دنیای وب

چرا ثبت نام در YouTube راهی برای پیشگیری است

یوتیوب مدت طولانی است که وب سایت اصلی اشتراک ویدیو در این کره خاکی است. کاربران مختلف در سراسر جهان می توانند به دیدن فیلم های مختلف در مورد طیف گسترده ای از موضوعات بپردازند. تماشای فیلم ، آگاهی از یک موضوع خاص ، دیدن دیدگاه شخص هنگام انجام یک کار خاص و بسیاری از کارهای دیگر فقط با تماشای فیلم های ارسال شده در YouTube انجام می شود.

ناشناس بودن جذاب ترین ویژگی YouTube برای کاربران تازه وارد است. هنگامی که شما نیاز به تماشای و یادگیری از فیلم های مختلف ارسال شده در YouTube دارید ، شما ملزم به ارائه اطلاعات حساس در مورد خود نیستید. برای کاربری که در مورد اطلاعاتی که از طریق اینترنت ارائه می دهند بسیار خاص است ، این قطعاً یک امتیاز مثبت است.

درست در لحظه خسته کننده ، یوتیوب ویژگی های بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند حتی اگر هنوز نمی خواهید در این سرویس ثبت نام کنید و می خواهید همه چیز را ناشناس نگه دارید. شما قادر خواهید بود از امکاناتی مانند امکان به اشتراک گذاری فیلم با دوستان خود از طریق شبکه های اجتماعی ، ایجاد لیست سریع از همه ویدیوهای مختلفی که تاکنون تماشا کرده اید ، دسترسی نامحدود به همه فیلم های YouTube و اضافه کردن آنها به بالا استفاده کنید. در صورت نیاز به کمک در مورد هر موضوع مرتبط با YouTube ، از طریق بخش راهنمای وی واجد شرایط پشتیبانی YouTube هستید.

در مقابل این ، YouTube همچنین گزینه ثبت نام را به کاربران ارائه می دهد. برای ثبت نام و داشتن یک حساب YouTube شخصی. ثبت نام در YouTube بسیار شبیه ثبت نام در حساب های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر است. نام کامل ، تاریخ تولد ، مکان ، علایق و سرگرمی ها ، تنها برخی از اطلاعاتی است که شما باید ارائه دهید.

اگرچه ، هنگام ثبت نام در YouTube ، این نباید عامل بازدارنده ای باشد. گوگل ، شرکتی که YouTube را در اختیار دارد ، حفظ حریم خصوصی کاربر و ایمنی آن نهایت نگرانی خود را ایجاد می کند. هنگام ثبت نام در سرویس ، توافق نامه شرایط خدمات به شما ارائه می شود که بیان می کند آنها هیچ یک از اطلاعاتی را که شما با سایر شرکت ها یا وب سایت ارائه می دهید فاش نمی کنند.

اگر در YouTube ثبت نام کنید چه فایده ای برای شما دارد؟ برای مبتدیان ، کانال YouTube خود را خواهید داشت. داشتن کانال شخصی به شما امکان می دهد فیلم های خود را در YouTube بارگذاری کنید تا توسط کاربران دیگر در اینترنت مشاهده شود. استفاده از کانال YouTube خود به عنوان منبع درآمد منفعل احتمالاً بیشترین مزیتی است که کاربر می تواند هنگام ثبت نام در سرویس از آن استفاده کند. Google از ویژگی AdSense برخوردار است که به شما امکان می دهد با قرار دادن تبلیغاتی که درآمد آگهی برای شما ایجاد می کند از ویدئوهای YouTube خود درآمد کسب کنید. چطور؟ این کار به نوعی مانند بازاریابی وابسته کار می کند. شما با اجازه دادن به تبلیغات در ویدیوهای خود ، محصولات مختلف را تبلیغ یا تبلیغ می کنید که اگر توسط کاربران تماشای ویدیوی شما کلیک شود ، درآمد تبلیغاتی برای شما ایجاد می کند.

علاوه بر این ، با داشتن قابلیت ارسال نظر و پاسخ بر روی هر ویدیوی YouTube ، می توانید با انجمن YouTube ارتباط برقرار کنید ، مشروط بر اینکه گزینه نظر غیرفعال نباشد. همچنین اکنون می توانید لیست های پخش ویدیو ایجاد کنید. لیست های پخش به شما امکان می دهد فیلم های خود را بر اساس یک موضوع یا موضوع خاص تفکیک کنید. این تجربه کاربر پسندتری را برای افراد مختلفی که در حال تماشای فیلم های کانال شما هستند فراهم می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا