دنیای وب

چرا بازاریابی دیجیتال با شکست مواجه می شود و نحوه تنظیم صحیح آن از ابتدا:

(1) اکثر بازاریاب های دیجیتال به چند دلیل کوچک می شوند:

عدم آگاهی از نحوه عملکرد بازاریابی دیجیتال ، این یک مسئولیت بزرگ است که باید با توجه به این واقعیت بررسی شود که دنیای دیجیتال در حال انفجار انواع جدیدی از رسانه های اجتماعی است ، به عنوان مثال ، توییتر ، اینستاگرام ، فیس بوک ، وب سایت ، ارتباطات شرکت های وابسته و اکثر آنها گیج می شوند تا درک کنند که چگونه می توان در یک دوره کوتاه مدت ، پول ، تلاش و انرژی کمک کرد به همین سادگی مراقبت از یک گیاه یا درخت مثمر و شروع به باردهی مثمر ثمر.

• عدم توانایی در درک پیچیدگی های بازاریابی از طریق ایمیل ، اقامت در رویکرد کسب و کار خود ، مکان یابی مخاطبان مناسب و چگونگی جذب قابل اعتماد مشتری در فرض طولانی.

• قادر به یافتن صدا ، مارک ، تخصص و موارد دیگر از راه های صحیح نیستند و خود را هدایت می کنند.

• عدم توانایی در دانستن چگونگی آوردن پول بدون توجه به یک دوره طولانی تلاش و عدم آگاهی از نحوه مجازات جلسات آموزشی آنها و قرار دادن اقدامات صحیح به روش صحیح.

• کارهای بیشتری را انجام دهید ، به عنوان مثال ، سایت خود را بسازید و یک سرمایه گذاری مقدس یا آسمانی برای تسهیل سالانه سایت آنها با تسهیل مدیریت ها و خرید فضای دامنه آنها ضمن تسهیل مدیریت ها انجام دهید.

• من از مدیریت هاست آبی با Word Press استفاده و پیشنهاد می کنم. به اینجا بپیوندید. برای خدمات Blue Host اینجا را انتخاب کنید. ·

• کمبود اطلاعات در مورد روانشناسی فروش و جذب مهمان / بازدید کننده از سایت شما بدون تبادل لفظی و تصویب استراتژی تجاری.

(2) توصیه من به کلیه مبتدیانی که مشتاق ساختن وب سایت خود هستند در صورت فروش اقلام ، به عنوان مثال ، مواد آرایشی و بهداشتی ، لوازم آشپزخانه ، کتابها ، خدمات یا محصولات هنری / صنایع دستی ، دستگاه ها یا بخش های الکترونیکی ، به عنوان مثال ، کلاسهای آنلاین ، آموزشهای آموزشی ، بخشهای صنعت ، بخشهای مشاوره ، یا هر آنچه که ممکن است باشد ، من چهار (4) مقدمه همراه را به شما پیشنهاد می کنم:

1- وب سایت خود را بدون هیچ گونه آمادگی با وردپرس بسازید و یک دفترچه خاطرات از زندگی خود را یادداشت کنید.

دوم گمانه زنی اصلی یا سرمایه گذاری مقدس در اینجا چند دلار یا به شکل پولی کشور شما است ، سالانه دولت های تسهیل یا هر طرحی را که انتخاب می کنید پرداخت کنید.

سوم. من به شدت پروژه Blue Host Service را به عنوان پروژه پربرکت و آموزش دیده شما برای خرید نام فضای خود (نام دامنه) و بخشهای تسهیل وب (خدمات میزبانی وب) پیشنهاد می کنم. با Blue Host می توانید نام دامنه خود را بخرید و خدمات میزبانی وب را دریافت کنید که بسته به انتخاب و برنامه خرید خود ، سالانه یا به مدت دو سال پرداخت می کنید.

برای خرید در Blue Host اینجا را کلیک کنید.

چهارم از طرف دیگر ، افرادی که رد شده اند اکنون با پروژه مقدس و سرمایه گذاری مقدس خود برای Blue Host موافقت نمی کنند ، من توصیه می کنم از خدمات مدیریت رایگان امکانات و میزبانی وب به عنوان مثال ، Infinity.net به عنوان گزینه دیگر و گزینه هایی برای دریافت این پیشنهاد استفاده کنید ممکن است شامل تمام ویژگیهای منطقه پرداخت شهری و میزبان Blue Host و امکانات اداری نباشد. هنگام خرید یک نام فضا یا دامنه ، اطمینان حاصل کنید که این یک شعار آسان برای جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) و برای دستیابی طولانی مدت شما در فرصت های مرتبط با پول است ، من اکیداً پیشنهاد می کنم برای دیگران از یک سایت توسعه دهنده (به جای آن مدل: ano1products.com) استفاده کنید ، به عنوان مثال ، .net ، یا چیزی شبیه به آن). لطفاً نام دامنه dot com را به جای نام دامنه های دیگر مانند net یا هر نام دیگر انتخاب کنید. از طریق و به طور کامل ، من کاملا پیشنهاد می کنم سایت خود را داشته باشید که آیا زمان پروژه شما فقط چند ساعت برای گرفتن درآمد خودکار است یا حقوق تمام وقت با فضای میزبان Blue و بخش ها ، زیرا آنها بهترین هستند ، همانطور که استاد من می گوید و شما می توانید همه آنها را به صورت مستقل بررسی کنید همچنین برای بررسی علاقه من به آبی میزبان. بهترین راه برای شروع ادعای سایت خود و استفاده از مدیریت تسهیلات پرداخت شده است ، به عنوان مثال Blue Host که سرمایه شخصی مقدس شما در سال خواهد بود.

برای ثبت نام در WordPress و Blue Domain Services دامنه بهترین آرزوها را برای شما آرزو می کنم تا بتوانید از ابتدای کار خود وب سایت خود را شروع کرده و گامی به جلو در جهت آزادی مالی بردارید. آموزشهایی در مورد نحوه شروع کار با وردپرس و انجام خدمات میزبانی وب لطفا از آموزشهای YouTube استفاده کنید یا بسیاری از سیستم عاملهای آنلاین مانند Udemy Platform Training Platform وجود دارد. برخی از دوره های Udemy رایگان هستند و بیشتر آنها پولی هستند و شما را با تمام منابع رایگان در هر کجا که شروع می کنید شروع می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا