چرا بازاریابی دیجیتال با شکست مواجه می شود و نحوه تنظیم صحیح آن از ابتدا:

(1) اکثر بازاریاب های دیجیتال به چند دلیل کوچک می شوند:

عدم آگاهی از نحوه عملکرد بازاریابی دیجیتال ، این یک مسئولیت بزرگ است که باید با توجه به این واقعیت بررسی شود که دنیای دیجیتال در حال انفجار انواع جدیدی از رسانه های اجتماعی است ، به عنوان مثال ، توییتر ، اینستاگرام ، فیس بوک ، وب سایت ، ارتباطات شرکت های وابسته و اکثر آنها گیج می شوند تا درک کنند که چگونه می توان در یک دوره کوتاه مدت ، پول ، تلاش و انرژی کمک کرد به همین سادگی مراقبت از یک گیاه یا درخت مثمر و شروع به باردهی مثمر ثمر.

• عدم توانایی در درک پیچیدگی های بازاریابی از طریق ایمیل ، اقامت در رویکرد کسب و کار خود ، مکان یابی مخاطبان مناسب و چگونگی جذب قابل اعتماد مشتری در فرض طولانی.

• قادر به یافتن صدا ، مارک ، تخصص و موارد دیگر از راه های صحیح نیستند و خود را هدایت می کنند.

• عدم توانایی در دانستن چگونگی آوردن پول بدون توجه به یک دوره طولانی تلاش و عدم آگاهی از نحوه مجازات جلسات آموزشی آنها و قرار دادن اقدامات صحیح به روش صحیح.

• کارهای بیشتری را انجام دهید ، به عنوان مثال ، سایت خود را بسازید و یک سرمایه گذاری مقدس یا آسمانی برای تسهیل سالانه سایت آنها با تسهیل مدیریت ها و خرید فضای دامنه آنها ضمن تسهیل مدیریت ها انجام دهید.

• من از مدیریت هاست آبی با Word Press استفاده و پیشنهاد می کنم. به اینجا بپیوندید. برای خدمات Blue Host اینجا را انتخاب کنید. ·

• کمبود اطلاعات در مورد روانشناسی فروش و جذب مهمان / بازدید کننده از سایت شما بدون تبادل لفظی و تصویب استراتژی تجاری.

(2) توصیه من به کلیه مبتدیانی که مشتاق ساختن وب سایت خود هستند در صورت فروش اقلام ، به عنوان مثال ، مواد آرایشی و بهداشتی ، لوازم آشپزخانه ، کتابها ، خدمات یا محصولات هنری / صنایع دستی ، دستگاه ها یا بخش های الکترونیکی ، به عنوان مثال ، کلاسهای آنلاین ، آموزشهای آموزشی ، بخشهای صنعت ، بخشهای مشاوره ، یا هر آنچه که ممکن است باشد ، من چهار (4) مقدمه همراه را به شما پیشنهاد می کنم:

1- وب سایت خود را بدون هیچ گونه آمادگی با وردپرس بسازید و یک دفترچه خاطرات از زندگی خود را یادداشت کنید.

دوم گمانه زنی اصلی یا سرمایه گذاری مقدس در اینجا چند دلار یا به شکل پولی کشور شما است ، سالانه دولت های تسهیل یا هر طرحی را که انتخاب می کنید پرداخت کنید.

سوم. من به شدت پروژه Blue Host Service را به عنوان پروژه پربرکت و آموزش دیده شما برای خرید نام فضای خود (نام دامنه) و بخشهای تسهیل وب (خدمات میزبانی وب) پیشنهاد می کنم. با Blue Host می توانید نام دامنه خود را بخرید و خدمات میزبانی وب را دریافت کنید که بسته به انتخاب و برنامه خرید خود ، سالانه یا به مدت دو سال پرداخت می کنید.

برای خرید در Blue Host اینجا را کلیک کنید.

چهارم از طرف دیگر ، افرادی که رد شده اند اکنون با پروژه مقدس و سرمایه گذاری مقدس خود برای Blue Host موافقت نمی کنند ، من توصیه می کنم از خدمات مدیریت رایگان امکانات و میزبانی وب به عنوان مثال ، Infinity.net به عنوان گزینه دیگر و گزینه هایی برای دریافت این پیشنهاد استفاده کنید ممکن است شامل تمام ویژگیهای منطقه پرداخت شهری و میزبان Blue Host و امکانات اداری نباشد. هنگام خرید یک نام فضا یا دامنه ، اطمینان حاصل کنید که این یک شعار آسان برای جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) و برای دستیابی طولانی مدت شما در فرصت های مرتبط با پول است ، من اکیداً پیشنهاد می کنم برای دیگران از یک سایت توسعه دهنده (به جای آن مدل: ano1products.com) استفاده کنید ، به عنوان مثال ، .net ، یا چیزی شبیه به آن). لطفاً نام دامنه dot com را به جای نام دامنه های دیگر مانند net یا هر نام دیگر انتخاب کنید. از طریق و به طور کامل ، من کاملا پیشنهاد می کنم سایت خود را داشته باشید که آیا زمان پروژه شما فقط چند ساعت برای گرفتن درآمد خودکار است یا حقوق تمام وقت با فضای میزبان Blue و بخش ها ، زیرا آنها بهترین هستند ، همانطور که استاد من می گوید و شما می توانید همه آنها را به صورت مستقل بررسی کنید همچنین برای بررسی علاقه من به آبی میزبان. بهترین راه برای شروع ادعای سایت خود و استفاده از مدیریت تسهیلات پرداخت شده است ، به عنوان مثال Blue Host که سرمایه شخصی مقدس شما در سال خواهد بود.

برای ثبت نام در WordPress و Blue Domain Services دامنه بهترین آرزوها را برای شما آرزو می کنم تا بتوانید از ابتدای کار خود وب سایت خود را شروع کرده و گامی به جلو در جهت آزادی مالی بردارید. آموزشهایی در مورد نحوه شروع کار با وردپرس و انجام خدمات میزبانی وب لطفا از آموزشهای YouTube استفاده کنید یا بسیاری از سیستم عاملهای آنلاین مانند Udemy Platform Training Platform وجود دارد. برخی از دوره های Udemy رایگان هستند و بیشتر آنها پولی هستند و شما را با تمام منابع رایگان در هر کجا که شروع می کنید شروع می کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا