دنیای وب

چرا بازاریابی مقاله برای تجارت شما بسیار ارزشمند است؟

بازاریابی مقاله مانند نوشتن نامه عشق به دوستانتان در اینترنت است ، فرصتی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خوب با هزینه بسیار اندک است. علاقه شما به پیام مخاطب شما با پیغامی که متناسب با سرگرمی ها ، علایق تجاری یا مکان لذت و شادی آنها باشد ، می رسد.

وقتی روی همان علایق مخاطبان خود تمرکز می کنید ، نوشتن مقالات خود آسان تر می شود. به ندرت می توانیم همه چیز را در یک مقاله پوشش دهیم ، با این حال ، ارزش آینده تجارت شما افزودن آجر دیگری به عنوان یک کارشناس بازاریابی ، از جمله بازاریابی کمیسیون است.

هنگامی که دنبال کننده های علاقمند را به خود جلب می کنید ، آنها حداقل در هفته یکبار در تجربه و دانش شخصی خود به طور منظم ، در “قبیله” شما شرکت می کنند و رهبری شما را جستجو می کنند. هدف ما به عنوان بازاریابان آنلاین ایجاد رابطه با قبیله ما است تا آنها ما را دوست داشته باشند ، به ما اعتماد داشته باشند و به ما اعتماد کنند.

معمولاً قبیله شما مقالات شما را برای مراجعه و بررسی در آینده نگه می دارد. هر کدام از ما بایگانی از بازدید کنندگان را داریم تا هر زمان که بخواهند برگردند. ما می خواهیم این تجربه خوب را برای کسانی که متوقف به بازدید از وب سایت ما شده اند و امیدواریم به قبیله ما بپیوندند ، تبدیل کنیم.

صاحبان وبلاگ همیشه به دنبال مقالات جدید مربوط به قبیله خود هستند و به همین دلیل در مقالات EzineArticles و همچنین مکانهای دیگر که مقالات شما به راحتی یافت می شوند گنجانده شده اند ، جعبه منبع شما با مقالات خود می ماند. همه ما امیدواریم که مقالات ما “ویروسی” شوند و گاهی اوقات این اتفاق می افتد که شما مقاله های خوبی را بنویسید که روی یک موضوع خاص مورد علاقه قرار دارند.

بدیهی است که این یک ویژگی دو طرفه است ، شما در معرض دید قرار می گیرید و وبلاگ نویس مجبور است بدون نیاز به نوشتن آن ، از مطالب شما استفاده کند ، برای همه برنده یا برنده شود. برخی از بازاریابان برای دستیابی به قرار گرفتن در معرض بالاتر و رتبه بندی موتورهای جستجو ، مقالات می نویسند اما این موضوع برای زمان دیگری است.

این مهم است که منابع شما ، تحقیقات شما برای قبیله شما مورد هدف قرار گیرد. هیچ کس نمی خواهد به وب سایت شما مراجعه کند یا وبلاگ شما را بخواند بدون اینکه آنچه انتظار دارید را داشته باشید. افراد معمولاً در یک محیط گروهی یافت می شوند که توجه همه به یک موضوع خاص معطوف می شود. به عنوان مثال ، نوه ما به تازگی متوقف شده است تا BMW “جدید” را به ما نشان دهد تا از فروش مدل قدیمی خود به ما بگوید. این بچه ها در BMW Car Club هستند و او آنقدر از نظر من فاصله دارد که من فقط باید از او هیجان زده شوم.

به علایق و سرگرمی های خود توجه کنید ، فکر می کنم بعید است در همان صفحه قرار بگیریم. در این مرحله از زندگی ، من دیگر به هارلی ، کوروت یا گل کلوپ پیوستم ، اما فهمیدم که بازاریابی اینترنتی اشتیاق من امروز به سادگی کمک به دیگران است تا بتوانند برنامه B خود را برای امنیت مالی خانواده کشف کنند.

وی پس از گذراندن سالها به عنوان کارآفرین ، وی به مدت 25 سال در کنار چندین شرکت که در همان زمان یک فرانشیز دریافت می کردند ، دارای یک استارتاپ بود. داشتن مشاغل شخصی شما معقول است ، و کارهای اول انتخاب ما هستند زیرا می تواند با کمترین ریسک و سرمایه گذاری اندک شروع شود. شما می توانید بازاریابی “آب” را با کمی خطر تست کنید و آن را برای مشترکین ما دوست داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا