دنیای وب

چرا بسیاری از رستوران ها برای مقابله با همه گیری از جنبه تجاری آماده نیستند

اول از همه، دلم برای همه صاحبان رستوران می سوزد، می دانم که سال گذشته بسیار سخت بوده است.

با این حال، من چند فکر از دیدگاه تجاری دارم. قبل از اپیدمی، تجربه من این بود که دیدم چند رستوران برنامه‌های بازاریابی بلندمدت دارند.

اکثر آنها معاملات ناسازگار و بی معنی انجام دادند. آنها هیچ برنامه تجاری برای بازگشت در طول COVID_19 نداشتند.

به عنوان مثال، من قبل از COVID_19 در چندین رستوران غذا می خوردم و زمانی را به خاطر نمی آورم که آنها سعی کردند آدرس یا شماره تلفن من را دریافت کنند تا بتوانند بارها و بارها مرا تشویق کنند که برگردم. بسیاری از رستوران ها با مشتریان خود به عنوان “یک شب اقامت” رفتار می کنند.

تحقیقات نشان داده است که بازاریابی ایمیلی یکی از موثرترین استراتژی ها در رستوران ها است. این یک فروش هدفمند و خصوصی است، اما تعداد کمی از رستوران ها از آن استفاده می کنند.

تقریباً فکر می‌کنم رستوران‌هایی که استراتژی بازاریابی ایمیلی معمولی دارند، در موقعیت بهتری برای ارتباط با مشتریان عادی خود هستند تا آنها را به‌روز نگه دارند و در تماس باشند.

تصور کنید شما از آن دسته صاحب رستوران هایی هستید که برای درآمد روزانه خود به شدت به غذا متکی هستید و ناگهان مجبور شدید به تحویل و تحویل گرفتن بروید، این پیام برای مشتریانتان چطور است؟

در مورد رسانه های اجتماعی چطور؟ بله، می‌تواند کارساز باشد، اما باید با چند سرمایه‌گذاری آماده باشید تا سینه‌ها را به دست آورید، زیرا فقط ارگانیک بودن برای اکثر رستوران‌ها کارساز نیست.

طبق آخرین اطلاعاتی که دیدم، یک رستوران متوسط ​​حدود 600 فالوور دارد. و باید به خاطر داشته باشید که فیس بوک می گوید که فقط 10٪ از دنبال کنندگان شما را به صورت رایگان نشان می دهد.

به نظر من، بسیاری از رستوران ها به اشتباه در شبکه های اجتماعی بازاریابی می کنند، هدفی ندارند. ارسال عکس از غذای شما بسیار کم است، اما برای بسیاری از رستوران ها این تنها کاری است که انجام می دهند.

وقتی صحبت از استراتژی هایی می شود که یک رستوران باید از آن استفاده کند، بازاریابی ایمیلی در مقابل بازاریابی ایمیلی نیست. رسانه های اجتماعی، اما دو! و بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیگر وجود دارد که رستوران ها باید به طور منظم قبل و بعد از COVID_19 از آنها استفاده کنند.

هیچ گلوله نقره ای تجاری برای صاحبان رستوران وجود ندارد. حتی اگر آنها بودجه محدودی برای فروش داشته باشند، رستوران همچنان می تواند از طیف گسترده ای از ترکیبات فروش استفاده کند.

آنها باید یک استراتژی (رایگان و پولی) پیدا کنند تا مشتریان بیشتری پیدا کنند و آنها را وادار به سفارش آنلاین یا غذا خوردن بیشتر کنند.

هر صاحب رستورانی می‌داند که مزایای آن از جذب مشتری‌های مکرر به دست می‌آید، اما تعداد کمی از آنها یک سیستم بازاریابی را برای رسیدن به این هدف ایجاد می‌کنند.

یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از رستوران‌ها آماده تعطیلی نشدند، نداشتن وب‌سایت یا فقرا بود، بنابراین در رزرو آنلاین قرار نگرفتند. برخی با خدمات تحویل مانند Skip The Dishes رفتند، اما 20 تا 35٪ سفارشات را تخفیف دادند که معمولاً برای صاحب رستوران کمی باقی می ماند.

منظور من این است که قبل از COVID_19 رستوران های جدید زیادی وجود داشت که دلیل آن نبود بازاریابی موثر و مداوم است.

بنابراین وقتی COVID_19 وارد شد، بازی چندان جالبی نبود تا آنها را به کناری بکشاند. آیا رستوران‌های باقی‌مانده بر بهبود فروش بیشتر تمرکز خواهند کرد تا در موقعیت بهتری برای مقابله با سایر بحران‌ها مانند رکود اقتصادی قرار گیرند؟

________________________________________________________________

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا