دنیای وب

چرا آژانس های بیمه باید یک کتابخانه منابع در وب سایت های بیمه ایجاد کنند


در پشت صحنه بیمه می تواند چیزهای ارزشمند زیادی برای ارائه داشته باشد و شما می توانید آن را حداقل با برخی از مشتریان و مشتریان خود به اشتراک بگذارید. در این حالت ، آژانس شما باید ایجاد یک وب سایت بیمه صاحبان خانه را در نظر بگیرد. کتابخانه منابع آنلاین با فراهم آوردن بستری م forثر برای توزیع جدید که می تواند بینشی را به دست بیاورد و حفظ مشتری را بهبود بخشد ، فرصتی مناسب برای مشاغل فراهم می کند. شرکت میزبانی وب چیست؟ ضمانت نامه ، شامل اسناد ، مدل ها ، پیوندهای منبع ، ابزارهای دیجیتال ، سQالات متداول ، ابزارهای بازاریابی و سایر اطلاعات مهم را مرور کنید. هدف این مرکز بیمه بهبود اشتراک اطلاعات بین کارمندان و مشتریان و چشم انداز آنها است. استفاده های جان صدها نوع محتوای موجود در وب سایت های کتابخانه منابع وجود دارد ، از بهترین معاملات تا بیمه تجاری. بیایید نگاهی به انواع داخلی داخلی بیاندازیم که با ضمانت بازگشت کتابخانه ارائه می شود. این شامل:

بهترین روش ها (خطر ، جلوگیری از آسیب ، انطباق و غیره)

پست های وبلاگ

مطالعات موردی

الزامات

آموزش مقالات

یک سالاد معمولی

پیوند به وب سایت های مربوطه

در تصویر

بیمه بیمه

اخبار

بروشور محصول

اصلاح مقررات

تاریخچه رسانه های اجتماعی (و گروه ها)

فیلم ها و صفحات وب ضبط می شوند

اینها فقط تعدادی از انواع مختلفی از محتوایی است که می تواند با کارمندان ، مشتریان و بینندگان آنها به اشتراک گذاشته شود. کتابخانه منابع وب به افراد پشت خانه و چشم پشت این امکان را می دهد تا درباره محتوای مورد نظر خود تصمیم بگیرند و به آنها کمک می کند تا نحوه توزیع آن را برنامه ریزی کنند. از برخی جهات مانند کار اجباری کار می کند. ایجاد یک مخزن مرکزی ، یافتن آنها را سریعتر و آسانتر برای کارمندان و مطالب انجام می دهد ، زیرا آنها می توانند به جایی که می توانند محتوا را پیدا کنند و همچنین افزودن یا ارسال آن را آسان تر کنند. به جای جستجو در یک فهرست مشترک یا بازدید از چندین صفحه در وب سایت شما (با فرض اینکه قبلاً محتوای مورد نیاز خود را منتشر کرده اید) ، کارمندان می توانند همه چیز را به سرعت و در یک مکان دیجیتالی که به راحتی قابل دسترسی است ، پیدا کنند. برای محتوای مشتری خود یا محتوای “سس مخفی” خود ، می توانید برای یک پرونده خصوصی رمز عبور درخواست کنید ، یا کتابخانه خود را از Outlook (برای محتوای عمومی) و محتوای قابل دسترسی مشتری جدا کنید.

چشم پشت به شما امکان می دهد مهارت های آنها را به نمایش بگذارید

می تواند برای تبلیغ برند شما مورد استفاده قرار گیرد

جستجو ، جستجو و کسب اطلاعات آسان تر است

به تولیدکنندگان کمک کنید تا ابزارهای بازاریابی شما را بدست آورند و توزیع کنند

دقت وب سایت را بهبود ببخشید

این می تواند به شما کمک کند لیست ایمیل خود را رشد دهید

اشتراک اخبار در شبکه های اجتماعی را تسهیل می کند

کارکنان آژانس را به تولید محتوای با کیفیت بالاتر تشویق کنید

اگر آژانس شما هنوز وب سایتی برای بیمه ایجاد نکرده است ، فکر کنید این رویداد را در طول سالیان گذشته به برنامه کاری خود اضافه کنید.آژانس هایی که منابع داخلی ایجاد این کتابخانه را ندارند می توانند این پروژه را به یک شرکت بازاریابی ماهر واگذار کنند.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا