دنیای وب

چرا این کتاب در شرکت شما کتاب نیست؟


اگر مربی یا مشاور تجارت هستید و به مشتریان خود توصیه نکرده اید که کتاب باید در شرکت آنها باشد ، این کار را می کنید.
کتاب های تجاری ، دفترچه های راهنما ، بروشور ، بروشور ، کتابچه راهنما ، روش ها ، کتاب کار و.
اگر مربی یا مربیان شما به شما نگفته اند ، این همان چیزی است که من به شما می گویم: کتاب باید بخشی از شغل شما باشد. ممکن است با خود بگویید: “بله ، من می خواهم کتاب بنویسم ، نه نویسنده آن.” میدونی برای نویسندگی نیازی به نویسنده ندارید. منابعی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند افکار ، ایده ها و موضوعات خود را به صورت صوتی یا چاپی قرار دهید. متخصصانی در زمینه ادبیات وجود دارند که می توانند هنگام مطالعه و انتشار کار ، به پیشرفت در زمینه ادبیات و کوتاه کردن مسیر یادگیری شما کمک کنند.
انتشار پیام خود به صورت چاپی به شما امکان می دهد به افرادی دسترسی پیدا کنید که شما را نمی شناسند. این سرویس خدمات شما را به افرادی که شما را می شناسند گسترش می دهد.
قبل از اینکه بگویید ، “من نمی دانم چه محتوایی باید در یک کتاب قرار دهم” ، مطمئن هستم که این کتاب در نه از ده کتاب شما نوشته شده است. شما از قبل محتوایی دارید که باید منتشر کنید. اگر در وبلاگ نویسی ، بازاریابی مقاله ، بازاریابی محتوا ، مقالاتی در شبکه های اجتماعی یا پادکست و حتی فیلم هستید ، می توان این مطالب را در کتاب قرار داد.
وبلاگ و پست های خود را وارد ، چرخش و ویرایش کنید. فیلم ها و پادکست های خود را به مقاله تبدیل کنید. این نکات منابع و تکنیک هایی را که در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارید ترکیب می کند. و آیا می دانید در آن زمان ، اعضای جامعه و شبکه شما در شبکه های اجتماعی س askedال می کردند و شما بازخورد می دادید؟ از آن هم استفاده کنید!
بنابراین ، اگر هنوز ایمیل را بصورت عمومی ذخیره و نظارت نکرده اید ، ممکن است لازم باشد اکنون شروع کنید. همچنین ، انتشار مجدد مطالب خوب است ، پس چرا دوباره از آن در کتاب استفاده نمی کنید؟
کمک به تحویل محصولات به شرکت های موجود نباید یک گزینه باشد بلکه یک ضرورت است. کتاب ها درآمد اضافی ، منفعل و باقیمانده ایجاد می کنند ، و هنگامی که برای درآمدزایی زیاد استفاده می شود منابع بسیار زیاد است.
به عنوان یک متخصص ، وقتی مشتری های شما برای مشاوره در مورد یک موضوع خاص به شما مراجعه می کنند ، باید بتوانید بگویید: “من این کتاب را نوشتم”. و این یعنی!

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا