دنیای وب

چرا باید افزایش سرکوب محصول خود را به تأخیر بیاندازید

بیشتر افراد سعی دارند فوراً فروش مشتریان خود را از یک محصول به محصول دیگر افزایش دهند. در اینجا به همین دلیل باید تأخیر در افزایش برای 7-10 روز در نظر بگیرید.

در این مثال ، فرض خواهیم کرد که شخصی یک کالا 97 دلار خریداری کرده و از آن استفاده کند: آن را بخوانید ، به آن گوش دهید ، هر آنچه که هست. آنها شروع به گرفتن نتیجه می کنند.

بعد از 7 تا 10 روز ، من می توانم به آنها چیزی ارائه دهم که بسیار بیشتر از بلیط اول است. در این مرحله ، شانس زیادی وجود دارد که آنها این خرید را انجام دهند. در واقع ، آنها بعد از 7 تا 10 روز بیشتر از آنچه که در فروش سرمایه گذاری می کنند ، با من سرمایه گذاری می کنند. این فرصتی به من می دهد تا بتوانم یک برنامه آموزشی 2000 دلار را به بازار عرضه کنم. یا یک دوره آنلاین به ارزش هزار دلار.

روانشناسی در اینجا ، بیایید بگوییم ، 10 موضوع در جای شماست که کسی بتواند یاد بگیرد. و واقعاً ، آنها می توانند با همه این 10 موضوع آشنا شوند. اکنون ، آنها می توانند یک موضوع را از شما یاد بگیرند. یک موضوع از رقبای شما یک موضوع از رقبای خود. و به معنای واقعی کلمه محصولاتی را برای یادگیری از 10 نفر مختلف خریداری می کنید.

به مشتری خود فرصتی دهید که اعتماد کند

مردم سبک آموزش همه را دوست ندارند. برخی عاشق شیوه تدریس من هستند و برخی ممکن است شیوه تدریس من را دوست نداشته باشند. در حال حاضر خوب! زیرا افرادی که از من خرید می کنند. و افرادی که این کار را نمی کنند ، اشکالی ندارد. آنها از رقبای من خریداری می کنند و این کار خواهد کرد. این روش تدریس مناسب برای آنها است.

باز هم ، کسی اولین محصول شما را خریداری می کند. بیایید بگوییم ضبط 97 ساعته به مدت دو ساعت است. آنها آن را دوست داشتند! ارزش عالی! آنها واقعاً هیجان زده بودند زیرا دقیقاً با همان محتوا 2 ساعت به جای 10 بود. آنها چیزهای زیادی آموختند. آنها توانستند فوراً بیرون بیایند و اعدام شوند.

آنها فکر می کنند 7 تا 10 روز در جاده هستند ، “من به این موضوع به اطلاعات بیشتری نیاز دارم. می خواهم کارهای بیشتری انجام دهم.” شاید آنها به دنبال رقابت شما هستند. اکنون به آنها یک دوره کامل آنلاین با اطلاعات پیشرفته درمورد ده موضوع مورد نیاز داده می شود.

از آنجا که آنها فقط از شما خرید کرده اند و آنچه را که از شما بدست آورده اند را دوست دارند ، بسیار محتمل است که آنها برای خرید یک برنامه بسیار بزرگتر از آنچه که مایل بودند به آنها اعتماد داشته باشند ، آماده باشند تا بتوانند اضافه پرداخت را به شما ارائه دهند.

زیرا ، به یاد داشته باشید ، آنها یک محصول 97 دلاری را خریداری می کردند زیرا این همان چیزی است که به آنها اعتماد داشت ، بنابراین می توانند آن را از شما خریداری کنند. تا زمان مصرف آنها اعتماد به نفس آنها افزایش نیافت. مطمئناً شواهد روانشناختی وجود دارد ، منظور من این است که شواهد روانشناختی وجود دارد که نشان می دهد شخصی کیف پول خود را باز کرده است ، یک خرید انجام داده است و سپس درصد از آنها خرید دوم را انجام می دهد. یک بار دیگر ، دوباره به روانشناسی ، من واقعاً تمایل دارم اعتماد به نفس بیشتری را نسبت به درآمد کلی شما در طول زندگی مشتری از دست بدهم. آنچه مورد علاقه من است ، زندگی مشتری است.

پیشنهادات upsell

اکنون این محصول 997 دلاری را داریم که در 7-10 روز نشان خواهیم داد.

اکنون ، این نرخ فروش صعودی خواهد بود. به جای صفحه بارگیری برای محصول اولیه خود ، این اتفاق در دنباله ایمیل شما پس از 7-10 روز اتفاق می افتد.

این دوره آنلاین می تواند بر اساس همان طرح قبلی شما باشد – فقط باید بسیار عمیق تر باشد. عمیق تر برو اطلاعات عملی تری ارائه دهید. برای اجرای “سیستم” بیشتری به آنها بدهید. دقیقاً آنچه شما انجام خواهید داد بستگی به طاقچه شما دارد ، اما مردم اطلاعات و سیستم های “گام به گام” و “تحویل” را دوست دارند.

این محصول را در توالی IVR خود ارسال کنید و ببینید که چگونه این کار برای شما مناسب است. من آزمایش را به شدت توصیه می کنم – افزایش فوری و پیاده روی در اواخر. بعضی اوقات ، می توانید یک گروه را انجام دهید – که مستقیماً در صفحه تشکر شما نمایش داده می شود. سپس یک دنباله ایمیل دریافت می کنم که بعد از چند روز اجرا می شود.

می دانید چه چیزی برای شما مفید است ، اما فکر می کنم شما اغلب متوجه خواهید شد که افراد بعد از فرصتی برای استفاده از محصول شما ، از طریق زنجیره فروش خرید می کنند ، آن را عالی پیدا می کنند و اعتماد به نفس بیشتری را در شما ایجاد می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا