دنیای وب

پوکر CPA در مقابل اشتراک درآمد پوکر – چه کسی را باید به عنوان شریک پوکر انتخاب کنید؟

در حال حاضر، CPA به عنوان بهترین راه برای کسب درآمد برای شرکای پوکر در نظر گرفته می شود، حتی اگر همه ما می دانیم که این فقط برای سود کوتاه مدت است و بر همکاران آینده تأثیر می گذارد. بنابراین، تقسیم درآمد در مقایسه با قرارداد CPA بهتر و کارآمدتر در نظر گرفته می‌شود، زیرا شریک پوکری که بالغ و موفق در این تجارت ارتباطی است، با شناسایی ماهرترین بازیکنان در مارک‌های شناخته‌شده، در 2 سالگی درآمد بیشتری کسب خواهد کرد.

گاهی اوقات قراردادهای CPA به دلیل هزینه بالای استخدام بازیکنان پوکر بسیار جذاب هستند. این به این معنی نیست که شرکت به همه شرکا کارمزد آسانی پرداخت خواهد کرد، همه باید درک کنند که شرکت علاقه مند به پرداخت نرخ CPA بسته به شرایطی است که بازیکن در آن کسب درآمد می کند. بیشتر به این دلیل که توافق نامه اشتراکی ارائه نمی شود.

من بیش از 10 سال است که تجربه خوبی از صنعت قمار آنلاین دارم و شرکای کوچک زیادی را دیده ام که از بازیکنان منتخب پول زیادی به دست می آورند. دلیل موفقیت آنها انتخاب درآمد شرکا است و بنابراین آنها همیشه پس از سرمایه گذاری از بازیکنانی که با آنها صحبت می کنند پول دریافت می کنند. به عنوان مثال، می خواهم بگویم که یک بازیکن پوکر خوب می تواند در یک ماه بیش از 1000 دلار درآمد داشته باشد و اگر روش CPA را انتخاب می کردید، حداقل 1000 دلار از آن بازیکن درآمد داشتید. اگر یک فرد روش تقسیم درآمد را انتخاب کند می تواند تا پایان عمر به راحتی درآمد کسب کند.

باید درآمد را به جای CPA انتخاب کرد زیرا در آینده فرستادن بازیکنان واجد شرایط برای همکاران سودآور خواهد بود. هزینه درآمد جزئی تقریباً 25-35٪ کمیسیون برای زندگی بازیکن است.

فرض کنید حدود 5 سرمایه گذاری در یک ماه وارد می کنید و فکر می کنید 100 دلار CPA برای بازیکنانی دریافت می کنید که می توانید 1000 دلار کسب کنید. اکنون در حالی که ماهانه 50 دلار از یک صندوق با همان بازیکنان تولید می کنید (500 دلار در ماه از همه سرمایه گذاران). از آن، شما به طور متوسط ​​30٪ در 500 دلار دریافت خواهید کرد که هزینه آن 150 دلار است. اگر بازیکنان برای چند سال در یک اتاق پوکر بمانند، می توانید به راحتی در سال اول 1800 دلار کمیسیون دریافت کنید.

اگر این کافی نیست که شما را متقاعد کند که همکاری با یک برنامه وابسته برای تقسیم درآمد بهترین است، چند لحظه با خودتان فکر کنید که اگر بازیکنان VIP دارنده آن را نامزد کنید، چه احساسی خواهید داشت. – هر ارزشی که درآمدی معادل 1000 دلار ایجاد کند. در هفته از پولی که به دست می آورید. از یک CPA جنبه مهمی که هر مدیر یا همکار باید بداند این است که علت تقلب هنگام کار با CPA زیاد است. این تقلب زمانی بالاتر است که همکار یک قرارداد CPA با برنامه ای به قصد ارتکاب کلاهبرداری ایجاد می کند. تقلب کاهش یافته و بیشتر از قبل نیست زیرا در حال حاضر تعیین حد و حدود قبل از صدور CPA مهم است و بنابراین علت کلاهبرداری کنترل می شود.

در تجربه من، هم CPA و هم اشتراک درآمد ارزش بیشتری دارند، اما در تجربه من به عنوان یک مدیر ارتباطات پوکر دریافتم که اشتراک پول خوب است. شرکای پوکر زیادی هستند که هر ماه شش امتیاز کسب می کنند و بالاترین امتیاز کمیسیون از بازیکنانی است که دوازده ماه پیش با آنها مصاحبه کرده اند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا