دنیای وب

چرا ایجاد یک هویت تجاری برای مشاغل خانگی آنلاین شما ضروری است؟

یکی از مهمترین و قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در یک کسب و کار ، داشتن یک نام تجاری بدون در نظر گرفتن کوچک یا بزرگ بودن تجارت شما است. برای بسیاری از افراد ، یک آرم نقش مهمی در نمایندگی تجارت شما و ایجاد تصور فراموش نشدنی از تجارت شما دارد. این یک هویت منحصر به فرد و به یاد ماندنی به تجارت شما در بازار می بخشد.

یک روز ، در حالی که مشغول مرور پست های یک انجمن بازاریابی بودم ، به موضوعی برخوردم که اعضای انجمن در حال بحث در مورد اینکه آیا لازم است یک صاحب مشاغل کوچک هزینه وقت و پول خود را صرف ایجاد آرم های خود برای تجارت آنلاین خود کنند ، بحث کردند. در حالی که برخی آن را مهم می دانستند ، برخی دیگر لازم نمی دیدند که یک تجارت اینترنتی کوچک به ایجاد یک هویت تجاری اذیت شود.

آنچه خواندید باعث شد بیشتر به آن فکر کنم و دوست دارم از شما بپرسم ، "آیا ایجاد یک هویت تجاری برای کسب و کار کوچک آنلاین شما واقعاً مهم است؟" از تجربه خودم ، معتقدم داشتن مارک بدون توجه به کوچک یا بزرگ بودن تجارت شما مهم است. و من می خواهم این تصور غلط را از بین ببرم که شناختن برند فقط به شرکت های بزرگ محدود می شود و مارک تجاری چیزی است که شما می توانید فکر کنید وقتی کسب و کار شما تا حدی رشد می کند.

دوم ، هویت نام تجاری چیزی بیش از داشتن آرم است. بسیاری از مردم فکر می کنند برند فقط یک اثر هنری یا آرم شرکت است. این خیلی فراتر از داشتن یک آرم است. این یک پیام فراموش نشدنی است که یک شرکت ایجاد می کند وقتی که به طور م theثر پیوند عاطفی مورد نظر مشتری خود را برای تجارت خود تقویت کند. البته این ارتباط عاطفی را می توان از طریق یک شعار ، پیام ، رفتار و غیره ایجاد کرد … به یاد ماندنی ترین پیامی که برای ایجاد آن ارتباط عاطفی دارید چیست؟

هویت برند برای شما بعنوان یک صاحب مشاغل کوچک آنلاین بسیار ضروری است زیرا شما باید هویت مشخصی داشته باشید و در بازار خود به یاد ماندنی باشید. در بازاریابی اینترنتی رقابت زیادی وجود دارد. باور کنید یا نکنید ، هزاران وب سایت وجود دارد که در زمینه مشاغل خانگی کوچک و بازاریابی اینترنتی هستند. اگر هویت خود را ایجاد نکنید ، زنده ماندن از رقابت و ادامه رشد تجارت دشوار است.

بله ، ممکن است بدون داشتن نام تجاری شخصی خود بصورت آنلاین درآمد کسب کنید. اما به یاد داشته باشید که شما در دنیای رقابت هستید و تجارت اینترنتی بسیار رقابتی است. شاید به آن فکر نکرده باشید اما یکی از معیارهای کیفیت کار است که می تواند به شما در جهت رشد تجارت کمک کند.

هویت نام تجاری شما باید پیام هایی را که می خواهید به مخاطبان خود تحویل دهید منعکس کند. این باید نوع کار شما را منعکس کند و درک آن آسان باشد. این باید پیشنهاد منحصر به فرد فروش شما را منعکس کند. هنگامی که نام تجاری خود را ایجاد کردید ، باید از آن در تمام مبارزات بازاریابی خود استفاده کنید. از آن در وب سایت ، کارت ویزیت و سایر ابزارهای بازاریابی خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید ، هر چه تعداد افرادی که آن را می بینند و می شنوند بیشتر باشد ، آن را به خاطر بسپارید و آن را به شما یا تجارتتان متصل کنید.

رفتار شما با مشتریان هدف باید نشان دهنده مارک تجاری شما نیز باشد. پیامی که مخاطب هدف شما از نام تجاری شما دریافت می کند باید با رفتار شما مخلوط شود تا پیوند گمشده ای که افراد می خواهند پر کنند را پر کنید. اگر می خواهید مارک تجاری شما موثر باشد ، باید به طور مداوم آن را در تمام کمپین های تبلیغاتی خود به صورت آنلاین و آفلاین منتشر کنید تا ارزش نام تجاری خود را حفظ کنید.

در پایان ، می خواهم به شما یادآوری کنم که اگر برای مشاغل خانگی آنلاین خود داشتن هویت تجاری را در نظر نگرفته اید ، زمان آن فرا رسیده است که پیامی فراموش نشدنی برای مشتریان خود ایجاد کنید. اگر قصد راه اندازی مشاغل خانگی را دارید ، مهم این است که برند خود را از همان زمان شروع کار خود بسازید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا