دنیای وب

چرا ارتباطات یکپارچه بازاریابی برای مشاغل کوچک ضروری است

ارتباطات بازاریابی یکپارچه چگونه می تواند به من ، صاحب مشاغل کوچک کمک کند؟

ارتباطات یکپارچه بازاریابی برای صاحبان مشاغل کوچک بسیار ضروری است زیرا حتی بیشتر از شرکتهای بزرگ ، آنها قادر نیستند در یک تلاش بازاریابی فقط پول خود را هدر دهند.

به عنوان مثال ، به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ، تمرکز بر یک جنبه از بازاریابی می تواند وسوسه انگیز باشد – یک وب سایت جدید ، تبلیغات مستقیم ، تبلیغات رادیویی یا به عنوان یک تولید کننده ، فقط باید به شرکای خود اجازه دهید از طرف شما بازاریابی کنند. با این حال ، اگر یک قسمت از بازاریابی جواب ندهد چه اتفاقی می افتد؟

پاسخ: تلاش شما برای بازاریابی کاملاً ناموفق بوده است.

در عوض ، داشتن یک برنامه بازاریابی یکپارچه که بهترین قسمتهای بازاریابی اینترنتی مانند وب سایتها ، خبرنامه های ایمیل ، بهینه سازی موتور جستجو و تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک را بگیرد و استفاده از آن برای انجام کارهای سنتی آفلاین مانند پست مستقیم و تبلیغات ، عالی نخواهد بود. روابط عمومی م moreثرتر است.

به عنوان مثال ، این ممکن است به همان اندازه ساده باشد که مطمئن شوید وب سایت شما دارای کلمات کلیدی مشابه برای تبلیغات رادیویی شما است و همچنین بنرهای شما در این بازی دارای پیام مشابه هستند. برای درک پیام ، فرد باید چندین بار در معرض آن قرار گیرد. اگر سه بار با 3 پیام مختلف ضربه بزنید ، تقریباً یکسان است که فقط یک بار آن را نمایش می دهید. از آن بدتر ، ممکن است طاقت فرسا و طاقت فرسا باشد و منجر به تجربه منفی با نام تجاری شما شود.

ارتباطات بازاریابی یکپارچه با ایجاد طرحی با یک پیام ثابت و سپس برقراری ارتباط با آن در بین بیشترین تعداد رسانه های ممکن ، چه بصورت آنلاین و چه آفلاین ، این مشکل را برطرف می کند.

م marketingلفه های یک برنامه بازاریابی یکپارچه چیست؟

یک برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) باید بر اساس کلیه رشته های ارتباطی موجود ، از جمله روابط آنلاین ، آفلاین و روابط شخصی باشد.

کانال های بازاریابی اینترنتی شامل هرگونه کمپین یا برنامه بازاریابی الکترونیکی از سئو ، پرداخت به ازای هر کلیک ، شرکت وابسته ، ایمیل و بنر گرفته تا آخرین کانال های مرتبط با وب برای وبینار ، وبلاگ ، RSS ، پادکست و تلویزیون از طریق اینترنت کانالهای بازاریابی خارج از اینترنت کانالهای چاپ سنتی (روزنامه ، مجله) ، سفارش پستی ، روابط عمومی ، تابلوی اعلانات ، رادیو و تلویزیون هستند. بازاریابی بین فردی شامل شرکت در گروه های جامعه ، سازمان های شبکه ، دست دادن ، نحوه لباس پوشیدن و حتی نحوه پاسخگویی به تلفن یا پاسخگویی به تماس ها است.

اگرچه لازم نیست که هر تخصص ارتباطی در هر کمپین گنجانده شود ، اما مهم است که هر یک از متخصصان بازاریابی یکپارچه تبحر در م componentsلفه های مختلف را داشته باشند تا بتواند عناصر متناسب با بودجه و نیازهای مشتری خاص را انتخاب کند.

آیا بهتر است خودم با آژانس بروم یا برای خدمات فردی خرید کنم؟

در حالی که هر دو مزایایی دارند اما اگر شبکه ارائه دهندگان خدمات معتبری از جمله چاپگرها ، شرکت های تولیدی تبلیغاتی ، برنامه ریزان نمایشگاه های تجاری و غیره که با تجارت شما آشنا هستند ، از نمایندگی ها می تواند مفید باشد. اغلب اوقات ، یک آژانس می تواند کارها را برای مشتری سریعتر ، کارآمدتر و با کیفیت بهتر با همان قیمت یا قیمت پایین انجام دهد. علاوه بر این ، به عنوان یک صاحب مشاغل ، باید مراقب زمانی باشید که ممکن است برای خرید بهترین قیمت صرف کنید و بررسی ها را بخوانید تا مطمئن شوید بهترین قیمت بدترین خدمات را به شما نمی دهد.

با این حال ، هنگام ارزیابی یک برنامه یکپارچه بازاریابی ، هزینه هر یک از اجزا نباید مورد اصلی شما باشد. در عوض ، به هزینه و مزایای کل برنامه ای که با هم کار می کنند ، نگاه کنید. به عنوان مثال ، ایجاد یک وب سایت ممکن است 2000 دلار هزینه داشته باشد ، در این صورت ممکن است 10000 دلار برای تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک در سال آینده هزینه کنید ، اما اگر محتوای وب سایت با پیام موجود در پست مستقیم شما مطابقت نداشته باشد یا افراد خدمات مشتری قادر به این کار نباشند در پاسخ به س questionsالات مربوط به سایت ، هزینه زیادی هدر دادید.

در عوض ، وب سایت را به عنوان یک موجود واحد مشاهده نکنید. مطمئن شوید که کاملاً در استراتژی بازاریابی شما ادغام شده است:

* در همه فرصت ها آن را تبلیغ کنید. این شامل نه تنها تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک ، بلکه کارت ویزیت در تبلیغات رادیویی ، حتی قرار دادن برچسب بر روی محصولات شما برای اطلاع دادن به مشتریان است که می توانند نسخه هایی از راهنماهای محصول را در آنجا بارگیری کنند و آنها را بر روی رسیدهای شما چاپ کنند تا به مشتریان بگویند کوپن های سایت را بارگیری کنند.

* یک خبرنامه ایمیل تهیه کنید تا به مشتریان و مشتریان بالقوه خود اخبار و اطلاعاتی را که می توانند استفاده کنند ارائه دهد – نه فقط یک بروشور برای فروش محصولات شما.

* یک وبلاگ ایجاد کنید و اجازه دهید افراد در آن مشترک شوند. این باعث ایجاد اعتماد و آشنایی بین مشتریان و شرکت شما خواهد شد. پست های وبلاگ فقط به رئیس محدود نمی شود ، گاهی اوقات یک پست از مدیر پروژه یا حتی مسئول پذیرش می تواند وبلاگ را جالب و جلب توجه کند.

* یک مسابقه ایجاد کنید – اما اطمینان حاصل کنید که پیام با استراتژی یکپارچه بازاریابی شما همسو است. از مردم بخواهید برای ورود به وب سایت شما مراجعه کنند.

* اگر تبلیغی را ارائه می دهید که سرویس خاصی را تبلیغ می کند ، اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما می توانند به سرعت و به راحتی اطلاعات بیشتری در مورد آن سرویس پیدا کنند. شاید بتوانید گرافیکی را در بالای صفحه خود قرار دهید که می گوید: “توجه 99.5 شنونده ، برای اطلاعات بیشتر در مورد تمیز کردن ناودان اینجا را کلیک کنید.”

اینها تنها چند نمونه از چگونگی ادغام برنامه بازاریابی و افزایش سرمایه گذاری اولیه با ایجاد یک وب سایت است.

آیا یک ارتباط بازاریابی یکپارچه مانند سایر برنامه های بازاریابی نیست؟

یک طرح بازاریابی می تواند فقط یک برنامه بازاریابی وب سایت یا یک برنامه بازاریابی تبلیغاتی باشد ، اما یک برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه شامل تمام جنبه های بازاریابی در کل شرکت است. این بدان معنی است که شما تمام جنبه های شرکت را در یک برنامه منسجم قرار می دهید.

از این گذشته ، شما می توانید یک برنامه عالی بازاریابی وب سایت ، یک کمپین تبلیغاتی عالی و یک آژانس روابط عمومی برنده جایزه داشته باشید ، اما اگر مشتری اطلاعیه مطبوعاتی را بخواند یا تبلیغ شما را بشنود و تصمیم بگیرد از وب سایت شما بازدید کند ، جایی که نمی تواند اطلاعات بیشتری در مورد روابط شما پیدا کند پیام عمومی یا تبلیغاتی در وهله اول هدف از صرف هزینه چیست؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا