دنیای وب

پیش بینی های بازاریابی آنلاین برای سال 2014 – درس و واقعیت برای موفقیت در سال جدید

بچه ها سال نو مبارک! سال 2013 سال خوبی برای بازاریابان آنلاین و وبلاگ نویسان بوده است. بسیاری از رویاها برآورده شدند ، انتظارات زیادی برآورده شد و پیشرفت زیادی حاصل شد.

از طرف دیگر ، بسیاری ناامید شدند ، بسیاری از امیدها از بین رفتند و بسیاری از مشاغل شکست خوردند. در حالی که برخی برنده شدند ، برخی دیگر باختند! این حقیقت زندگی است ، اینطور نیست؟ بله ، اما زندگی حتی در بازاریابی اینترنتی ادامه دارد. در اینجا درس ها و حقایق مربوط به بازاریابی آنلاین برای موفقیت در سال 2014 آورده شده است.

برای موفقیت در سال 2014 از درس بازاریابی آنلاین برای سال 2013 بیاموزید

ما اکنون در سال جدید – 2014 – هستیم و قرار است اهداف و برنامه های جدیدی ارائه کنیم. برای بسیاری از افرادی که می خواهند به صورت آنلاین درآمد کسب کنند ، سال نو فرصتی دیگر برای انجام این کار ارائه می دهد. با این حال ، برای استفاده بیشتر از سال جدید ، باید از درسهای سال 2013 یاد بگیرید.

بله ، ما می توانیم از درس های سال 2013 با دوری از آن اقدامات یا عدم تحرکاتی که باعث شده برخی شرکت ها در سال 2013 شکست بخورند ، و اتخاذ آن اقدامات یا عدم تحرکاتی که باعث شده برخی شرکت ها در سال 2013 موفق شوند ، بیاموزند. خبر خوب این است که از بسیاری از وبلاگ نویسان چیزهای زیادی برای آموختن وجود دارد. و اگر شهروندان وقت خود را صرف مرور و دسترسی به اطلاعات در مورد تجربیات آنها برای سال 2013 اختصاص دهیم.

زمینه های خاص برای بازاریابی آنلاین در نظر گرفته شود موفقیت آنلاین 2014

در زمینه های بازاریابی محتوا ، بازاریابی ویدیویی ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی ، وبلاگ نویسی ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، ایجاد لینک ، بازاریابی موبایل ، بازاریابی کمیسیون ، نوشتن آزاد و غیره ، درس های زیادی آموخته می شود. در سال 2013 ایده ها ، نوآوری ها ، استراتژی ها ، ابزارها و توصیه های زیادی در مورد نحوه بازاریاب و وبلاگ نویسان آنلاین مشاهده شد که چگونه می توانند کار خود را انجام دهند. اتفاقی که در این مناطق افتاد ، باید زمانی مشاهده شود که ما با ایده پردازی در سال 2014 از طریق اینترنت شروع به کار کنیم.

تمرکز تلاش های بازاریابی آنلاین در سال 2014

مشتری ، خواننده یا مشترک باید کانون اصلی ما برای درآمدزایی آنلاین در سال 2014 باشد. مهم نیست که چه ابزاری ، استراتژی یا ایده ای برای کسب درآمد آنلاین یا دستیابی به یک تجارت آنلاین موفق در سال 2014 ایجاد شده یا مورد استفاده قرار گرفته است ، حفظ اهمیت آن است. مشتری در قلب چیزها قرار دارد. این کار باید با اطمینان از ارائه ارزش خدمات یا محصول به مشتری انجام شود.

به عنوان یک بازاریاب اینترنتی ، شما باید روی بازاریابی محتوای مؤثر در وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی تأکید کنید تا “ارزش” به راحتی به اشتراک گذاشته شود و به راحتی پاداش داده شود. بهترین وبلاگ ها و وب سایت هایی که در سال 2014 ارزش بازاریابی زیادی را به بازاریابان ارائه می دهند به راحتی ترافیک ، مشتریان و فروش را به دست می آورند!

به روزرسانی های Google و دستورالعمل های Webmaster Tools برای موفقیت در سال 2014 تصویب شده اند

برای موفقیت در سال 2014 در دامنه آنلاین ، ما نباید به روزرسانی های گوگل را فراموش یا فراموش کنیم. در دو ماه گذشته ، به روزرسانی های Penguins ، Panda و Hummingbird نحوه اشتراک گذاری مطالب و پیوندها را بصورت آنلاین تغییر داده اند. ما به صورت دوره ای به روزرسانی های جدیدی دریافت می کنیم و این بر رتبه بندی در صفحه رتبه بندی موتورهای جستجوگر گوگل (SERPs) تأثیر می گذارد.

بنابراین ، موفقیت آنلاین در سال 2014 باید با رهنمودهای ابزار وب مستر گوگل مطابقت داشته باشد که در مورد بهبود خوبی برای پاسخگویی به نیازهای موتورهای جستجو صحبت کرده اند. خوشبختانه ، مقالات ، نکات ، ترفندها و وبلاگهای مفیدی وجود دارد که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد SEO موثر که سازگار با به روزرسانی های الگوریتم گوگل است ، به آنها دسترسی پیدا کنید.

بنابراین ، به 2014 خوش آمدید ، سال بهبود بازاریابی محتوا و بازاریابی با ارزش افزوده اجتماعی برای موفقیت آنلاین. انتظارات باید از روز اول – اول ژانویه – زیاد باشد ، اما این شفافیت اهداف و تعهد به برنامه های کیفیت و شخصیتی در نظم و انضباط است که بهترین نتایج را برای بازاریابان در سال 2014 بدست خواهد آورد. من برای همه وبلاگ نویسان و بازاریابان اینترنتی آرزو می کنم برای یک سال دیگر یک وبلاگ نویسی موفق برای کسب درآمد آنلاین. به سال 2014 خوش آمدید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا