دنیای وب

چرا سایت های عضویت بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین و نحوه ساخت آنها است؟

ده ها سال از آغاز بازاریابی آنلاین ، سایت های عضویت به عنوان یک ماین طلایی دیده می شوند تا در اسرع وقت از آن سود زیادی ببرند. دلیل این امر این است که شما فقط یک بار به عنوان مالک کار می کنید و بارها و بارها توسط افراد علاقه مند که می خواهند به یادگیری شما ادامه دهند ، پرداخت می شوند. یا آنها ترجیح می دهند از منابع و ابزارهای مداوم استفاده کنند زیرا به آنها نیاز داشت تا بتوانند مشاغل شخصی خود را بصورت آنلاین اداره کنند.

سؤال این است که علیرغم دانستن اینکه سایت های عضویت بهترین و سریعترین راه برای کسب درآمد هستند ، چرا بسیاری از افراد از داشتن آنها تعلل می کنند؟ متداول ترین دلایلی که من کشف کردم از مشاهدات نظرسنجی آنها این است که فنی نیست. آنها نمی دانند چگونه یک وب سایت ایجاد کنند چه رسد به عضویت. علاوه بر این ، کار و وقت زیادی را در بر می گیرد و این درست است زیرا شما باید به طور مداوم ارزش را در قالب محتوا ، ابزار و منابع برای کسانی که مایل به ماندن به عنوان اعضای هستند ، تأمین کنید. حتی اگر برنامه های رایگان مانند AffiloBlueprint از مارک لینگ وجود داشته باشد ، همین اصول اعمال می شود زیرا اکثر بازاریابان نه تنها می خواهند فروش بیشتری داشته باشند بلکه منجر به فروش بیشتری نیز می شوند. از آنجا که من و خودم ، هر مشترک مشترک 1 دلار ارزش دارد و هر مشتری بسته به آنچه خریداری می کند 2 دلار و بیشتر پرداخت می کند.

راهی که من آن را می بینم ، ایجاد عضویت نباید آنقدر دشوار باشد. شما فقط باید در آن دوره ها ثبت نام کنید ، یاد بگیرید و اجرا کنید ، پس خوب باشید. برای نه سال گذشته از زمانی که سفر بازاریابی اینترنتی خود را شروع کردم ، در بسیاری از دوره های عضویت سرمایه گذاری کرده ام. علاوه بر AffiloBlueprint ، می توانم به ویژگی ناعادلانه My Martin برای عمر مارتین ، Classhe Niche Classroom و AmaSuite توسط دیو گیندون و کریس گوتری دسترسی پیدا کنم. همه آنها شامل یک فیلم آموزشی 20-40 ، کتابچه راهنمای PDF ، برنامه های نرم افزاری و منابع دیگر هستند.

اگرچه مباحث زیادی در مورد دوره های عضویت در ساختمان وجود دارد ، یکی از مباحثی که من در طی پنج سال گذشته مورد استفاده و استفاده قرار داده ام ، Optimize Press است. طراحی و تأسیس آن توسط جیمز دایسون از انگلستان ، به منظور ایجاد بلاگ ها ، صفحات فرود ، سایت های فروش و عضویت طراحی شده است. همچنین گرانترین است اما از نظر کیفیت و پشتیبانی مشتری جزء بهترین هاست. پس از یادگیری و اجرای آنچه در درس های ویدئویی خود آموزش می دهند ، بسیاری از صفحات فرود ، بروشور فروش و سایت های عضویت را در چندین رسانه ایجاد کرده ام. علاوه بر بازاریابی اینترنتی ، مباحث دیگری از جمله بهداشت ، توسعه شخصی و فناوری را نیز دارم.

بنابراین با آن ، چگونه می توانید یک سایت عضویت ایجاد کنید؟

ممکن است اگر جواب را به شما بگویم ممکن است شما را شگفت زده کند.

کدام –

ساخت سایت عضویت را شروع نکنید.

در عوض ، من شروع به پیدا کردن یک طاقچه سودآور کردم.

همانطور که در انجمن ها و گروه های فیس بوک وجود دارد که می توانید در مورد آنچه که به شما اهمیت می دهد یا مشکل دارید ، جستجو کنید اما موفق به غلبه بر آنها شدید.

آنگاه آنچه شما نیاز دارید این است که با این گروه از افراد در ارتباط باشید و همچنین در شناسایی و شناسایی خود و ایجاد رابطه و ایجاد فهم آن به عنوان راهی برای دوست یابی. قبل از جمع آوری آنها در دفترچه یادداشت ، علائم ، چالش ها ، نقاط قوت و ضعف آنها را بشناسید. از این رو ، کم و بیش آنچه را که به دنبال آن هستید می دانید.

من می شنوم که بسیاری از افراد قبل از شروع هرگونه تجارت ، در مورد پیدا کردن ، شناختن و هدفگذاری بازار صحبت می کنند. که صحیح است و در تجارت آنلاین ، مواردی که در بالا به آنها اشاره کردم ، این بازارها هستند.

سپس از آن نکاتی که جمع آوری کرده اید استفاده کنید و یک سری مقاله در مورد آنها بنویسید. سپس قبل از ذخیره کردن آنها به عنوان PDF الکترونیکی ، آنها را در Microsoft Word یا Open Office قرار دهید.

پس از انجام این کار ، کار بعدی که من ادامه خواهم داد این است که کپی و چسباندن مطالب این مقاله ها در اسلایدهای پاورپوینت خود را انجام دهید. در همان زمان ، من یک تجربه 30 روزه Camtasia Studio را برای انجام ضبط های ویدئویی به سادگی با خواندن و اضافه کردن چیزهای بیشتر به آن اسلایدها به اشتراک می گذارم.

وقتی صحبت از فیلم ها می شود ، دو راه وجود دارد که می توانید دنبال کنید. اولین سریال ویدئویی 10-20 زنده است که برای دوره های آنلاین میان دوره ای کم و متوسط ​​مناسب خواهد بود. اما اگر به دنبال برنامه های آموزشی گران قیمت هستید ، من توصیه می کنم 10-20 واحد با هر واحد مجموعه ای از 10-20 فیلم دیگر. ماژول اول می تواند حول تحقیقات حرفه ای و کلمات کلیدی بچرخد ، در حالی که دوم و سوم با یافتن برنامه های وابسته سودآور ، ایجاد محتوای جذاب و غیره سروکار دارد.

پس از دریافت راهنمای PDF و فیلم ها ، پاداش های دیگری را به عنوان منبع اضافه می کنم. سایر کارشناسان می توانند مصاحبه در محل ، ابزار نرم افزاری ، سری PDF و فیلم های اضافی باشند.

هنگامی که نوبت به ساخت خود سایت می رسد ، من به صفحات اشتراکی ، پیشنهادات فروش و سایت های عضویت از Optimize Press می پردازم. به جای استفاده از پست ها ، بیشتر به صفحات متمرکز می شوم ، تنظیمات خاصی را ایجاد می کنم و افزونه هایی را برای بهبود ظاهر و استفاده از سایت عضویت اضافه می کنم.

من همچنین یک لیست در قسمت بالا اضافه می کنم تا مشتریان بتوانند آنچه را که می خواهند به سرعت و به راحتی پیدا کنند ، و شامل صفحه اصلی ، راهنماها ، فیلم ها ، منابع ، شرکتهای تابعه و صفحه تماس با ما می شود. در میان فیلم ها ، صفحات بیشتری وجود خواهد داشت که هر یک به یک ویدیو در یک موضوع خاص اختصاص داده شده است.

سرانجام ، من اعضای Wish List را خریداری خواهم کرد تا به بعضی از مشتریان اجازه دهم که پس از ثبت نام از صفحه ثبت نام که پس از تهیه نسخه خود در آن ثبت نام می کنند ، با نام کاربری و رمز عبوری که از طریق ایمیل دریافت می کنند دسترسی پیدا کنند.

از نظر قیمت گذاری ، اعضا می توانند پرداخت ماهانه و سالانه را انتخاب کنند. همچنین اگر نمی خواهند به عنوان اعضای ادامه دهند ، می توانند در هر زمان لغو کنند.

سرانجام ، من آنها را دعوت می کنم تا به گروه انجمن فیس بوک من بپیوندند تا در آنجا بتوانند با یکدیگر تعامل داشته و حتی معاملات مشترک تجاری را انجام دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا