دنیای وب

چرا بازاریابی ویدئویی بسیار قدرتمند است

1. ویدیوی شما می تواند اعتبار برند شما را افزایش دهد. ایجاد یک ویدیو یکی از بهترین راه ها برای بهبود اعتبار برند شماست. در واقع، تولید یک ویدیوی خوب که سر و صدا ایجاد می کند، یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغ برند شما است. اگر مخاطبان شما متوجه شوند که ویدیوهای شما در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، علاقه به پین ​​ها و بسیاری موارد دیگر بازدید و اشتراک گذاری زیادی دارند، اعتماد به نفس شما افزایش می یابد. علاوه بر این، ویدئوها در یوتیوب در حال حاضر موقعیت های بالایی را در صفحات نتایج موتورهای جستجو به خود اختصاص داده اند. اگر وب سایت شما رتبه خوبی ندارد، می توانید با آنها به آن برسید. اگر هم وب سایت و هم ویدیوی شما در بالای نتایج جستجو فهرست شده باشند، با مزایای بزرگی که از آن حاصل می شود، دید باورنکردنی از کسب و کار خود خواهید داشت.

2. بازاریابی ویدیویی گرانتر از تبلیغات متنی است. تنها چیزی که نیاز دارید یک دوربین در حال کار است. حتی اگر همیشه بتوانید برای یک فیلم حرفه ای گران قیمت هزینه کنید، باز هم می توانید با قیمت بسیار ارزان تری به نتایجی که می خواهید برسید.

3. همیشه می توانید یک ویدیو برای نمایش محصول یا خدمات خود ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک نمایش واقعی از محصول یا خدمات خود در مقابل دوربین انجام دهید. به این ترتیب، مخاطبان شما می توانند تصور کنند که از هر چیزی که شما ارائه می دهید استفاده می کنند.

4. به اشتراک گذاری ویدیوها به صورت آنلاین آسان تر است. هنگامی که ارائه ویدیوی خود را ایجاد کردید، می توانید آن را در سایت های اشتراک گذاری ویدیو مانند DailyMotion، YouTube، Vimeo و دیگران آپلود کنید.

5. مردم دوست دارند از دستگاه های تلفن همراه برای تماشای فیلم استفاده کنند. بسیاری از آنها از تلفن همراه خود برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنند. بسیاری از مردم به دلیل صفحه نمایش کوچکتر یک دستگاه قابل حمل، به جای خواندن متن زیاد، تماشای فیلم را انتخاب می کنند.

6. بازاریابی ویدئویی به شما امکان می دهد استراتژی خود را تغییر دهید. اگر می‌خواهید موفق باشید، باید بیاموزید که چگونه استراتژی‌های بازاریابی و کسب‌وکار خود را دائماً تطبیق دهید تا بتوانید با تمام روندهای در حال تغییر همراه باشید. اگر تکنیکی را پیدا کرده اید که به خوبی کار می کند، مطمئناً به عنوان یک روش عالی به آن پایبند خواهید بود.

از یک طرف، مجبور نیستید در دام ماندن بیفتید تا دائماً تکنیک های مختلف را امتحان کنید. همانطور که به آزمایش چیزهای جدید ادامه می دهید، زمانی که الگوریتم های موتور جستجو سعی می کنند بفهمند چگونه بدون آنها خود را تبلیغ کنید، هرگز معلق نخواهید ماند. برخی از بازاریابان می گویند مهم است که یاد بگیرید بدون اتکا به موتورهای جستجو، ترافیک را به سمت برند خود هدایت کنید.

7. محتوای بصری راه جدیدی برای جذب مخاطب فراهم می کند. ویدئوها بهترین ابزار برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با بازدیدکنندگان به روشی مختصر و قابل درک هستند، به خصوص اگر روی روش های تدریس تمرکز کنید. بسیاری از مردم وقتی می بینند که شخصی به جای خواندن روند، اطلاعات را نشان می دهد، به دست می آورند.

با تمرکز بر بازاریابی ویدئویی، فرصت بیشتری به شما می دهد تا خود را به عنوان یک متخصص صنعت در جایگاه خود متمایز کنید که می تواند ترافیک را به وب سایت شما هدایت کند.

8. ویدیوهای شما به خوانندگان کمک می کند تا به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند. محتوای قابل مشاهده به خوانندگان اجازه می دهد تا با آن درگیر شوند و مهمتر از همه، آنها را برای مدت طولانی در سایت خود نگه دارید. هر چه زمان بیشتری بتوانید بازدیدکنندگان خود را در وب سایت خود نگه دارید، احتمال اینکه آنها پیوندهای ارسالی شما را دنبال کنند، در فید شما مشترک شوند و محصولات شما را بخرند بیشتر می شود.

9. بازاریابی ویدئویی می تواند به شما کمک کند تا بازدیدکنندگان جدید زیادی جذب کنید. علاوه بر یوتیوب، بسیاری از سایت های آپلود ویدیوی محبوب وجود دارد و می توانید به صورت رایگان به آنها بپیوندید.

10. توسعه محتوای بازاریابی ویدیویی به ایجاد لینک های برگشتی با کیفیت کمک می کند. این احتمال وجود دارد که ویدیو در نتایج اکثر موتورهای جستجویی که در YouTube آپلود شده اند ظاهر شود.

لازم نیست قدرت ویدیوی خوب را دست کم بگیرید، حتی اگر جلوی دوربین ناخوشایند باشد. شما فقط باید ایجاد کنید. در نهایت، خلاقیت برند شما، شرکت شما را از بقیه متمایز می کند.

https://parklandsvideoadvertising.com/

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا