دنیای وب

پنج مرحله برای بهبود توسعه محتوا

توسعه محتوا یکی از عوامل مهم در ایجاد یک وب سایت سودآور است. به نظر می رسد جدیدترین “ترفندهای” جستجوگرها به صورت موقتی کار می کنند ، اما محتوای با کیفیت بالا هر بار برای جلب توجه ربات های جستجوگر و جلب توجه بازدیدکنندگان وب سایت کار خواهد کرد. اولین قدم در توسعه محتوا تحقیق است. رقبای شما چه می کنند؟ قصد دارید متفاوت و بهتر چه کاری انجام دهید؟ چگونه می توانید این تفاوت را به بازار هدف خود منتقل کنید؟

از بهترین سایتهای موجود در مکان خود بازدید کنید. توجه کنید که او چه کارهایی را درست و غلط انجام می دهد. سعی کنید همانطور که می دانید چرا آنها این کار را می کنند. مرحله بعدی برنامه ریزی محتوای خود است. قبل از شروع کار باید بدانید که چه می خواهید – اگر هدف شما داشتن اطلاعات تماس به صورت اشتراک در خبرنامه شما است ، ایجاد یک خبرنامه با کیفیت از اولویت های اصلی شما خواهد بود. در حالی که اگر هدف شما فروش فوری است ، نامه فروش شما اولویت اصلی است.

اگر به بازاریابی مقاله علاقه دارید ، چندین سطح تبلیغات مختلف وجود دارد که می توانید آنها را هدف قرار دهید. دریافت تنها یک لینک از بانک مقاله آسان است – یک مقاله فروتنانه یا حتی یک تبلیغ تجاری روشن بنویسید و یک لینک دریافت خواهید کرد. اما شما واقعاً می توانید با نوشتن یک مقاله سرگرم کننده و آموزنده و در دسترس قرار دادن آن به صورت رایگان (البته با لینک خود.) تأثیر خود را افزایش دهید. ده ها ناشر می توانند مقاله را در خبرنامه یا در وب سایت خود چاپ مجدد کنند و ده ها لینک ایجاد کنند.

این محتوا می تواند شامل مقاله ها ، پست های وبلاگ ، گرافیک ها و برنامه های تعاملی ، صوتی و تصویری و کتاب های الکترونیکی باشد – هر چیزی که می تواند در یک وب سایت ارسال شود. برنامه شما باید یک مرور کلی باشد ، بنابراین می دانید از کجا شروع کنید. مرحله بعدی اجرای آن است. برنامه خود را دنبال کنید آن گرافیک ها را به روز کنید. آن مقالات را بنویسید. شروع به جستجوی این کتاب الکترونیکی کنید.

همانطور که برنامه خود را پیش می برید ، ارزیابی اثربخشی آن را شروع کنید. آمار سایت خود را ببینید ، و نتایج را تجزیه و تحلیل کنید. اگر مقالات را دوشنبه صبح ارسال می کنید ، و بعدازظهر دوشنبه متوجه افزایش چشمگیر بازدیدکنندگان می شوید ، می توانید مقالات بیشتری بنویسید یا آنها را به طور گسترده تری تبلیغ کنید. دو نامه مختلف فروش را امتحان کنید تا ببینید کدام پاسخ بهترین پاسخ را به خود جلب می کند.

تمام تلاش خود را معطوف به کارهایی کنید که بهترین کار را انجام می دهید و بهترین نتیجه را دارد. اگر رشته شما در حال ایجاد گرافیک جذاب است ، یک نویسنده واجد شرایط پیدا کنید که مقاله یا نامه های فروش بنویسد. توسعه محتوا به سادگی نتیجه نهایی عملی شدن این فرمول تجاری است.

اگر می خواهید در مورد بازاریابی اینترنتی بیشتر بدانید ، وب سایت من را بررسی کنید http://geeksgangclub.com.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا