[ad_1]
آیا می دانید برخلاف سایر روش های بازاریابی خواندن پیامک انبوه توسط مشتریان بالقوه تضمین شده است؟ این یک مزیت بسیار بزرگ است. در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه می توانید از این ماده غذایی بهره مند شوید.
- که پست الکترونیک بدون باز کردن اولین بار قابل حذف است چه رسد به خواندن آن.
- آ تماس تلفنی هنگام زنگ زدن می توان آن را رد کرد.
- تبلیغات در روزنامه با ورق زدن روی صفحه قابل چشم پوشی است.
- تبلیغات در تلویزیون با فشار دادن یک دکمه روی کنترل از راه دور می توان آن را نادیده گرفت.
- آ رادیو با تغییر در توقف ها می توان آهنگ را نادیده گرفت.
- تبلیغات در اینترنت با مرور در سایت دیگری می توان آن را نادیده گرفت.
اما … خواندن پیامک تضمین شده است … زیرا با طراحی آن … نمی توان از آن چشم پوشی کرد. یا آیا راهی برای حذف پیام متنی بدون باز کردن پیام آن می دانید؟
شاید اگر راهی برای حذف پیامک بدون خواندن آن وجود داشت بسیاری از افراد با دیدن شناسه فرستنده بدون بررسی محتوای پیام کوتاه آن را حذف می کردند. اما فعلاً هنوز تلفنی با این قابلیت ندیده ام.
این به نفع بزرگ شماست.
اما سلام این کار را برای گیرندگان انجام نده …
با استفاده از پیامک انبوه به افراد هرزنامه ندهید. فقط برای افرادی که اجازه ارسال پیامک را دارید پیامک ارسال کنید. به علاوه فقط پیام های متنی مرتبط ارسال کنید. فقط پیامک های مربوطه باقی می مانند و بلافاصله حذف نمی شوند.
من این توصیه را به شما می دهم زیرا متوجه شدم که با توجه به طراحی پیامک بدون اولین خواندن حذف نمی شود به این معنی نیست که باید ارسال کنید به هر حال پیامک صرفاً به این دلیل که مردم همیشه آن را می خوانند. درعوض برای انجام کارهای صحیح و انجام خوب آنها اوقات خوبی داشته باشید و موفقیت به طور طبیعی اتفاق خواهد افتاد
خوب به موضوع برگردیم. برای روح بخشیدن به آنچه در این فصل درباره آن صحبت می کنیم بگذارید یک مفهوم بسیار قدرتمند برای شما ارائه دهم که از این مربی افسانه ای بازاریابی اینترنتی آموختم مارک جوینر. این مفهوم به عنوان شناخته می شود یک نبرد مرگبار زمینی.
آیا شما در حال نبرد مرگبار زمینی هستید؟
در جنگ های نظامی دلایل زیادی وجود دارد که می تواند برای آنها نبرد ایجاد کند. یکی از آنها که هدف ما خدمت می کند در اینجا زمین مرگبار است. مارک جوینر Sun Tzu را در نبرد مرگبار زمینی بیان می کند: نبرد Deadly Ground هنگامی رخ می دهد که دو قدرت با هم روبرو می شوند و هیچ راه فراری برای هیچ یک از آنها وجود ندارد. این به یک نبرد یا یک نبرد مرگ خالص تبدیل می شود … و تنها یک برنده می تواند وجود داشته باشد.
به گفته وی در نبرد Deadly Ground همیشه قوی ترین جنگنده برنده است.
وقتی به بازاریابی یا هر فرآیند ارتباطی که با ترغیب ارتباط دارد اعمال می شود قوی ترین نیرو است همیشه مشتری احتمالی شما زیرا تمام کاری که برای برنده شدن می کنید نادیده گرفتن تبلیغ شماست. و در نتیجه چیزی برای از دست دادن نخواهد داشت.
خرد مستلزم این است که هرگز در این نوع نبردها شرکت نکنید.
اما من می بینم که بسیاری از شرکت ها و تماس گیرندگان هر روز این نوع نبرد را با مشتریان و چشم اندازهایشان می جنگند – جنگ هایی که همیشه درگیر آنها هستند مسلم – قطعی از دست دادن
اما با ارسال پیامک گروهی چشم پوشی از پیام های متنی بدون خواندن آنها در واقع غیرممکن است. به من CTIA.org 97٪ پیام های متنی در عرض چند دقیقه خوانده می شوند.
این دلیل قانع کننده دیگری برای اتخاذ پیام کوتاه متنی در مبارزات تبلیغاتی و بازاریابی شماست.
حال بگذارید این نکته را متذکر شوم (بسیار مهم): اگر مشتری یا مشتری احتمالی شما پیامک های شما را بخواند آنها را حذف کند و اقدامی مثبت انجام ندهد هنوز نبرد Deadly Ground است. بنابراین باید نامه خود را به گونه ای تنظیم کنید که به مشتری بالقوه آن زمان سود برساند.
نحوه انجام این کار خارج از محدوده این مقاله است اما هنوز لازم است که توضیح داده شود. در آنجا شما یکی از قدرتهای عظیم ارسال پیامک گروهی را دارید. چه چیزی مانع بهره مندی شما می شود پیامک انبوه؟
[ad_2]