دنیای وب

چرا ارزش دادن کلید موفقیت در تجارت شما به صورت آنلاین و آفلاین است

اگر بازاریاب اینترنت یا صاحب مشاغل هستید ، احتمالاً بسیاری از متخصصان را شنیده اید که به شما می گویند قبل از هر کاری باید ذهنیت درستی داشته باشید. مثل اینکه باور کنید چیزهای منفی نمی توانند حواس شما را پرت کنند. گرچه این واقعیت دارد ، من می خواهم به چیز دیگری اشاره کنم که مهمتر و عمیق تر است و به مردم ارزش می بخشد و اینکه چرا کلید موفقیت شما در اینترنت و حتی خاموش از اینترنت به طور انتقادی و اساسی است.

در اینجا حقیقتی وجود دارد که شاید دوست نداشته باشید آن را بخوانید و بشنوید. اما این چیزی است که شما باید بدانید تا به موفقیت پایدار و طولانی مدت دست پیدا کنید. این بدان معنی است که مردم فقط از یکدیگر خرید نمی کنند. آنها براساس نیازهایشان و آنچه می خواهند از کسانی که به آنها اعتماد دارند خرید می کنند.

برای درک بهتر منظور من ، بگذارید سوالی از شما بپرسم.

وقتی در پایین ترین نقطه زندگی خود هستید – خواه عصبانی باشید ، افسرده باشید ، ناامید باشید یا ناراحت ، چه کسی تنها فردی است که به شما کمک می کند روی پاهای خود بایستید و زندگی را ادامه دهید؟

و مهمتر از همه ، چرا به این شخص اعتماد دارید؟

اکنون که سوال بعدی من دشوارتر خواهد بود.

آیا می توانید به همان روشی که این شخص به شما کمک کرده است به دیگران کمک کنید؟ بدون انتظار پاداش فوری از هر نوع؟

در عوض ، ممکن است از من بپرسید که چرا این س questionsال ها را می پرسم و چرا این امر به موفقیت در تجارت شما بصورت آنلاین و آفلاین مرتبط است؟

پاسخ من فقط یک کلمه است.

همه چیز!

نکته ای که من سعی می کنم از همه افرادی که در بالا گفتم بگویم این است که فروش و بازاریابی فقط فروش چیزهایی به مردم نیست. این در مورد برقراری ارتباط با مردم و درک آنچه آنها نیاز دارند یا می خواهند قبل از توصیه محصولات و خدمات شما به عنوان راه حل برای مشکلات آنها یا برآورده ساختن خواسته های آنها است.

من می بینم که بسیاری از کارآفرینان و به اصطلاح حرفه ای ها به فکر کسب حداکثر کمیسیون از مشتریان بالقوه هستند بدون اینکه متوجه شوند که برای این کار ، ابتدا باید حداکثر ارزش را به آنها ارائه دهند.

من نه تنها در مورد اینترنت یا اینترنت بلکه در مورد بازاریاب های آفلاین نیز صحبت می کنم. نمایندگان بیمه ، کارگزاران سرمایه گذاری ، مشاوران املاک و مستغلات و مدیران بازاریابی تلفنی. اگر پست ، تماس بگیرید یا حتی مرتباً با آنها تماس بگیرید حتی اگر مودبانه آنها را رد کنید ، می دانید منظور من چیست.

من از کشور جنوب شرقی آسیا ، سنگاپور می آیم. من در مورد شما نمی دانم یا اینکه خانواده و دوستانی دارید که در آنجا زندگی می کنند. اما دولت من تأکید بیش از حد بر ارزشهایی مانند دلسوزی و کمک به دیگران دارد نه اینکه آنها را بدست آورد و انتظار داشته باشد مردم ما نیز چنین کاری کنند. از آنجا که کشور من کوچک است ، کنترل قوانین و مقررات برای این امر بسیار آسان است.

اگر کسی این موارد را نقض کند – نه تنها ارتکاب جرم بلکه به نفع افرادی نیست که در فعالیت های بازاریابی خود مانند صداقت و تحویل آنچه به آنها قول داده شده درگیر شوند ، به شدت برخورد خواهد شد.

این امر در مورد گفته های زیگ زیگلار نیز صدق می کند.

کدام –

اگر به افراد کافی آنچه می خواهند بدهید ، می توانید هر آنچه را که می خواهید در زندگی داشته باشید.

در حالی که بیشتر مردم نیمه اول را می دانند ، فقط تعداد کمی از نیمه دوم مطلع هستند و در واقع آن را عملی می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا