دنیای وب

چرا باید در یک کنفرانس روایت غیرانتفاعی شرکت کنید؟

احتمالاً تا به حال می دانید که سرمایه گذاران شما می خواهند تأثیر شرکت های غیرانتفاعی بر جامعه را درک کنند. آنها به دنبال شفافیت عمیق تر و معیارهای قابل اندازه گیری هستند که نشان می دهد ماموریت و کار شما به جامعه و مردم یا هدف آنها کمک می کند.

با این حال، یک عنصر وجود دارد که نمی توان آن را فراموش کرد و آن روایت است. بله، مهم است که بخشی از فروش خود را به حقایق و آماری که می توان در مورد گروه خود محاسبه کرد مرتبط کنید – نه با از دست دادن روایت داستان خود.

به ابزارهای بازاریابی خود نگاه کنید.

آیا فکر می کنید با هیجان راه خود را گم کرده اید؟

راه دستیابی به سرمایه گذاران و افراد بزرگ، گفتن داستان های اثبات شده و واقعی است. مردم هنوز به مردم می دهند. و مانند نسل‌ها، اگر می‌توانید کسی را تشویق کنید که از سازمان شما حمایت یا نمایندگی کند، به این دلیل است که به چیزی در انسانیت خود متصل شده‌اید. تاریخچه سازمان غیر انتفاعی اولین چیزی است که باید بیان کنید زیرا باعث می شود افراد مسئولیت را بپذیرند. سپس حقایق و ارقام از تصمیمی که با تفکر منطقی داده شده است حمایت می کنند.

خوشبختانه، یک کنفرانس کامل به گزارش غیرانتفاعی اختصاص داده شده است، و آن در شهر من، اورلاندو، فلوریدا، در حال وقوع است. تاریخ ها 15 تا 17 اکتبر 2018 است و در صورت خرید در 13 جولای، بلیط های ویژه ای برای پرندگان وجود دارد.

داستان را بیان می کند

کنفرانس داستان سرایی غیرانتفاعی یک کنفرانس سالانه است که به سازمان‌های غیرانتفاعی کمک می‌کند تا به ابتدایی‌ترین راه ممکن یعنی داستان سرایی ارتباط برقرار کنند. هر روز، مقالات بی‌شماری منتشر می‌شود که برای کمک به سازمان‌های غیرانتفاعی در همه چیز از مدیریت اداری گرفته تا جمع‌آوری سرمایه و فروش طراحی شده‌اند. همچنین کنفرانس های زیادی وجود دارد که تیم های غیرانتفاعی می توانند در طول سال در آنها شرکت کنند. اما، هیچ رویداد دیگری وجود ندارد که من بدانم که به طور خاص بر داستان سرایی متمرکز باشد، که در ایجاد کمپین برند بسیار مهم است.

تم برای 2018

کنفرانس داستان سرایی غیرانتفاعی فهرستی از موضوعات کلیدی برای کمک به تعامل و اطلاع رسانی به مخاطب دارد. موضوعات کلیدی عبارتند از:

  • چگونه بر اساس یک سوال داستان بنویسیم.
  • چگونه عناوین قانع کننده برای استفاده در ایمیل ها، رسانه های اجتماعی، خبرنامه ها و در وب سایت خود ایجاد کنید.
  • چگونه بهترین داستان ها را انتخاب کنید تا سرمایه گذاران خود را مجبور به ارائه کنند.
  • چگونه از تبلیغات مبتنی بر داستان در فیس بوک برای جذب سرمایه گذاران جدید استفاده کنیم.
  • نحوه استفاده از سریال ها برای نگه داشتن سرمایه گذاران بیشتر
  • چگونه نامه‌ها، مقاله‌ها و مقالات قانع‌کننده‌ای بنویسید که سرمایه‌گذاران شما آن را دوست داشته باشند.
  • چگونه از داستان ها برای تأثیرگذاری بیشتر در سازمان خود استفاده کنید.
  • چگونه با استفاده از استوری ها نمایه خود را در جامعه ارتقا دهید.
  • نحوه ایجاد یک تقویم محتوایی برای سال

کنفرانس گزارش غیرانتفاعی نیز تمام ارائه ها را ضبط می کند و می توانید فیلم ها را خریداری کرده و هر جلسه را تماشا کنید. شما همچنین تشویق می‌شوید که ویدیوها را با تیم خود به اشتراک بگذارید.

منابع اضافی

سه منبع رایگان وجود دارد که می توانید همین حالا از کنفرانس داستان سرایی غیرانتفاعی دانلود کنید.

  1. داستان حامی PDF:اگر می‌پرسید چگونه اهداکنندگان خود را مدیریت کنید و با آنها چه کاری انجام دهید، دنباله داستان اهداکننده شما را در مرحله بعدی راهنمایی می‌کند.
  2. از تصویر تکراری گزارش تشکر بپرسید:این یک تصویر ساده است که به شما کمک می کند با حمایت خود رابطه قوی تری ایجاد کنید.
  3. با ویدیوهای بهتر درآمد بیشتری کسب کنید:این ویدئو بسته منابع 3 قسمتی را با بیان اینکه چگونه از طریق داستان سرایی از سرمایه گذاران خود درآمد بیشتری کسب کنید، تکمیل می کند.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا