دنیای وب

پیوندهای وابسته و نحوه محافظت از آنها در برابر سارقان کمیته ها

خطر شماره یک تبلیغات وابسته

این چیزی نیست که شما فکر می کنید هست. ریسک شماره یک برای کمیسیون شرکت وابسته شما مشروبات الکلی نیست. این یک رقیب نیست. نه … او کسی است که من مدت زیادی را صرف تلاش برای رسیدن به او کردم. شخصی که به او بازاریابی می کردید. آنها اولین خطر هستند. لینک های وابسته برای بازاریابان اینترنتی مهم هستند.

ممکن است بگویید: “چگونه است؟” خوب ، بگذارید صریح بگویم. می بینید که اینترنت این مخزن شگفت انگیز اطلاعات است. این به دلایل زیادی خوب است. این امکان را برای شما فراهم می کند تا به افرادی مانند شما که قبلاً هرگز نرسیده اید برسید. همچنین ، دسترسی به اطلاعات آسان است. و در اینجا این کار روی حیله و تزویر است.

مقدمه ای بر تقویت اطلاعات

شما همان افرادی را می بینید که به آنها بازاریابی می کنید … خوب ، بقیه هم هستند. در این مجموعه اطلاعات خواهید فهمید که مصرف کننده نه تنها به اطلاعات شما ، بلکه به رقبا نیز دسترسی دارد.

معنی این امر این است که پس از خواندن مقاله شما ، فرصت خوبی برای خواندن مسابقات شما وجود دارد. این بدان معنی است که آنها ممکن است روی پیوند ارجاع خود کلیک کنند ، یا حتی مستقیماً به وب سایت مراجعه کنند تا شانس شما را برای دریافت پورسانت سخت بدست آمده از بین ببرند.

تقریبا غیرمنصفانه به نظر می رسد درست است؟

همه اینها به صورت رایگان کار می کنند. این نام بازی است. روزانه صدها هزار دلار کمیسیون به دلیل این مسخره بازی هدر می رود. با این حال ناامید نشوید. چند کار وجود دارد که می توانید برای اطمینان از از دست رفتن کمیسیون های خود انجام دهید.

در اینجا چند نکته قدرتمند آورده شده است که می تواند اطمینان حاصل کند که سرنوشت شما با بسیاری از بازاریابهای اینترنتی بدبخت روبرو نیست.

از پیوندهای وابسته خود محافظت کنید

به نظر می رسد این اصول اولیه است ، اما در دراز مدت به من اعتماد کنید ، بهترین توصیه ای است که می توانم بکنم. می توانید پیوند خود را با ابزارهای مختلف موجود پنهان کنید. یکی از موارد مورد علاقه من تنظیم URL نمایش سفارشی است که به من امکان می دهد ضمن هدایت ترافیک به سمت سرویس دهی ، آن را مارک کنم.

ابتدا خود را ارتقا دهید (نه پیوندهای وابسته)

این روش ساده دیگری است که در ابتدا ساده به نظر می رسد ، اما بسیاری از آنها از این قاعده پیروی نمی کنند. ابتدا باید لیست خود را ایجاد کنید. با این کار می توانید اطلاعات مصرف کننده را ضبط کرده و به طور مکرر برای مشتری بالقوه در بازار عرضه کنید.

شما با این رهبری رابطه ای ایجاد می کنید که باعث ایجاد اعتماد می شود. با اطمینان ، کمیسیون ها ارائه می شوند زیرا آنها پیوند شما را به پیشنهادات شما دنبال می کنند.

سرانجام

دو روش ذکر شده در بالا تنها دو روشی است که می توانید از پیوندهای خود محافظت کرده و کمیسیون دریافت کنید. حیات حیات یک بازاریاب متقابل است. اگر آنها روی پیوندهای شما کلیک نکنند و خرید نکنند ، شما درآمد کسب نمی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا