دنیای وب

چرا دعوت به اقدام مهم است

فراخوان برای اقدام چیست؟ در بازاریابی، فراخوانی برای اقدام یا CTA دستورالعملی برای مخاطبان است تا انگیزه پاسخگویی سریع را ایجاد کند، که اغلب از موارد ضروری مانند «اکنون تماس بگیرید»، «برای دانستن بیشتر» یا «تغییر زمان» استفاده می‌کند.

هنگامی که شما کسب و کار املاک و مستغلات خود را می فروشید، فراخوان ها به شکل ها و اهداف متفاوتی به خود می گیرند. شما در یک تجارت املاک و مستغلات هستید، بنابراین باید سرنخ‌ها و ارجاع‌های جدیدی ایجاد کنید و اگر می‌خواهید این کار را انجام دهید، باید افراد را راهنمایی کنید تا با شما تماس بگیرند. در اینجا می توانید یک فراخوان برای اقدام اضافه کنید. دکمه‌ها، بنرها و لینک‌ها همگی فراخوانی برای اقدام هستند و همیشه زمانی که احساس فوریت وجود دارد بهتر عمل می‌کنند.

فراخوانی برای اقدام جمعی

دانلود. و الف راهنمای خریداران برای اولین بارe یا نکاتی برای اطمینان، ارائه چیزی مهم در ازای آدرس ایمیل آنها یک فراخوان برای اقدام است. به یاد داشته باشید که گروگان های زیادی را درخواست نکنید تا مبادا ناگهان به بار سنگینی تبدیل شود و انتظار ادامه پیدا نکند. نام، ایمیل و احتمالاً اطلاعات دیگری مانند شماره تلفن را بخواهید. هر چه بیشتر بپرسید، ریسک رها شدن شما بیشتر است.

اشتراک گذاری. این می تواند یک دکمه یا یک کلمه پیوندی باشد. زمانی که می خواهید شخصی پیام شما را به اشتراک بگذارد یا در وبلاگ شما پست کند از این CTA استفاده کنید. پلاگین های قابل دانلودی وجود دارند که به انتخاب شما در مکانی در پست وبلاگ ظاهر می شوند، اما به طور کلی، بخش CTA در بالای پست بهترین کار را دارد. فیس بوک در صفحه خود فراخوانی برای اقدام برای شرکت ها ارائه می دهد. از اینها برای هدایت بازدیدکنندگان به وب سایت خود برای اتصال استفاده کنید.

ثبت نام. اگر وبلاگ دارید، دکمه «اشتراک» را اضافه کنید. آن را در چند مکان در وبلاگ خود قرار دهید، به خصوص اولین صفحه در ستون سمت راست یا چپ داخل. هنگامی که بیننده تقریباً خواندن پست شما را به پایان رساند، می توانید یک پاپ آپ “اشتراک” اضافه کنید.

هماهنگی. ارائه پیوند به یک برنامه آنلاین یک CTA عالی است زیرا مشتری بالقوه شما می تواند بدون تماس یا گذاشتن پیام یا زحمت با شما وقت رزرو کند. استفاده از پیوندهای برنامه در ایمیل یا صفحات وب برای بازدیدکنندگان در خارج از ساعات کاری آسان است. برنامه فقط یک بخش تقویم از زمان شما را ارائه می دهد. به مشتریان زمان بدهید و اعلان دریافت می کنید. می توانید زمان را بررسی کنید یا زمانی دیگر ارسال کنید. رزرو اینترنتی آسان و مشتری پسند است، و بهترین بخش این است که رزرو را می توان به طور یکپارچه از طریق سیستم ایمیل 24/7 ما انجام داد.

توجه داشته باشید که برنامه های آنلاین می توانند کمترین استفاده را داشته باشند و بیشترین ارزش را برای هر ایمیل ارائه دهند. از برنامه آنلاین در ایمیل “فهرست جدید” استفاده کنید تا به مشتریان کمک کنید سفرها را ترتیب دهند یا زمانی را برای امضای نامه تعیین کنند. پیوندی به امضای ایمیل اضافه کنید و به مشتریان یادآوری کنید که می‌توانند با استفاده از برنامه زمان‌بندی را طبق برنامه خود رزرو کنند. با ثبت نام در ایمیل خود، هر چه سریعتر زمانی را برای مشاهده لیست های جدید در بازار بسیار باریک املاک و مستغلات به طور مستقیم تشویق کنید.

اطلاعات بیشتری دریافت کنید. این CTA معمولاً در انتهای یک مقاله یا صفحه وب است. CTA با تماس با شما یا افزودن اطلاعات به نامه تماس به سؤالات اضافی پاسخ می دهد.

اینها تنها تعدادی از CTAهایی هستند که اغلب در بازاریابی برای تبدیل مشتریان آینده استفاده می شوند. یک CTA را به هر صفحه وب، پست وبلاگ و خبرنامه اضافه کنید تا ضمن ارائه موضوعات دیگر، دلایل تماس با شما، علاقه ایجاد کنید.

یک برنامه زمانی آنلاین را در امضای ایمیل خود امتحان کنید. هر بار که ایمیلی ارسال می کنید، یک تماس برای اقدام دارید. مشتریان رایگان هستند برنامه اینترنت و زمان را در تقویم رزرو کنید – بدون تماس، ایمیل یا حتی دردسر. ببینید چگونه یک فراخوان مانند یک برنامه آنلاین می تواند کسب و کار شما را رشد دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا