دنیای وب

پنج نکته برای سودآوری از معاملات فارکس

تجارت و تجارت انواع مختلفی دارد و با هر نوع نکاتی برای شکوفایی و موفقیت آن ارائه می شود. نگرانی ما در اینجا تجارت فارکس است ، و در اینجا نکاتی برای موفقیت طولانی مدت یا سود بدون افت کمی وجود دارد. در اینجا راهنماهایی برای ایجاد این موفقیت گرامی آورده شده است:

اهداف خود را با یک سبک تجارت هماهنگ خاص تعریف کنید

به خاطر داشته باشید که سبک های معاملاتی متفاوت است ، و به همراه آن تنوع در مشخصات ریسک ها وجود دارد که از شما واریانس خاصی در نگرش و رویکرد موفقیت تجارت را می طلبد. شخصیت ما ارتباط زیادی با نوع نمایه تجاری ما دارد: به عنوان مثال ، شما بودجه ای برای سرمایه گذاری در یک تجارت دارید که احساس خواهید کرد طی یک دوره چند ماهه قدردانی می کنید و سود کل شما را به دست می آورد ، سپس خود را در نظر بگیرید یک تاجر موقعیت. یا اگر نمی توانید با موقعیت باز بازار همراه باشید و احساس راحتی می کنید ، پس مجبور هستید معاملات روزانه را در نظر بگیرید تا بتوانید عملکرد خوبی داشته باشید. به طور خلاصه ، عدم تطابق شخصیت شما قطعاً اثر منفی استرس ، دردسر و از دست دادن غیرضروری خواهد داشت.

مدیریت مالی

معامله گر فارکس بودن ماندن در بازی یا بقا را به همراه دارد. ابتدا باید درک کنید که هر معامله گر معاملات خود را از دست می دهد و در یک مرحله شکست می خورد و گاهی برنده شدن دوباره دشوار است. بنابراین از ابتدا ، داشتن یک مدیریت پول مستحکم ، نگرش منطقی و منضبط عالی نسبت به تجارت ، شما را بیشتر به پایان بازی می رساند. بنابراین از خطر سرمایه گذاری بیش از حد 3 درصد سرمایه تجاری بودجه ای خود جلوگیری کنید به علاوه اطمینان حاصل کنید که تجارت کافی وجود دارد.

کار خود را با یک کارگزار خوب انجام دهید

موفقیت در یک ضربه سریع انگشت به دست نمی آید ، بلکه کار سخت ، هوشمندی و سازگاری تا حد زیادی انجام می دهد. واسطه ای را انتخاب کنید که به شما بستر معاملاتی را بدهد و امکان شکوفایی تجزیه و تحلیل اکتشاف شما را فراهم کند. هر کارگزار سبک های مختلف خود را دارد ، بنابراین دانستن سیاست های او و نحوه ایجاد بازار آن بسیار مهم است. بنابراین ، صرف وقت برای انتخاب یک کارگزار معتبر مهم است و تحقیق در مورد تفاوت کارگزاران برای داشتن یک معامله موفق و بدون استرس از اهمیت بالاتری برخوردار است.

درک و صبر مهم است

شکست قطعاً زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما در یک تجارت از برخی اصول بسیار مهم غافل شوید. درک تجارت شما به فرار از فنا کمک می کند. براساس اطلاعات دست دوم تجارت نکنید ؛ بگذارید هر عملی در نتیجه اعتماد شما به درک شما از عواقب مثبت و منفی ناشی از موقعیت خاص رخ دهد. بیشتر از این ، کمبود صبر و حوصله می تواند منجر به حرص و آز ، وحشت ، ترس و موارد دیگر شود. خوب است که احساسات خود را در دست بگیرید زیرا گاهی اوقات مانع تمرکز روشن بر معاملات ما می شود.

از موفقیت و شکست های خود یادداشت کنید اما هرگز تسلیم نشوید

یک معامله گر موفق از همان روزی که معاملات خود را شروع می کند ، ورودی و خروجی خود را ثبت می کند. او برای اینکه بتواند فعالیتهای تجاری خود را که در آن او اشتباهات و موفقیتهای خود را نقد می کند ، یادداشتی را یادداشت کند تا بفهمد چه مواردی وجود دارد و چه موارد دیگری برای بهتر کردن و موفقیت بیشتر آن ، و هنگامی که این بخشی از این تاجر می شود ، وجود دارد به سختی می تواند درهم فروبندد.

سرانجام ، هنگامی که آنچه را فکر می کنید سرمایه گذاری کردید حتی اگر ضرر و زیانی از خود تحمل کنید ، آنچه که لازم است تعیین است. هیچ کس در یک چشم بر هم زدن در یک حرفه حرفه ای نمی شود اما مهارت افزایی ، صبر و عزم راسخ کلیدهای دستیابی به حرفه ای است. بنابراین صبور باشید ، تسلیم نشوید و در طولانی مدت خوشحال خواهید شد که منتظر مانده اید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا