دنیای وب

چرا باید اسکی جت را اجاره کنید؟

بهترین قسمت در مورد اجاره جت اسکی این است که شما می توانید بدون خرید یک هواپیمای جت شخصی که معمولاً قیمت بسیار بالایی دارد ، تمام تفریحات مرتبط با بودن در آب را داشته باشید. اجاره جت اسکی در هنگام تعطیلات گزینه ای با ارزش تر است زیرا حتی اگر شما وسایل نقلیه شخصی را در خانه نگه دارید ، همیشه ممکن نیست که آنها را به مقصد تعطیلات خود برسانید ، به خصوص اگر با هواپیما سفر کنید.

هنگامی که یک جت اسکی را در سایت اجاره می کنید ، نگران کشیدن قایق آب به ساحل یا دریاچه نباشید. این نکته را به این واقعیت بیفزایید که بیشتر سازمانهای جت چارتر دارای تعدادی از مدلهای پیچیده تر دریانوردی هستند و نمی توان فهمید که چرا ، منشور آنها یکی از محبوب ترین ورودی ها در برنامه های تعطیلات است که مردم در سراسر کشور توسعه می دهند. اگر یک کاردستی آب را اجاره کنید ، دیگر نیازی به دردسر نگه داشتن تریلر برای اسکی جت شخصی خود نخواهید داشت. هزینه ذخیره سازی ، هزینه های معامله مانند تغییر روغن و غیره یا هزینه های ثبت نام وجود ندارد که می توانید از عهده آن برآیید و می توانید به جای خرید یکی از آنها ، از اجاره این هزینه های اضافی خلاص شوید.

بیشتر شرکتهای اجاره جت اسکی بدون توجه به موقعیت مکانی سفر شما قادر به ارائه قایق در محل رزرو قبلی خواهند بود. نکته دیگری که باید هنگام خرید به فکر خرید آن باشید ، این واقعیت است که هر روز تعداد بسیار کمی از ما توانایی استفاده از اسکی های خود را داریم ، بنابراین صرف چندین هزار دلار و هزینه های نگهداری و نگهداری مداوم برای مالکیت جت اسکی خود صرفاً بی فایده است در مواقعی که شما فقط از آب قایق استفاده خواهید کرد از زمان به زمان؛ در عوض ، این امر می تواند صرفه جویی در استخدام یک قایق آب شخصی را عاقلانه اقتصادی باشد

حتی اگر هر روز در طول تعطیلات خود اسکی اجاره کنید ، بازهم گزینه ای مقرون به صرفه تر از داشتن یک کاردستی در آب شخصی است. ناگفته نماند که هر پنی که برای اجاره جت اسکی خرج می کنید در حالی ارزشمند خواهد بود که شما و دوستانتان می توانید با جت اسکی یک تعطیلات فراموش نشدنی و فراموش نشدنی داشته باشید.

اگر به دنبال یک استراحت استقبال از مسیر تعطیلات معمول خود هستید که شامل پیاده روی ، دوچرخه سواری و دو برابر کردن ساحل در برنزه شما است ، گشت و گذار در تعطیلات شما را شگفت انگیز می کند. تصور کنید ، هنگام سوار شدن بر روی امواج با سرعت زیاد و آفتاب بر روی سر شما آب را بر روی صورت خود اسپری می کند ، برنزه ای کامل به شما می دهد ، آیا این رویایی به نظر نمی رسد؟ اگر بله ، پس بیایید در مورد آبشارهای شخصی صحبت کنیم

مردم غالباً با اصطلاح ترکیب آب شخصی اشتباه گرفته می شوند. PWC همانطور که از محبوبیت زیادی برخوردار است ، یک کشتی آبی یا چند نفره است که می تواند از آن به عنوان اسنوبورد برای سوار شدن در آب استفاده شود. از این وان های شخصی شخصی برای حوادث و مانورهای آزاد نیز استفاده می شود. شرکت های زیادی وجود دارند که کارخانه های آبی شخصی را تولید می کنند و محصولات هر شرکت تحت نام دیگری شناخته می شود.

به عنوان مثال ، جت اسکی قایق های آبی است که توسط کاوازاکی ساخته شده است در حالی که صفحه اسفنج یک محصول یاماها است. به همین ترتیب ، Sea Doo توسط Bombardier تولید می شود. بیشتر این کارآب های آب در دو نوع موجود است. تنها ایستاده؛ همانطور که از نام این محصول پیداست ، این مدل ها یک مدل سواری و صندلی است که می تواند دو تا سه نفر از جمله اپراتور را در خود جای دهد. اگر قصد اجاره دارید ، باید بدانید که نسخه های مستقل هزینه بیشتری را نسبت به مدل های صندلی معمولی به شما می دهند.

اگر می خواهید امسال در تعطیلات خود چیزهای وحشی متفاوت را امتحان کنید ، حتماً باید کرایه را در نظر بگیرید. حتی اگر شما یک اپراتور جت اسکی متخصص هستید و چندین بار سوار شده اید ، جت اسکی می تواند هر بار که گشت و گذار می کنید ، یک تجربه هیجان انگیز و درخشان را فراهم کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا