دنیای وب

چرا شبکه های اجتماعی؟


طی 6 ماه گذشته ، شخصی از من س askedال کرده است: “شبکه های اجتماعی چیست؟” ، “چگونه از آن استفاده می کنید؟” ، “چرا این کار را می کنید؟” دقیقاً چکار میکنی؟ “من سعی خواهم کرد (امیدوارم) به طور خلاصه چند نکته در مورد رسانه های اجتماعی و اینکه چرا شرکت ها باید از آن از گروه های بزرگ تا مشاغل کوچک استفاده کنند ، توضیح دهم.
شبکه های اجتماعی یک مکالمه آنلاین است. این “دهان جدید” است – گفتگویی در اینترنت که در گذشته در اینترنت در جوامع “اکوسیستم ویروسی” ظاهر شده است. ویروس در اینجا کلمه کلیدی است زیرا هیجان / علاقه به مواردی مانند شایعه سازی در شهرهای کوچک در اینترنت گسترش می یابد – این همان چیزی است که ما آن را ارتباط دیجیتال می نامیم. شما ممکن است حقیقت را در مورد Twitter ، Facebook ، Linked IN ، Flickr ، YouTube و غیره شنیده باشید ، و در غیر اینصورت. شما کجا هستید ؟؟؟ از نظر اجتماعی ، این انجمن ها به ما امکان می دهند با دوستانمان ارتباط برقرار کنیم ، از آخرین اخبار مطلع شویم ، ببینیم چه کسی پرواز می کند ، چه کسی پرواز نمی کند و ارتباطات آنلاین به طور کلی سرگرم کننده است. وقتی نوبت به بازاریابی می رسد ، همه آن طلا است.
اگر آن را در چشم انداز قرار دهید؛ به عنوان مثال ، فیس بوک اکنون یک پایگاه داده برای کاربران دارد ، اما اگر یک کشور باشد ، چهارمین مکان پرجمعیت در جهان است! این هفته اعلام شد که فیس بوک اکنون بیش از 300 میلیون کاربر دارد و اکنون پول کافی برای تأمین اعتبار آن را دارد. اینها آماری است که دیگر نمی توانید آنها را نادیده بگیرید. بنابراین چه می توانم به شرکتی بگویم که شبکه های اجتماعی زیادی با رقبای خود انجام می دهد ، اما آنها این کار را اتلاف وقت می دانند زیرا اکنون خوش شانس هستند که بودجه هنگفتی برای انجام تبلیغات منظم در اختیار دارند؟
می گویم می خواهم از تبلیغ قدیمی دور شوم و با پیام ما تماس بگیرم و این کار را انجام دهم. در نظر داشته باشید که هر فرد در روز بیش از 3000 پیام تبلیغاتی در معرض دید قرار دارد. 1. در نظر بگیرید که پیام ها و ارتباطات دیگر یک مسیر نیستند اما اکنون مسیر دیگری برای همه شرکت کنندگان وجود دارد. پس چرا این پول اضافی را خرج کنید ، وقتی بیشتر مردم به پیام شما اهمیت نمی دهند ، پیام شما بسیار زیاد خواهد شد و شما می توانید از طریق یک تماس راحت تر به مخاطبان گسترده تری در زمان واقعی برسید؟ ROI در شبکه های اجتماعی زیاد است زیرا تنها منبع سرمایه است.
رسانه های اجتماعی به یک “مدل ارتباطی” جدید تبدیل شده اند. امروز ، مصرف کنندگان بیشتر می خواهند. آنها فقط به اطلاع رسانی احتیاج ندارند بلکه باید با برند مذاکره و قبول کنند. این امر به ویژه هنگامی صادق است که آنها می خواهند محصولات کاملاً مارک دار بخرند ، مخصوصاً برای فرزندان ما بعداً ، هزار سال بعد ، 96٪ آنها به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند.
2. روش های سنتی را به طور کامل کنار نگذارید زیرا رسانه های اجتماعی یک تعارف است و گزینه دیگری نیست و ستایش در اینجا واژه مفیدی است. استفاده از رسانه های اجتماعی مهم است تا جایگزینی کامل پیام های موجود. استفاده از آن نبوغ است.وقتی وارد می شوید ، باید احساس کنترل کنید – باید از کنترل خارج شوید – این چیزی است که مردم از آن می ترسند ، اما از بین می رود. به مارک هایی که در شبکه های اجتماعی هستند بیش از آنچه هستند احترام بگذارید.
اما ابتدا باید گوش دهید ، سپس باید با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و ارتباط برقرار کنید. شما نه تنها از رسانه های اجتماعی برای انتشار پیام خود استفاده می کنید ، بلکه باید درمورد آنچه می خواهند درباره آن صحبت کنند با آنها صحبت کنید و صادقانه بگویید. مطمئناً ، شما می توانید از رسانه های اجتماعی برای دستکاری / تشویق مکالمات استفاده کنید ، اما باید بدانید که انجام یک کار صحیح ، تنها سیاست رسانه های اجتماعی است و اگر بیش از حد تجارت یا فشار زیادی روی خود داشته باشید ، مردم را اخراج خواهید کرد. برخی از مارک ها مارک رسمی و حساب دارند زیرا این می تواند یک روش خوب برای تلاش برای برقراری ارتباط با هر مکالمه ، ادامه آن و جلوگیری از بد زبانی باشد.
“اما واقعاً چگونه به سود تجارت من می رسد؟” من می شنوم که شما می پرسید o ارتباط بین همه شرکت کنندگان را تسهیل می کند – ارتباط مستقیم را فراهم می کند مشتریانی که به رسانه های سنتی روی آورده اند o ارائه بینش و به روزرسانی رفتاری از طریق ارتباطات o داده های چندگانه – افزایش بیولوژیکی در رتبه بندی صفحه را افزایش می دهد o افزایش آگاهی / دسترسی به نام تجاری
چگونه از شبکه های اجتماعی بهره مند شده ایم؟
رسانه های اجتماعی مزایای جدیدی را ارائه می دهند که هرگز تصور نمی کردیم. ما به بازارهای جدید علاقه مند شدیم و با شرکای بالقوه صحبت کردیم. ما صفحه توئیتر خود را پنج ماه پیش راه اندازی کردیم و از میزان مکالمه شگفت زده شدیم. امروز اولین حساب کاربری ما در توییتر است ، نه تنها برای وب سایت بلکه برای کمپین مشترک. با حفظ نرخ تبدیل بالا ، شما همیشه مشتری / مخاطبی را که به دنبال آن هستید حفظ کرده و شما را به اولین مشتری خود نزدیک می کنیم.
در حالی که خورشید هنوز طلوع می کند و اکنون ما به دنبال روش هایی برای آزمایش و تعریف رسانه های اجتماعی به عنوان ROI واقعی برای مشتریان خود هستیم زیرا ما دائماً شایعات می شنویم اما ارزش آن کجاست؟ – – در اینجا ما معامله گران حرفه ای هستیم که باید رنگ خاکستری را پیدا کنیم و آن را به وضوح نشان دهیم – دیگر سیاه و سفید نیست. در این رابطه. منتظر بمانید ، این یک مد جدید نیست ، این یک تغییر بزرگ و غیر قابل انکار در نحوه ارتباط ما با مشتریان فعلی و بالقوه است ، بنابراین آن را رها نکنید! حتی دولت در توییتر است و اگر باراک اوباما از شبکه های اجتماعی برای رفتن به کاخ سفید استفاده می کند ، همه ما می توانیم برای ارتباط با مصرف کنندگان از رسانه های اجتماعی استفاده کنیم.
پی نوشت ها و منابع 1. شانک ، دیوید. Smoke Data – ذخیره نرم افزار. HarperEdge ، 1997. 2. دفتر مدارس ملی. Simple-speaking.blogspot.com. http://simply-speaking.blogspot.com/2007/08/social-networking-in-education.html 3. بروکس ، ریچ. شرکت ها از استراتژی باراک اوباما در شبکه های اجتماعی چه می توانند بیاموزند؟ 30 ژانویه 2009 http: // www.fastcompany.com/blog/rich-brooks/ استراتژی-های-رسانه-اجتماعی-کوچک-بزرگ / چه-مشاغل-می توانند-باراک-بوباما-انجمن ها را یاد بگیرند

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا