، اما هیچ چیز بدتر از این نیست که کسی با او شروع به مکالمه کند ، متاسفم ، اما … مردم نمی خواهند عذرخواهی شما را بشنوند. مردم می خواهند بشنوند که شما پیشنهاد می دهید.

شماره 5 – روی پیام تمرکز کنید

شما می خواهید مطمئن شوید که نامه را به خانه آورده اید. وقتی مردم می روند ، باید بدانند که شما چه چیزی را به آنها منتقل کرده اید. هیچ چیز بدتر از این نیست که وقت خود را بگذرانید و از بحث های اشتباه درباره نامه خارج شوید.

این نکات را دنبال کنید و شروع به تبدیل شدن به یک سخنران عمومی بهتر می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا